Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tattoo

<<

Anoniem38

Bericht 04 Nov 2013 22:50

Re: Tattoo

Langwerpig vind ik ook. Maar minder vogels is ook wat minder uitvliegerig zeg maar. De vogels zouden nog wel iets dichter op elkaar kunnen en wellicht iiiiieeeets kleiner. Maar voor op de plek waar ie komt is langwerpig ook weer niet zo erg, zeker gezien ik vrij lang ben.
<<

Anoniem 63

Bericht 04 Nov 2013 22:58

Re: Tattoo

Nee, als het in verhouding is zal het heel mooi zijn inderdaad!
<<

Anoniem10

Bericht 04 Nov 2013 23:09

Re: Tattoo

Ik vind hem heel mooi Jip. Ik zou wel alle vogels houden, als het te pietepeuterig wordt ziet het er al snel niet zo mooi meer uit. Een van mijn tattoo's heb ik nu 14 jaar en die is echt wel al uitgelopen doordat hij zo klein is met veel details. Zou zo zonde zijn!
<<

Anoniem38

Bericht 04 Nov 2013 23:15

Re: Tattoo

Mag ik misschien een foto daar van zien? De ontwerper zei ook al dat het eigenlijk niet te klein mag zijn, omdat je de details moet kunnen zien en het anders onduidelijk wordt.
<<

Anoniem10

Bericht 04 Nov 2013 23:16

Re: Tattoo

Zal ik morgen even maken, met dit licht is het helemaal geen doen :P
<<

Anoniem38

Bericht 04 Nov 2013 23:20

Re: Tattoo

Dat snap ik! Alvast bedankt :-)
<<

Anoniem10

Bericht 05 Nov 2013 13:03

Re: Tattoo

De foto is wel een stuk waziger dan m'n tattoo, krijg hem er niet mooi op.
Wat je dus ziet is dat het zwarte in het 'oor' geen apart driehoekje meer is, loopt over in de lijn eromheen. Ook had het tandjes, die zijn nu ook helemaal wazig.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem10

Bericht 05 Nov 2013 13:05

Re: Tattoo

Het zijn echt slechte foto's haha! Ik schaam me nu voor mijn tattoo! Maar in het echt ziet hij er minder rommelig uit gelukkig :P

Ik was 14 toen ik deze liet zetten, mijn zus heeft dezelfde. Ik heb hem laten zetten bij iemand die al haar tattoo's heb gezet. Ik ging er toen gewoon van uit dat als zus het deed dat het dan wel een goede tattoeërder moest zijn. Dat is hij helaas niet :laughcry:
<<

Anoniem38

Bericht 05 Nov 2013 13:08

Re: Tattoo

Haha, ik zie eigenlijk niet eens wat het is :redface: Maar ik snap je punt!
Ik wen er meer en meer aan dat ie groter is en ik ga m nog eens op mijn buik houden vanavond. Ik vind dat de vogels wel wat mooier/scherper mogen en de cirkel ronder. En dan....let's do it!
Vind het ook wel engig...kan er nooit meer af!
<<

Anoniem10

Bericht 05 Nov 2013 13:11

Re: Tattoo

Geeft niet, ziet niemand haha! Het is een soort van slangenkop (met tandjes!) Als ik mijn hand open dan steekt hij zijn tong uit, houd ik mijn duim tegen mijn wijsvinger dan zie je alleen zijn koppie.
Mijn zus en ik hebben hem PT genoemd, vraag me niet waarom. We gebruikten nogal veel drugs in die tijd :laughcry:

Je moet er echt goed over nadenken want inderdaad, hij staat er de rest van je leven!
<<

Anoniem38

Bericht 05 Nov 2013 13:19

Re: Tattoo

Nu met de uitleg zie ik het!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers