Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke iPad-apps

<<

Anoniem7

Bericht 25 Okt 2013 14:20

Leuke iPad-apps

Wat zijn allemaal leuke iPad-apps/-spelletjes die je zonder internetverbinding kunt spelen, en die niet je hele batterij leeg trekken? Wil even wat spelletjes tegen de verveling voor onderweg, morgen. Candy Crush (en een hele berg levens in de reserve) heb ik al, maar die vreet batterij. Mahjong vind ik ook erg leuk en heb ik er nu ook op. Maar wat nog meer?
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 25 Okt 2013 16:04

Re: Leuke iPad-apps

Ik was op mijn vakantie helemaal verslaafd aan Triple Town, een beetje wennen aan het begin maar heel erg verslavend.
Als je een onbeperkt aantal beurten wilt (en alle werelden) dan moet je wel wat betalen (heb ik uiteindelijk wel gedaan) maar je kan ook weer beurten krijgen op andere manieren.
Of hij veel batterij vreet weet ik niet, denk de meeste spelletjes sowieso wel. Toch heb ik mijn iPad maar 3 keer hoeven opladen in 10 dagen tijd en ik heb er veel mee gedaan (buiten spelletjes ook internetten in de lobby, series kijken, etc).
Ik zal straks mijn iPad er eens bij pakken om te kijken of ik nog meer spelletjes weet, ik heb namelijk zoveel spellen dat ik zelf amper weet wat ik allemaal heb haha.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers