Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Jan 2019 12:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Klinkt pijnlijk Japie! Hopelijk wordt de pijn snel minder!

Ik ben morgen jarig en heb er echt even geen zin in. Voelt even heel stom allemaal. Jaar begon echt heel moeilijk en nu bedenk ik me dat ik best wel vast zit qua wonen/werken. Ik kan nooit iets alleen kopen of huren dus moet ik óf verhuizen naar een kleiner dorp buiten de randstad waar ik waarschijnlijk doodongelukkig in m’n eentje zit of met huisgenoten blijven wonen.. wat ik al 12 jaar doe en er wel een beetje klaar mee ben. Ik weet dat ik niet mag klagen, heb een dak boven m’n hoofd en lieve familie en vrienden maar ben ‘t gewoon een beetje zat zo in m’n eentje alles maar bedenken maar voor m’n gevoel eigenlijk niet zoveel kunnen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Jan 2019 14:02

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat kan ik me goed voorstellen, Feline. Zag onlangs jullie oproep voor een nieuw huisgenootje voorbij komen en bedacht me toen dat ik er echt niet aan moet denken om op deze leeftijd nog met andere huisgenoten samen te wonen.

Is er qua huren ook echt niks mogelijk?

Hopelijk heb je toch een fijne verjaardag en voel jij je gauw weer wat blijer.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 28 Jan 2019 14:19

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik vind dat je daar best over mag klagen hoor Feline, want het is ook gewoon rot dat je zo vast zit in je woonsituatie op deze leeftijd. En met een verjaardag word je aan zulke dingen altijd even extra herinnert, dat herken ik althans. Hopelijk heb je nog wat leuke dingen op het programma staan om je verjaardag toch nog leuk te vieren.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 28 Jan 2019 14:52

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Net 'feedback' gesprek gehad over scriptie. Niks meer aan doen, zo inleveren :omg: :wtf: :banaan: :cheering: .
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 28 Jan 2019 15:10

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat fijn Joey!
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem271

Bericht 28 Jan 2019 16:05

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat is fijn Joey!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 28 Jan 2019 16:06

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Super Joey! Mooi afronden die hap!
L2014 & H2017
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 28 Jan 2019 16:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Jaaa net digitaal ingeleverd en later vanmiddag hardcopy via de post. Heerlijk!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 28 Jan 2019 16:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat fijn, Joey!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Jan 2019 16:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dankjewel voor jullie reactie :) Lady, hier huren lukt echt niet met mijn inkomen, ook niet in omliggende steden en ik kan ongeveer 140.000 lenen met mijn inkomen dus daar heb ik een garagebox voor. :’)
Heb net een uur met de hond gewandeld door het park, werkt altijd goed om weer even wat minder somber te worden!

Joey, wat fijn voor je zeg!! Heerlijk gevoel als je er straks echt vanaf bent!
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jan 2019 16:11

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Feline schreef:Dankjewel voor jullie reactie :) Lady, hier huren lukt echt niet met mijn inkomen, ook niet in omliggende steden en ik kan ongeveer 140.000 lenen met mijn inkomen dus daar heb ik een garagebox voor. :’)
Heb net een uur met de hond gewandeld door het park, werkt altijd goed om weer even wat minder somber te worden!

Joey, wat fijn voor je zeg!! Heerlijk gevoel als je er straks echt vanaf bent!

Kom naar Friesland. :smile:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Jan 2019 16:16

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja haha, daar ben ik juist van ontsnapt ;)

Nee, daar ook leuke dorpen en steden hoor maar zie het gewoon niet zo zitten om helemaal alleen ergens te zitten zonder m’n vrienden en dan moet ik wéér een nieuwe baan zoeken enzo.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jan 2019 16:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Haha nee dat snap ik hoor. Maar je heb hier iig meer dan een garagebox voor dat bedrag.
<<

Anoniem331

Bericht 28 Jan 2019 18:04

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik heb een vaatziekte waar stickeroplosser in zat gewassen met de rest van de was. Nu ruikt alles naar stickeroplosser. :(
<<

Anoniem271

Bericht 28 Jan 2019 18:16

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Vaatziekte?
<<

Anoniem284

Bericht 28 Jan 2019 18:29

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Popcorn schreef:Ik heb een vaatziekte waar stickeroplosser in zat gewassen met de rest van de was. Nu ruikt alles naar stickeroplosser. :(


Ooh dit had ik laatst ook! Zo dom van mezelf. Heb wel een paar wassen moeten draaien voor het eruit was. Heb de wasmachine ook 1x op 90 graden met wasmiddel laten draaien.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Jan 2019 19:00

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gympie schreef:
Popcorn schreef:Ik heb een vaatziekte waar stickeroplosser in zat gewassen met de rest van de was. Nu ruikt alles naar stickeroplosser. :(


Ooh dit had ik laatst ook! Zo dom van mezelf. Heb wel een paar wassen moeten draaien voor het eruit was. Heb de wasmachine ook 1x op 90 graden met wasmiddel laten draaien.
Hoop vaatziektes hier op het forum :(
#teammaple🍁
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 28 Jan 2019 19:49

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Feline schreef:Klinkt pijnlijk Japie! Hopelijk wordt de pijn snel minder!

Ik ben morgen jarig en heb er echt even geen zin in. Voelt even heel stom allemaal. Jaar begon echt heel moeilijk en nu bedenk ik me dat ik best wel vast zit qua wonen/werken. Ik kan nooit iets alleen kopen of huren dus moet ik óf verhuizen naar een kleiner dorp buiten de randstad waar ik waarschijnlijk doodongelukkig in m’n eentje zit of met huisgenoten blijven wonen.. wat ik al 12 jaar doe en er wel een beetje klaar mee ben. Ik weet dat ik niet mag klagen, heb een dak boven m’n hoofd en lieve familie en vrienden maar ben ‘t gewoon een beetje zat zo in m’n eentje alles maar bedenken maar voor m’n gevoel eigenlijk niet zoveel kunnen.


Heel herkenbaar Feline! Ik woon dan wel alleen, maar inderdaad wel in een kleine stad en sociale huur. Maar ik wil naar Utrecht, weet alleen niet hoe. Zowel huur als koop is voor mij alleen veel te duur. Of een ienieminie studio of met huisgenoten en beide ben ik wel klaar mee.
Hoop wel dat ondanks je er nu geen zin in hebt, morgen wel een beetje kan genieten van je verjaardag!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Jan 2019 20:03

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Hmm, ik had dan echt geluk met mijn appartement in Utrecht. Betaalde toen zo'n 650 euro exl. en zat er heerlijk! Maar dat was idd sociale huur in een leuke flat. Nu betaal ik minder aan hypotheek, maar mis de 'grote' stad nog steeds.

Verder wil ik even melden dat ik totaal niet weet wat ik met de babykamer ga doen. Totaal inspiratieloos hier. Heb ik dus eigenlijk nooit. Zo stom!
<<

Anoniem331

Bericht 28 Jan 2019 21:21

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Haha. Vaatdoekje moest het zijn. Iemand op Facebook oppert het spul in de droger met een schepje koffie. Maar durf ik dat met dat dure vest?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 28 Jan 2019 21:30

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik zou de wasmachine eerst met veel soda spoelen (die lucht blijft er anders inhangen en gaat in alles zitten).
En als dat niet werkt met azijn.

En dan je kleding met biotex wassen.
<<

Anoniem331

Bericht 28 Jan 2019 21:37

Re: Wat wil je even kwijt? #9

De wasmachine draait met schoonmaakazijn op 90 graden ja. De was ligt inmiddels bij mijn moeder in de droger. Mét koffie. Op hoop van zegen.
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 28 Jan 2019 22:00

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik ben benieuwd of dat werkt, Popcorn. Ik heb laatst ook het doekje met stickeroplosser meegewassen met de rest, ook zo’n stinkwas daarna. Ik heb de wasmachine toen nog een keer aangezet en toen was het wel weg.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 28 Jan 2019 22:02

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Koffie neutraliseert de geur, dus zal best goedkomen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem331

Bericht 28 Jan 2019 22:06

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Maan schreef:Ik ben benieuwd of dat werkt, Popcorn. Ik heb laatst ook het doekje met stickeroplosser meegewassen met de rest, ook zo’n stinkwas daarna. Ik heb de wasmachine toen nog een keer aangezet en toen was het wel weg.


Ik heb de machine nu voor de tweede keer op 90 graden aanstaan. Het scheelt enorm na de eerste keer, maar de geur is nog niet weg.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron