Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kijk live mee met een keizersnede

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Okt 2013 21:14

Re: Kijk live mee met een keizersnede

De gynaecoloog die de keizersnede uitvoert is ook mijn vaste gynaecoloog. Ja, mij lijkt het erg bijzonder om te zien.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Okt 2013 21:20

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ik weet niet zo goed of ik wel durf te kijken op dit moment. Krijg namelijk ook behoorlijk de kriebels bij het zien van normale bevallingen en dan met name de stress/paniek die je bij sommige vrouwen ziet. Ik krijg dan zelf ook de zenuwen, terwijl ik er 'uit mezelf' niet aan denk en ook geen angst heb.
<<

Anoniem75

Bericht 30 Okt 2013 22:36

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ik twijfel ook omdat ik het in Maart ook weer krijg. Dadelijk durf ik niet meer :nerd:
<<

Anoniem121

Bericht 30 Okt 2013 22:42

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Komt m'n hubbie ff met z'n vriend aanzetten... Wordt uitzendinggemist... :nopompom:
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 30 Okt 2013 22:45

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Pluis schreef:Komt m'n hubbie ff met z'n vriend aanzetten... Wordt uitzendinggemist... :nopompom:


Gewoon met z'n allen kijken joh. Nootje, chipje haha :thumbup:
Afbeelding
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 30 Okt 2013 22:48

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Parisienne schreef:De gynaecoloog die de keizersnede uitvoert is ook mijn vaste gynaecoloog. Ja, mij lijkt het erg bijzonder om te zien.


Die van mij was Avezaat. Echt een hele fijne man en fijner dan de vrouwen die ik gehad heb als vervanging daar.
Die b*tch die bij mijn bevalling was en de dag na mijn bevalling een curretage heeft gedaan zonder verdoving zie ik niet meer bij de personeelsleden staan. Zal ze weg zijn? :)
Afbeelding
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 30 Okt 2013 22:49

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ik neem het op. Ben erg benieuwd. Ik krijg bij een volgende ook een keizersnee.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem331

Bericht 30 Okt 2013 22:51

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ik vind het reuze interessant. Ik ben met de eerste ook zo bevallen, en heb het altijd jammer gevonden dat ik niet weet wat er nu eigenlijk gebeurt is!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 30 Okt 2013 22:56

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ik ben via de Ipad aan het kijken.
Mn vriend wil al die details niet zien, dus nu een klein scherm op schoot en kan hij op de Xbox ;-)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem130

Bericht 30 Okt 2013 22:58

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ok, ik haak af.. Duurt te lang en teveel jip en janneke taal voor mij.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Okt 2013 23:03

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Annie24 schreef:
Parisienne schreef:De gynaecoloog die de keizersnede uitvoert is ook mijn vaste gynaecoloog. Ja, mij lijkt het erg bijzonder om te zien.


Die van mij was Avezaat. Echt een hele fijne man en fijner dan de vrouwen die ik gehad heb als vervanging daar.
Die b*tch die bij mijn bevalling was en de dag na mijn bevalling een curretage heeft gedaan zonder verdoving zie ik niet meer bij de personeelsleden staan. Zal ze weg zijn? :)

Ik heb Avezaat ook gezien. Inderdaad een aardige, fijne man. Ik weet alleen niet wie je met de ander bedoelt :wink:
<<

Anoniem331

Bericht 30 Okt 2013 23:04

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Duurt lang he, voor ze echt beginnen.
<<

Anoniem20

Bericht 30 Okt 2013 23:04

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ik vind het nu wel tijd voor actie...
<<

Anoniem9

Bericht 30 Okt 2013 23:04

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Whatever schreef:Ok, ik haak af.. Duurt te lang en teveel jip en janneke taal voor mij.


Haha had ik ook.. Ik wil gewoon die operatie zien, klaar :thumbup:
<<

Anoniem75

Bericht 30 Okt 2013 23:05

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ik ook. Als dat geschiedenis geblabla hoeft voor mij nu even niet
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 30 Okt 2013 23:06

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Parisienne schreef:
Annie24 schreef:
Parisienne schreef:De gynaecoloog die de keizersnede uitvoert is ook mijn vaste gynaecoloog. Ja, mij lijkt het erg bijzonder om te zien.


Die van mij was Avezaat. Echt een hele fijne man en fijner dan de vrouwen die ik gehad heb als vervanging daar.
Die b*tch die bij mijn bevalling was en de dag na mijn bevalling een curretage heeft gedaan zonder verdoving zie ik niet meer bij de personeelsleden staan. Zal ze weg zijn? :)

Ik heb Avezaat ook gezien. Inderdaad een aardige, fijne man. Ik weet alleen niet wie je met de ander bedoelt :wink:


Een vrouw van Duitse komaf met een Duits accent. Zwarte haren tot op haar schouders.
Afbeelding
<<

Anoniem9

Bericht 30 Okt 2013 23:07

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Laten jullie het weten wanneer er een beetje actie is? Ik ga zappen ;)
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 30 Okt 2013 23:08

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Forti schreef:
Whatever schreef:Ok, ik haak af.. Duurt te lang en teveel jip en janneke taal voor mij.


Haha had ik ook.. Ik wil gewoon die operatie zien, klaar :thumbup:


Ik ga naar bed. Spoel wel door bij uitzending gemist :thumbup:
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Okt 2013 23:11

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Nee, zegt me niks. Nouja, denk dat ze weg is inderdaad.

Mijn zusje is momenteel hoogzwanger, gaat ook bevallen in het Vlietland Ziekenhuis. We hadden het er net over, zou wat zijn als het bij haar nu begint en ik haar op de achtergrond het ziekenhuis binnen zie strompelen, al puffend. Hahah!
<<

Anoniem121

Bericht 30 Okt 2013 23:15

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Annie24 schreef:
Pluis schreef:Komt m'n hubbie ff met z'n vriend aanzetten... Wordt uitzendinggemist... :nopompom:


Gewoon met z'n allen kijken joh. Nootje, chipje haha :thumbup:


De man in kwestie zit hier omdat z'n vriendin wat ging kijken waar ie liever niet naar kijkt. En het was geen hotter than my daughter zegt ie...
<<

Anoniem315

Bericht 30 Okt 2013 23:23

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ik kijk het toch. Tot nu toe, in elk geval :P Ze krijgt nu de ruggenprik.
<<

Anoniem83

Bericht 30 Okt 2013 23:24

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ze gaat nu de buik 'poetsen' haha
<<

Anoniem315

Bericht 30 Okt 2013 23:29

Re: Kijk live mee met een keizersnede

De buik ligt open. Oh, ik kan dit tot nu toe prima zien. Eigenlijk alle operaties wel. Maar ja, nu ik zelf een kindje verwacht, wordt het wat enger en persoonlijker.
<<

Anoniem26

Bericht 30 Okt 2013 23:31

Re: Kijk live mee met een keizersnede

amber- schreef:Ik neem het op. Ben erg benieuwd. Ik krijg bij een volgende ook een keizersnee.


Waarom is dat amber?
<<

Anoniem26

Bericht 30 Okt 2013 23:32

Re: Kijk live mee met een keizersnede

Ik ben niet aan het kijken, mijn man vind dat niet zo prettig. Misschien dat ik het bij gemist kijk als ik durf.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers