Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderfeestjes Topic

<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 21 Feb 2019 08:23

Re: Kinderfeestjes Topic

Hier kan ik al wat mee. Bedankt!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 23 Feb 2019 11:16

Re: Kinderfeestjes Topic

Hier was het feestje erg leuk.
Voor sommige kinderen wel spannend omdat het hun eerste feestje was.

Maar het ging allemaal goed en ze gingen blij weer naar huis.

Na het pannekoeken eten met een dobbelsteen gooien om de cadeautjes uit te pakken.

Daarna rokjes inkleuren met textielstiften. Alleen had 1 meisje een hekel aan rokjes, die heeft hem voor haar zusje gekleurd.
De meeste dames waren wel vrij snel klaar met kleuren en gingen gewoon in de kamer spelen.

Dus daarna naar het speeltuintje om de hoek gegaan en even uitgeraasd. Daarna thuis een zakje chips en wat drinken. 2 meisjes gingen nog verder met hun rokje, de rest speelde gewoon in de kamer.

Ik heb toen alle rokjes afgemaakt met het elastiek erin en dat vastgezet met de naaimachine.

Toen juf aan mijn dochter vroeg wat ze gedaan hadden op het feestje, was buiten spelen haar eerste antwoord.
Hetzelfde bij 2 meisjes thuis.
Dus vooral niet te veel organiseren en lekker laten spelen is mijn advies haha.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 23 Feb 2019 12:02

Re: Kinderfeestjes Topic

Ik had bedacht dat ze een ballon met een touwtje aan hun been zouden doen en dan die bij elkaar kapot proberen te trappen. Maar de ballon mag niet kapot van mijn zoon, ook niet als hij daarna een nieuwe krijgt.
Daarna opperde ik stoelendans, maar dat vindt meneer stom :laughcry:

Ik denk ook dat het vooral gewoon buitenspelen wordt, eventueel met ballonnen.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 23 Feb 2019 14:53

Re: Kinderfeestjes Topic

Mijn zoon geeft ook bijna zijn eerste feestje en deze vakantie gaan we samen wat ideetjes bedenken. In elk geval gaan we uit school pannenkoeken eten en de cadeautjes laat ik ze denk ik verstoppen. Zoon vond het in elk geval leuk als ik bij iedereen een glittertattoo maak (heb spullen daarvoor in huis) dus dat kunnen we ook doen. Dan denk ik een houten doosje versieren wat ze als ‘schatkist’ kunnen gebruiken. Dan een kleine speurtocht richting de verstopte schat, die wil ik laten eindigen bij een speeltuintje in de buurt zodat ze daar meteen even kunnen spelen/uitrazen. Dan weer naar huis en even kijken wat ze willen, misschien gewoon spelen en anders wil ik voor de zekerheid nog wel wat bedenken om te doen van een spel, dansen of filmpje kijken ofzo.
<<

Anoniem286

Bericht 23 Feb 2019 18:52

Re: Kinderfeestjes Topic

Hier afgelopen week een feestje gehad, dochter is 6 geworden. We zijn naar een grote dierenwinkel gegaan die ook kinderrfeestjesbhisten, ze kregen drinken en een cakeje, daarna een rondleiding waarbij er over de spannende dieren wat werd verteld; de piranha’s etc, ze mochten een python aaien, vasthouden en degenen die het durfden mochten hem om hun nek. Daarna konijntjes aaien en daarna nog een masker kleuren en patatjes eten. Was erg geslaagd
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 23 Feb 2019 19:59

Re: Kinderfeestjes Topic

Dat klinkt gaaf Highway!

Hippie, dat komt redelijk overeen met wat ik in mijn hoofd heb. Wat worden ze groot hè? 5!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 24 Apr 2019 12:50

Re: Kinderfeestjes Topic

Ik mag hier eindelijk mee praten! Zoontje wordt 5 en is gek op buitenspelen. Hij mocht 5 kinderen uitnodigen.
We hebben een halve vrachtwagen zand laten komen en ik zet alles af met pionnen en rood wit lint. Een soort weg-werk thema dus. We hebben erg veel auto, tractors en graafmachines om mee te spelen, dus ze zullen zich hopelijk goed vermaken.
Oja en eerst nog cadeautjes uitpakken en cake versieren.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 28 Apr 2019 13:28

Re: Kinderfeestjes Topic

Mijn zoon wordt binnenkort 8. Nu heb ik geen grote auto en niemand die kan rijden dus ik zit te dubben wat ik zal doen. Thuis zou kunnen maar ik heb geen grote ruimte en geen tuin. Hij wil ongeveer 5 jongens uitnodigen. Zou ik in het weekend de ouders kunnen vragen om hun kind naar een locatie te brengen en daar ook weer op te halen? Of is dit heel raar?
Andere optie is een feestje bij de macdonalds maar dat zijn ze ook zo klaar. Klein binnenspeeltuintje.
Iets van een speurtocht uitzetten lijkt me leuk maar het ontbreekt me echt aan tijd om dat regelen ( full time werken en 3 kids)
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 28 Apr 2019 19:35

Re: Kinderfeestjes Topic

Kan prima. Hier heeft de oudste ook eens een feestje op locatie gehad op zaterdag. Wel slim bedacht vond ik.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Apr 2019 10:49

Re: Kinderfeestjes Topic

Oh ja hoor, dat heb ik ook gedaan. Zou het ook niet gek vinden als dat gevraagd wordt door een andere ouder.

B had dit jaar haar feestje op woensdagmiddag, maar wel pas om 14u, dus de kids gingen eerst even thuis lunchen etc.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 29 Apr 2019 13:02

Re: Kinderfeestjes Topic

Dan vraag ik de ouders om hun kind gewoon op een locatie te brengen en weer op te halen :) zal wel een monkey town, midgetgolf of jump xl worden. Dit biedt weer meer mogelijkheden. Hopelijk vinden de ouders dit geen probleem
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Apr 2019 13:49

Re: Kinderfeestjes Topic

Wij doen binnenkort het kinderfeestje voor m'n stiefdochter. Ik heb bedacht dat we dit in filmthema doen. Ze mogen verkleed als een filmpersonage komen, we leggen een rode loper neer, gaan taart eten, een filmquiz doen (die zijn m'n vriend en ik nog aan het maken) en daarna gaan ze een film kijken. We hebben ook nog wat versiering en popcornbakjes etc. in stijl. Daarna patat eten en iedereen is gelukkig. :P
❤ 7 juni 2018
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 29 Apr 2019 15:13

Re: Kinderfeestjes Topic

Ja gewoon doen hoor Chipa, zo doe ik het ook bij feestjes van mijn zoontje en moet hem ook regelmatig ergens brengen.
Heb nooit iemand erover gehoord dat het vervelend is. Als een ouder niet zou kunnen regelen ze onderling vaak wel dat hun zoon/dochter met een ander mee kan rijden.

Erg leuk idee Bliss! Hoe gaat ze zelf verkleed?
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Apr 2019 17:28

Re: Kinderfeestjes Topic

Ze gaat als de kleine zeemeermin! Inclusief rode pruik die ik nog had liggen.

M'n vriend en ik gaan als Sandy & Danny haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 29 Apr 2019 17:57

Re: Kinderfeestjes Topic

Chipa schreef:Dan vraag ik de ouders om hun kind gewoon op een locatie te brengen en weer op te halen :) zal wel een monkey town, midgetgolf of jump xl worden. Dit biedt weer meer mogelijkheden. Hopelijk vinden de ouders dit geen probleem


Gebeurt hier geregeld, vind ik nooit problematisch eigenlijk.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 04 Sep 2019 13:54

Re: Kinderfeestjes Topic

Wat is het bedrag wat jullie (gemiddeld) uitgeven (per kind) aan een activiteit buiten huis tijdens een kinderfeestje?
Wij hebben het de afgelopen 3 jaar thuis gevierd, maar nu willen ze het graag niet thuis vieren, wat ik prima vind.Maar ik had toch een wat ander beeld van de kosten die bij activiteiten komen kijken. Nu vieren ze het samen dus besef ik me ook dat ik ook meer geld kwijt kan zijn als ze het apart vieren. Maar ik was wel benieuwd wat jullie ongeveer uitgeven aan een activiteit.
:heart: :heart: 2011
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 04 Sep 2019 14:23

Re: Kinderfeestjes Topic

Wij geven maximaal €150 uit aan een kinderfeestje. Dus als ze een dure activiteit kiest kan ze minder kinderen uitnodigen.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 04 Sep 2019 14:28

Re: Kinderfeestjes Topic

Ik denk dat wij ook rond de 150 euro uitkomen. Ze mogen 5 kinderen uitnodigen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 04 Sep 2019 14:31

Re: Kinderfeestjes Topic

Ik kom elk jaar op +/- € 10 per kind met het feestje buitenshuis. Dat is dan met eten en drinken er bij in.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 04 Sep 2019 19:31

Re: Kinderfeestjes Topic

Zonneschijn, dat vind ik best knap. Ik had dat bedrag ook in mijn hoofd, maar ik vind daar nog niet zo veel voor. Wat ik vond, zwemmen, daar hadden de dames dan niet zo zin in :-) Wat heb jij voor dat bedrag dan bijv gedaan?
:heart: :heart: 2011
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 04 Sep 2019 19:58

Re: Kinderfeestjes Topic

Ik ga nu met mijn zoon naar Ballorig. Daar ben ik 11,50 per kind mee kwijt.
Voor mijn dochter doe ik een feestje thuis. Die wilde liever meer kinderen meenemen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 04 Sep 2019 20:01

Re: Kinderfeestjes Topic

Ik red het hier echt niet voor zo weinig. Meestal min €15 pet kind. Ik vind t een hoop geld, maar goedkoper vinden we gewoon niks leuks.

Afgelopen jaar met dochter wezen disco skaten met eten erbij. Was erg leuk.
Zoon is bijna jarig en gaan we naar jumpsquare. Dit is zonder eten. Dus eten we eerst thuis patat om de kosten te drukken.

Vorig jaar met dochter wezen zeemeermin zwemmen. Was €16 En was met eten.
En met zoon naar een indoor speeltuin. Dat Was €15 inc eten.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 04 Sep 2019 20:08

Re: Kinderfeestjes Topic

Waar zijn de kinderfeestjes gebleven waar je elk jaar zo ongeveer ging bowlen, kegelen, zwemmen of midgetgolfen en daarna bij de jarige thuis friet ging eten? Dat was vorig in mijn jeugd vrij standaard en zo waren bijna alle kinderfeestjes.
<<

Anoniem276

Bericht 04 Sep 2019 21:34

Re: Kinderfeestjes Topic

Fred schreef:Waar zijn de kinderfeestjes gebleven waar je elk jaar zo ongeveer ging bowlen, kegelen, zwemmen of midgetgolfen en daarna bij de jarige thuis friet ging eten? Dat was vorig in mijn jeugd vrij standaard en zo waren bijna alle kinderfeestjes.


Tijden veranderen
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 05 Sep 2019 06:58

Re: Kinderfeestjes Topic

Hier twee keer thuis gevierd met dochter en twee keer buitenshuis. De eerste keer buitenshuis was ik dacht ik wel rond de 10 euro per kind kwijt en daar hadden we best een uitgebreid pakket voor. Laatste feestje was 16,50 per kind en was een paardenfeestje. Vond het wel prijzig maar dochter wilde het graag en het was ook echt een geslaagd feestje en incl eten. Ze is nu bijna weer jarig en we moeten nog even kijken wat we nu gaan doen, maar buitenshuis ben je toch al gauw rond de 15 euro per kind kwijt bij de dingen die dochter wel wat vindt.

Zoon heeft pas 1 feestje gegeven en dat was thuis, maar die gaat vast ook nog wel wat buitenshuis kiezen als hij groter is.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron