Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel eraf?

<<

Anoniem241

Bericht 21 Aug 2018 13:41

Hoeveel eraf?

Mijn haar is nu echt te lang aan het worden. Tijdens de zwangerschap heb ik het niet laten knippen en nu valt het enorm uit. Ik heb daardoor inhammen en als ik het in een knot of staart draag, doet het pijn omdat ik aan de voorkant nog maar zo weinig haar hebt en die hele bos haar dan te hard aan die paar sprietjes trekt.

Ik draag mijn haar nooit los. Op de foto heb ik het heel even los gedaan. Als ik het 5 min los heb, valt het helemaal plat en slierterig. Ik heb het hier ook niet gekamd, dus onderaan is het nu wel erg slierterig. Als ik het fohn en warmterollers in doe, wordt het wel mooi, maar daar heb ik dus echt geen tijd voor en doe ik hooguit 2x per jaar.
Ik wil het perse vast kunnen dragen, los vind ik me niet staan en ook niet handig. Het pluist nogal snel en mijn haar is vrij dun.


Ik draag het altijd in een wrong met een klem. Bovenop mjn hoofd maak ik dan wat volume door te touperen, maar daar is het nu ook te lang voor. Wat zouden jullie met dit kapsel doen?

*foto weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem241 op 22 Aug 2018 09:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 21 Aug 2018 13:52

Re: Hoeveel eraf?

Ik zou denk ik advies aan de kapper vragen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem241

Bericht 21 Aug 2018 13:55

Re: Hoeveel eraf?

Die wil altijd alleen de punten doen. Nu iets meer, omdat het dood is (10 cm eraf).
<<

Anoniem304

Bericht 21 Aug 2018 14:09

Re: Hoeveel eraf?

Ik zou er gewoon een flink stuk afknippen zodat het weer gezond is.
<<

ChiQ

Bericht 21 Aug 2018 14:12

Re: Hoeveel eraf?

Soms, denk ik echt dat jij jezelf anders ziet dan anderen. Ik zie hier een mooi bos vol haar, ik zou lekker wat punten laten knippen!
<<

Anoniem241

Bericht 21 Aug 2018 14:13

Re: Hoeveel eraf?

ChiQ schreef:Soms, denk ik echt dat jij jezelf anders ziet dan anderen. Ik zie hier een mooi bos vol haar, ik zou lekker wat punten laten knippen!


Zo wel, net uit de klem gehaald met de slag die er dan nog in zit. Maar het valt heel snel uit elkaar in slierten. Ik wil er graag wat meer volume in, en dat het er wat verzorgder uitziet.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Aug 2018 14:13

Re: Hoeveel eraf?

Als jouw haar vrij dun is dan ben ik kaal :smile: Mooi haar heb je, mooi ook zo lang. Maar kan me voorstellen dat je even wat anders wil i.v.m. de haaruitval en dat het zeer doet in een staart.

Ik zou er inderdaad een lekker stuk af laten knippen en dan in overleg met je kappr hoe veel precies.
<<

Anoniem241

Bericht 21 Aug 2018 14:19

Re: Hoeveel eraf?

Haha nee joh Carrie! Zo zie je mijn inhammen niet, maar die zitten er echt wel! Doordat mijn haar droog is en een beetje slag heeft, lijkt het ook wat meer. Als ik het vlecht is het maar een dun vlechtje. Omdat het zo dun was geworden (voorheen had ik een stuk meer haar, misschien dat het daardoor voor mij nu ook zo dun voelt) heb ik alle lagen eruit laten groeien. Met lagen bleef er maar een heel dun pluisje onderaan over. Ik heb alleen voor nog een beetje lagen, maar die zijn inmiddels ook hartstikke lang.

Morgen is mijn vriend thuis, misschien dan even langs de kapper.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Aug 2018 14:22

Re: Hoeveel eraf?

Ik heb ook inhammen en mijn haar wordt ook echt dun. Moet er ook even een flink stuk af laten knippen.
<<

Anoniem241

Bericht 21 Aug 2018 14:28

Re: Hoeveel eraf?

Balen he Cotton? Bij mij begon net uit te vallen na 12 weken. Dus dat is nu ongeveer 2 maanden. Hopelijk is het ergste voorbij. Het lijkt wel of de bosjes haar die elke dag uitvallen wel al iets kleiner worden.
<<

Anoniem250

Bericht 21 Aug 2018 14:44

Re: Hoeveel eraf?

Wat een mooi haar heb je. Ik zou alleen de dode puntjes eraf laten knippen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 21 Aug 2018 14:45

Re: Hoeveel eraf?

Ik zou iets van 10 cm er af knippen. Dan zijn de dode punten er af en is het minder zwaar.
Zou het jammer vinden als je er meer af doet.
2016
<<

Anoniem304

Bericht 21 Aug 2018 14:46

Re: Hoeveel eraf?

Ell schreef:Balen he Cotton? Bij mij begon net uit te vallen na 12 weken. Dus dat is nu ongeveer 2 maanden. Hopelijk is het ergste voorbij. Het lijkt wel of de bosjes haar die elke dag uitvallen wel al iets kleiner worden.

Ja same here, bij mij begon het iets later en heb nu weer het idee dat het iets afneemt. Wel is m'n haar heel gek qua structuur, zitten ineens heel veel dikke haren tussen, lijkt wel bijna plastic.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 21 Aug 2018 15:45

Re: Hoeveel eraf?

Wat zeg je van doneren? Dat ga ik binnenkort doen. Misschien wil je helemaal niet zoveel dr af, maar je kunt het in overweging nemen!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 21 Aug 2018 18:33

Re: Hoeveel eraf?

Oh ik ben jaloers op je haar! Ik wil jouw soort 'dun' haar ook wel ;-). Ik zou de dode punten eraf doen en verder niet. Misschien wat laagjes langs je gezicht omdat je zegt dat het plat valt?

Hier hetzelfde trouwens, al 2 maanden valt alles uit en het wordt nog niet minder. En ik had al niet veel haar en dun. Moet ook echt nodig naar de kapper want als ik het los heb is er onder echt een ontzettend zielig hoopje haar. Wil er eigenlijk flink de schaar in zetten, maar ik heb nogal een bol hoofd dus denk niet dat dat staat en ik wil ook zeker niet een 'kort pittig' mama kapsel haha.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem241

Bericht 22 Aug 2018 09:27

Re: Hoeveel eraf?

Pure* schreef:Wat zeg je van doneren? Dat ga ik binnenkort doen. Misschien wil je helemaal niet zoveel dr af, maar je kunt het in overweging nemen!


Dan moet er wel heel erg veel vanaf! En ik geloof dat ik niet kan doneren (geblondeerd, geverfd en behoorlijk beschadigd).
<<

Anoniem241

Bericht 22 Aug 2018 09:30

Re: Hoeveel eraf?

Islandgirl schreef:
Hier hetzelfde trouwens, al 2 maanden valt alles uit en het wordt nog niet minder. En ik had al niet veel haar en dun. Moet ook echt nodig naar de kapper want als ik het los heb is er onder echt een ontzettend zielig hoopje haar. Wil er eigenlijk flink de schaar in zetten, maar ik heb nogal een bol hoofd dus denk niet dat dat staat en ik wil ook zeker niet een 'kort pittig' mama kapsel haha.


Naar he! Hopelijk duurt het niet al te lang meer. Bij mij valt het onderaan nog reuze mee, maar bovenop en dan vooral aan de voorkant is er echt veel weg. Hoe lang is jouw jaar?

Haha nee geen pittig kort mamakapsel! Ik ga straks maar even langs een kapper zonder afspraak (vriend is thuis). En dan maar even eraf wat echt dood is.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron