Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verontschuldigen geen borstvoeding

<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 28 Okt 2013 09:32

Re: Verontschuldigen geen borstvoeding

Ja ik doe het denk stiekem wel, dat komt ook omdat veel borstvoeding moeders toch vaak hebben dat flesvoeding niet goed genoeg is. Ik had trouwens zelf wel borstvoeding willen geven maar door mijn ziekte is dat niet mogelijk. Dus ja, ik zeg altijd snel dat ik het niet kon door mijn ziekte terwijl ik eigenlijk niemand een verklaring schuldig ben.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem186

Bericht 28 Okt 2013 09:51

Re: Verontschuldigen geen borstvoeding

Toch ben ik het wel met ED eens. Die opmerkingen van printje komen echt niet leuk over. Ik weet dat ze het niet verkeerd bedoelt, maar het blijft niet leuk om steeds te horen.
Ik doe mezelf niks aan. Ik wil gewoon dat m'n kinderen gezond zijn. Ja, daar moet ik een bepaalde tijd wat voor laten. Maar dat heb ik er voor over. Liever zou ik ook gewoon alles weer kunnen eten en drinken, maar dat is niet zo. Komt wel weer een keer, ik overleef het wel.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 28 Okt 2013 09:57

Re: Verontschuldigen geen borstvoeding

Jullie verschillen daarin gewoon van mening denk ik. Ik snap wat jij bedoeld, maar ik snap ook wat zij bedoeld. Jullie hebben allebei een ander beeld voor ogen wat het beste is.

En daarnaast is het natuurlijk erg frappant dat juist ED die opmerking maakt ;-)
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem186

Bericht 28 Okt 2013 10:16

Re: Verontschuldigen geen borstvoeding

Ik snap wel dat zij een ander beeld voor ogen heeft van wat het beste is. Ik snap alleen niet dat zij zegt dat ik mezelf iets aan doe en dat ook zovaak zegt.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers