Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Incognito modus MacBook

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 25 Aug 2018 15:49

Incognito modus MacBook

Ik heb sinds vandaag ineens de melding 'Incognito modus' op mijn MacBook staan. Gisteren was er nog niks aan de hand, en net wou ik netflix aanzetten maar krijg ik dus die melding :wtf: Hetzelfde doet 'ie bij videoland, youtube etc etc.. ik ben nogal een kluns wat betreft elektronica dus van google word ik niet veel wijzer. Kunnen jullie mij helpen? Oja hij doet het bij Safari en ook bij Chrome.
Wat als het lukt
<<

Anoniem244

Bericht 25 Aug 2018 15:58

Re: Incognito modus MacBook

Heb je safari op prive gezet?
<<

Anoniem244

Bericht 25 Aug 2018 15:59

Re: Incognito modus MacBook

Even m’n MacBook aangezet
Als je linksboven op safari klikt en dan privemodus
Dat vinkje weg halen
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 25 Aug 2018 16:03

Re: Incognito modus MacBook

Euh ik heb nergens bij gezeten of aangeklikt.. dat is ook het gekke. Maar waar zie jij privemodus staan? Ik heb safari ervoor maar ik zie echt nergens privemodus staan :palm:
Wat als het lukt
<<

Anoniem244

Bericht 25 Aug 2018 16:13

Re: Incognito modus MacBook

als je safari opent
dan zie ik linksboven naast het apple logo safari staan
als ik daar op klik dan staat daar privemodus
edit: ook als ik safari niet open heb staan staat dat bij mij in de balk boven
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 25 Aug 2018 16:49

Re: Incognito modus MacBook

Ik heb het gevonden! Ik keek er overheen :palm: Netflix etc doet het nu weer, dankjewel!!
Wat als het lukt

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers