Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


OMG wat is dit voor fase?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Okt 2013 22:16

OMG wat is dit voor fase?

Mijn meiden zijn sinds vorige week veranderd in twee etters... alleen maar huilen, schreeuwen, niks is goed, alles is stom, als ze hun zin niet krijgen kan ik ze niet meer afleiden maar is het gewoon huilen/schreeuwen/door zeuren.

Bijkomend nadeel voor mij is dat ze niks van mijn vriend willen weten als we allebei thuis zijn, als hij wat doet is het drama nog groter en worden ze gewoon hysterisch.

Is dit het beeld van de terrible twos?
:heart: :heart: 2011
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Okt 2013 22:21

Re: OMG wat is dit voor fase?

Hier ook... Alles is keihard "NEEEEE" incl. gegil en gekrijs. Ik word meteen gedumpt door dochter als mijn vriend thuis is. En haar oren zijn al een tijd zoek.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Okt 2013 22:31

Re: OMG wat is dit voor fase?

Slakje schreef:Hier ook... Alles is keihard "NEEEEE" incl. gegil en gekrijs. Ik word meteen gedumpt door dochter als mijn vriend thuis is. En haar oren zijn al een tijd zoek.


Naja, dat dus. Een rol behang is wenselijk op zulke dagen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 25 Okt 2013 22:34

Re: OMG wat is dit voor fase?

Hier op het moment ook zo een kleine drama-queen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:36

Re: OMG wat is dit voor fase?

Dat kunnen ze als ze 2 zijn ja, maar ook als ze 3 zijn, als ze 4 zijn, en heus ook nog wel als ze bijna 5 worden... Helaas.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Okt 2013 22:36

Re: OMG wat is dit voor fase?

Zelfs als ze 30 zijn, met wat pech.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:38

Re: OMG wat is dit voor fase?

Ja dan heb je wel pech ja... Al hoop ik dan dat ze dat in hun eigen huisje maar lekker doen :)
<<

Anoniem16

Bericht 25 Okt 2013 22:41

Re: OMG wat is dit voor fase?

Ik heb een enorm drama meisje in de klas, zij kan met vlagen echt haha. Ja maaaaaaaaar juhuhufff das echt niet eerlijk jij doet altijd jongens eerst ( huilend uiteraard).
of jij zegt altijd eeerst de kinderen met veters, ik ben altijd laatste..

Natuurlijk zijn ze wat ouder en soms zeg ik gewoon; ja dat klopt. Jongens mogen altijd eerst. ( dan begint ze al te lachen en is het klaar)

Wat ik bij R, en ook in de klas wel eens doe, is het gedrag nadoen. p dezlfde manier praten, huilend etc etc.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 25 Okt 2013 22:54

Re: OMG wat is dit voor fase?

Dat doe ik ook weleens Printje en dan word hij nog hysterischer haha
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:59

Re: OMG wat is dit voor fase?

Dan heb ik ze echt wel op de kast als ik dat doe. Ik negeer het ook wel vaak, of zet ze in de hal of bijkeuken om te gillen. Gillen mag best hier, maar niet als iedereen er van mee kan genieten.
<<

miss22

Noob

Berichten: 112

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:08

Bericht 25 Okt 2013 23:25

Re: OMG wat is dit voor fase?

Ohhhh zo herkenbaar.

Druk doen, schreeuwen, huilen en natuurlijk net bij je op schoot willen als je de jongste aan het voeden bent.

Ik denk maar zo

het is eeeeeeeeen faaaaassssssssseeeeeee gaat wel weer over haha
Afbeelding

Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 26 Okt 2013 07:21

Re: OMG wat is dit voor fase?

Het is een faaaaaaaaasssse... Dat hield ik mij gisteren ook weer voor toen mijn peuter hysterisch krijsend op straat lag, omdat ze haar zin niet kreeg.

Ze kan echt een dramaqueen zijn wat dat betreft. Dan laat ze zich op haar knieën vallen met haar handen voor haar ogen, alsof haar net ik weet niet wat is overkomen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem123

Bericht 26 Okt 2013 07:44

Re: OMG wat is dit voor fase?

whoops! En dan heb je deze fase ook nog eens dubbel :nopompom:

Ik heb er verder nog geen ervaring mee. (S heeft wel zo zijn buien maar niet om alles gelukkig) Wil je wel even succes wensen!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 26 Okt 2013 08:04

Re: OMG wat is dit voor fase?

Hier gaat het dak er al af als ik een verkeerde aflevering van Dora opzet.. Het behang blijft hier ook niet zo goed zitten, we hebben spagtelpoets op de muur ;-)
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers