Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


We kunnen weer een uurtje extra.....

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 25 Okt 2013 21:37

We kunnen weer een uurtje extra.....

Wat gaan jullie zaterdagnacht doen als de klok weer een uurtje terug wordt gezet?
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 21:38

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Slapen :)
En voor ik naar bed ga de klok (telefoon) alvast een uur terug te zetten, om er vervolgens zondagochtend achter te komen dat de telefoon dat automatisch doet, en het dus 2 uren vroeger is. Elk jaar ga ik daar weer mee de mist in :)
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Okt 2013 21:39

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Uurtje langer slapen. Ben na 45 uur werken morgenavond wel toe aan een goede nacht slaap. :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 25 Okt 2013 21:39

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Slapen!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 25 Okt 2013 21:43

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Ik schat in dat mijn lieve kinders zich niets aantrekken van dat extra uurtje... en dat ze ipv 7 uur gezellig om 6 uur al wakker zijn.... maarrrrrr ik heb uitslaapweekend hahaha dus das aan man ;)
<<

Nyx

Bericht 25 Okt 2013 21:44

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Wordt het nu weer langer licht of wordt het eerder donker? Dat vergeet ik continu. Maar het uurtje extra is voor slaap.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 21:45

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Het is 's ochtends eerder licht, en 's avonds eerder donker.
<<

Anoniem16

Bericht 25 Okt 2013 21:45

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Eerder donker maar in de ochtend is het even eerder licht. Want bijv is het nu om 18 uur donker is dat bij de wintertijd al om 17 uur..
<<

Anoniem 48

Bericht 25 Okt 2013 21:46

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Dan zie ik mijn vriend weer na ruim een week....
<<

Nyx

Bericht 25 Okt 2013 21:47

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Dank jullie wel. Dan mag ik wel opschieten met mijn verven. :P

Dus jouw uurtje is goed besteed, Minx. :P
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 25 Okt 2013 21:49

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Gewoon lekker een uurtje langer slapen, hoop ik! En als ik toch vroeg wakker ben dan gewoon lekker relaxed wakker worden.

En heel erg wennen aan het nieuwe ritme, ben altijd wel 'n week van slag :nopompom:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 21:53

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Ik ben eerder van de mik als we een uur minder hebben. Als je nu wat langer blijft liggen op zondag is er toch niks aan de hand?
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 25 Okt 2013 21:55

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Tangerine schreef:Ik ben eerder van de mik als we een uur minder hebben. Als je nu wat langer blijft liggen op zondag is er toch niks aan de hand?


Ik heb het in het voorjaar ook heftiger maar ook nu heb ik er last van, mijn "interne" klok is gewoon van slag. Moet daar wel rekening mee houden met slapen en eten bijvoorbeeld, moet weer in mijn ritme komen.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem 47

Bericht 25 Okt 2013 21:56

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Ik denk slapen.
<<

Anoniem119

Bericht 25 Okt 2013 21:56

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Oh ja, da's dit weekend. Ben ik blij dat ik geen nachtdienst heb zaterdag :P
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 21:56

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Ik ben er ook wel wat gevoelig voor hoor, maar het is gelukkig niet zo erg als in het voorjaar. Want daar heb ik dan vaak ook echt last van. Wij hebben zondag een drukke planning, dus eigenlijk geen tijd om er last van te hebben denk ik.
<<

Nyx

Bericht 25 Okt 2013 22:07

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Ik had er vroeger meer last van dan dat ik er nu van heb, maar het is wel zo dat ik altijd even van de leg ben. Duurt gelukkig niet zo lang.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 25 Okt 2013 22:23

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Nyx schreef:Dank jullie wel. Dan mag ik wel opschieten met mijn verven. :P
Ach, heb je nu een uurtje extra, kan je wat minder hard werken :D

Ik ga ook een uurtje extra slapen. Dan kan ik wat inhalen van wat ik de afgelopen weken heb gemist.
<<

Anoniem85

Bericht 25 Okt 2013 22:26

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Marin schreef:Oh ja, da's dit weekend. Ben ik blij dat ik geen nachtdienst heb zaterdag :P

Nu maak je me wel nieuwsgierig, mensen die wel nachtdienst hebben, werken die dan een uur extra, en is dat dan voor niks of is dat een overuur? Of werken die mensen met de ingang van de zomertijd ook de nachtdienst ter compensatie :lol:
<<

Anoniem178

Bericht 25 Okt 2013 22:29

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Oh, tof, helemaal vergeten! Zal morgenavond wel laat worden, dus slapen en ritme verleggen denk ik.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2013 22:30

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Sun schreef:
Marin schreef:Oh ja, da's dit weekend. Ben ik blij dat ik geen nachtdienst heb zaterdag :P

Nu maak je me wel nieuwsgierig, mensen die wel nachtdienst hebben, werken die dan een uur extra, en is dat dan voor niks of is dat een overuur? Of werken die mensen met de ingang van de zomertijd ook de nachtdienst ter compensatie :lol:


Werken een uur langer voor niks, tenminste bij ons werkt dat zo. Andersom werken ze een uur korter die ze wel betaald krijgen.
<<

Anoniem119

Bericht 25 Okt 2013 22:31

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Sun schreef:
Marin schreef:Oh ja, da's dit weekend. Ben ik blij dat ik geen nachtdienst heb zaterdag :P

Nu maak je me wel nieuwsgierig, mensen die wel nachtdienst hebben, werken die dan een uur extra, en is dat dan voor niks of is dat een overuur? Of werken die mensen met de ingang van de zomertijd ook de nachtdienst ter compensatie :lol:


Ja dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af! Ik weet het echt niet. Ik ga het maandag aan m'n collega's vragen die de nachtdienst moesten doen. Ik denk gewoon deal with it, uurtje langer werken (wel betaald natuurlijk).
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Okt 2013 22:37

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Gij peinst da.

Julie zal er wel uit willen zo ergens rond de 5'en. Oud uur.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Nyx

Bericht 25 Okt 2013 22:38

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

girli schreef:
Nyx schreef:Dank jullie wel. Dan mag ik wel opschieten met mijn verven. :P
Ach, heb je nu een uurtje extra, kan je wat minder hard werken :D

Ik mis de logica. Gaat in een hoekje zitten en zich heel dom voelen. :thumbdown:
<<

Nyx

Bericht 25 Okt 2013 22:41

Re: We kunnen weer een uurtje extra.....

Ik heb vroeger weleens in de nacht gewerkt. En werd de nacht korter, dan kreeg ik acht uur betaald terwijl ik er zeven werkte. En werd de nacht langer, dan werkte ik negen uur en kreeg ik er acht betaald. Zo trokken ze het dan weer recht. Stomme constructie, vond ik altijd. Maar ik werkte dan ook elke zaterdagnacht en op het eind heb ik altijd voor alle uren betaald gekregen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers