Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Camping suggesties 2019?

<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 11 Aug 2018 10:28

Camping suggesties 2019?

We staan nu nog op de camping maar zijn alweer bezig met plannen voor 2019. Via via tips zijn toch vaak de leukste dus wie heeft er leuke suggesties? Ideale camping voldoet aan de volgende dingen:

- zon zeker
- niet te groot (100 a 200 plaatsen)
- leuk zwembad
- grote kampeerplekken (ivm onze grote tent)
- leuk voor kinderen in leeftijd 5 t/m 9 jaar

We rijden dus met de auto, hoeft niet perse aan een meer/ rivier/ zee te staan want we gaan vaak eropuit met de auto.

We zijn afgelopen jaren al naar Dordogne, Ile d’Oleron en Drome geweest, dus liefst niet in deze gebieden.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 11 Aug 2018 21:03

Re: Camping suggesties 2019?

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer naar camping Cros de Mouton geweest in cavalaire sur mer. We gaan er niet nogmaals heen maar het is zeker een leuke camping. Over de grootte van de kampeerplaatsen weet ik niet veel ( wij zitten in een mobil ho,e en ik weet niet zo goed wat groot is voor een kampeerplek).

Zelf zijn wij ook aan het nadenken voor volgend jaar. Misschien italie, dus mocht iemand nog een leuke, kindvriendelijke, camping in Italie weten ;-)
We horen overigens ook steeds dat Kroatië mooi schijnt te zijn.
<<

Anoniem298

Bericht 11 Aug 2018 21:55

Re: Camping suggesties 2019?

Ik lees mee, wij willen (misschien) ook gaan kamperen volgend jaar.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Aug 2018 10:13

Re: Camping suggesties 2019?

Nog een voorkeur voor een bepaald land? Aangezien je nu vooral Frankrijk benoemd, maar ik ben op mijn vakantie dit jaar ook op leuke campingen in de Beierse Alpen terecht gekomen ( geen zwembad, maar wel een meer waaraan gezwommen kon worden).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Aug 2018 12:36

Re: Camping suggesties 2019?

Anansi, wij zijn net terug van camping Lac du Marandan in het gebied Isère (grenst aan de Drome). We hebben heerlijk weer gehad, de camping ligt aan een meer en we hebben iedere dag wel 2 of 3 keer gezwommen. Op de camping waren erg veel kinderen (veel Fransen maar ook veel Nederlanders).
In de omgeving dingen als grotten, watervallen, bergen, canyoning).
Edit: geen zwembad, maar eerlijk gezegd heb ik dat ook niet gemist vanwege het heerlijke meertje (en vanwege eczeem bij m’n oudste was dit wel fijner).
#teammaple🍁
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 12 Aug 2018 19:33

Re: Camping suggesties 2019?

Bedankt voor jullie suggesties! We hebben geen voorkeur voor een land als de zon er maar schijnt en het aan te rijden is met kinderen (1000-1500 km).
<<

Anoniem317

Bericht 13 Aug 2018 11:27

Re: Camping suggesties 2019?

Als kind gingen wij altijd naar Rubina Resort in Empuriabrava ( Spanje). Leuke camping, maar dit is tegenwoordig wel een grote camping. Ze hebben een zwembad, bijna aan de zee, supermarkt, speeltuinen, midgetgolf, restaurants, animatie, niet te ver van de stad, verschillende groottes van staanplaatsen en ik weet zo niet wat ze tegenwoordig nog meer hebben.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 13 Aug 2018 13:04

Re: Camping suggesties 2019?

Niet zonzeker, maar wel een súper leuke camping die verder aan je eisen voldoet: de Zandstuve in Overijssel.

Geweldig voor kinderen!! En dus ook voor ons als ouders :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Aug 2018 11:34

Re: Camping suggesties 2019?

Mijn oudste zus heeft dit jaar op Camping Les Arches gestaan in de Ardèche. Samen met de jongens van 5-8 en 10 jaar en ze hebben zich daar prima vermaakt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 19 Aug 2018 19:58

Re: Camping suggesties 2019?

Camping les rivages in Millau. Een zwembad (niet heel bijzonder) en aan een riviertje.
⁠♡♡♡

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers