Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 34! Wat ga jij doen?

<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 20 Aug 2018 11:07

Re: Week 34! Wat ga jij doen?

Hier ook de vakantie weer voorbij.

Maandag: zoon weer naar school en zelf ook weer werken.
Dinsdag: vrij, huishouden doen.
Woensdag: ochtend werken, middag nog geen plannen.
Donderdag: hele dag werken.
Vrijdag: vrij, waarschijnlijk boodschappen doen en verder nog geen plannen.
Zaterdag: avond verjaardag van schoonzus.
Zondag: nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 20 Aug 2018 11:30

Re: Week 34! Wat ga jij doen?

Hier heeft mijn oudste nog 2 weken vakantie, al moet ik zelf wel gewoon werken.

Maandag: werken van 12 tot 21u.
Dinsdag: werken van 7u30 tot 17u30, 's avonds even langs de huisarts voor een voorschrift.
Woensdag: ochtend fysio met mijn oudste, namiddag komt er een firma langs om ons dak op te meten voor eventuele zonnepanelen.
Donderdag: ochtend fysio met mijn oudste, namiddag cb met de jongste. 'S avonds naar mijn ouders.
Vrijdag: werken van 7u30 tot 17u30, 's avonds geen plannen.
Zaterdag: mijn man heeft een vrijgezellenfeest en ik ga met wat vriendinnen en onze kinderen naar een binnenspeeltuin.
Zondag: nog geen plannen.
2012 & 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 20 Aug 2018 11:41

Re: Week 34! Wat ga jij doen?

Maandag: afspraak met loopbaancoach
Dinsdag: ik denk dat we naar Nienoord gaan
Woensdg: dagje alleen met de jongste, ik weet nog niet wat we gaan doen
Donderdag: een ochtendje alleen, ik moet nog verzinnen wat ik ga doen :thumbup:
Vrijdag: naar Monkeytown
Zaterdag: een dagje weg met oma, maar de weersvoorspellingen zijn helaas niet zo denderend
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

widko

Noob

Berichten: 230

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:20

Bericht 20 Aug 2018 12:04

Re: Week 34! Wat ga jij doen?

maandag: zoon naar dagbehandeling wegbrengen en ophalen. zelf een dagje thuis. feestje als zoon thuis is hij is 3 geworden vandaag! :love:
Dinsdag: zoon wegbrengen zelf werken van 13.00 tot 18.00.
Woensdag: 2 keer met zoon naar het ziekenhuis. s avonds sporten.
Donderdag: zoon wegbrengen zelf werken van 12.30 tot 17.15
Vrijdagen: zoon wegbrengen en ophalen. Tussendoor sporten en vitamine b12 injectie halen.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

Anoniem321

Bericht 20 Aug 2018 12:53

Re: Week 34! Wat ga jij doen?

Deze week op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag werken. Donderdag een dagje thuis met B.
Mijn vriend heeft 3 weken vakantie gehad en is vandaag ook nog thuis omdat we anders geen opvang voor B. hadden, maar morgen moeten we allemaal weer aan het 'normale' ritme wennen.
Dit betekent voor ons alle 3 vroeg(er) opstaan. B. heeft in de vakantie heerlijk uitgeslapen steeds, hij zal het niet leuk vinden dat ik morgen om 10 voor 7 bij zijn bedje sta! Morgen gaat hij voor het eerst weer naar het kdv toe, ik breng hem voordat ik aan het werk ga.
Ik ben deze maand jarig geweest en a.s. zaterdag vier ik mijn verjaardag voor mijn vrienden. Dus donderdag of vrijdag daar even boodschappen voor doen. Zaterdagochtend de voorbereidingen en 's middags vanaf half 4 'barst het feest los'.
Zondag lekker met z'n drietjes relaxen.

O ja, a.s. vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor een MRI-scan van mijn knie. Heb nl. al een jaar last van mijn knieschijf als ik er op zit. Ben benieuwd of er ook iets uit komt. Heb een maand later pas een afspraak met de orthopeed. Dus nog even wachten op de uitslag.

Widko: gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!!!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Aug 2018 15:27

Re: Week 34! Wat ga jij doen?

Maandag - ochtend een ontbijt op het werk, leuk om even mijn collega's weer even te zien, 's middags met zoontje naar het cb voor de eerste prikjes
Dinsdag - met zoontje naar de kinderarts, 's avonds misschien bij een voetbalwedstrijd kijken
Woensdag - 's morgens kraamvisite
Donderdag - fysiotherapie van zoontje
Vrijdag - nog geen plannen
Zaterdag - nog geen plannen
Zondag - naar een groot ontbijt hier in de stad
<<

Anoniem317

Bericht 20 Aug 2018 16:40

Re: Week 34! Wat ga jij doen?

Ik heb deze week nog vakantie. Ik ga wel alvast wat dingen voorbereiden voor m’n werk van volgende week. Verder gaan we deze week de bijkeuken afmaken, zijn m’n schoonmoeder en vriend jarig, komen m’n ouders terug van vakantie en doen we nog wat leuke dingen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers