Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 18 Jan 2020 23:15

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Ja, met zo’n zak om het gips kan en mag je gewoon douchen hoor. Heb zelf 7 maanden gips gehad en zo’n zak is echt een uitkomst. Net als een krukje om zittend te douchen. Fijn hoor zo’n zorgzame zoon. ❤️
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kira

Bericht 18 Jan 2020 23:21

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Ik moet vrijdag naar de poli terug dan vraag ik ernaar. Heb een lijstje met vragen inmiddels.
Iedereen bedankt voor de fijne berichtjes, doet me echt goed.
<<

Lourdes

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 04 Jan 2020 23:06

Bericht 19 Jan 2020 01:18

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Als ze zo'n zak niet op de poli hebben; ik had hem via de thuiszorgwinkel. Misschien kan iemand hem voor je ophalen?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 19 Jan 2020 10:55

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 19 Jan 2020 11:29

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Wat ontzettend rot voor je Kira! Je werkt ook als zzp’er toch? Kom je daarmee niet in de problemen?
<<

Kira

Bericht 19 Jan 2020 11:56

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Sawadee, dankjewel! Ik ga hem bestellen via Bol.
Emma, ja een groot deel van mijn inkomen is als zzper inderdaad. Mijn geluk is dat ik eventueel dat ook zittend kan doen als de pijn het toelaat. Dus na mijn operatie kijk ik wat wel en niet mogelijk is..
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 19 Jan 2020 20:51

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Oh gelukkig, dat scheelt iets. Was jij de schuldige? Anders kan je misschien iets met letselschade?
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 12 Feb 2020 18:53

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Mjoahh kan beter. Ik krijg met regelmaat te horen dat ik wat liever voor mezelf moet zijn. Best lastig maar ik werk eraan.
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 12 Feb 2020 22:16

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Ik ben moe. We hadden een lange dag vandaag. De laatste dagen heb ik veel boosheid gevoeld. Gelukkig sprak ik een collega en hij zei dat het helemaal geen nut heet om mezelf af te vragen "waarom". Waarom overkomt ons dit enzo. We krijgen er toch geen antwoord op.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem309

Bericht 12 Feb 2020 22:33

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Ik snap dat maar al te goed Jip. Die vraag spookt bij mij soms ook door het hoofd. En je hebt gelijk, het heeft helemaal geen zin om daar mee bezig te zijn. Het maakt je alleen maar boos en ongelukkig terwijl je er geen antwoord op krijt. Het enige wat je kan doen is de situatie accepteren en het beste voor je dochter doen. En dat doen jullie ook voor S. dus in dat opzicht zijn jullie juist ontzettend goed bezig.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 13 Feb 2020 16:27

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Lief van je tuttebel. Jullie moeten ook door een zware tijd gaan :hug:
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem309

Bericht 15 Feb 2020 11:09

Re: Hoe gaat het met je? (Lucht je hart topic!)

Klopt Jip. Ik dacht ook echt dat ik weer redelijk aan het opkrabbelen was, maar ik merk de laatste week dat ik het steeds moeilijker begin te vinden dat m’n uitgerekende datum dichterbij komt. Voel me daardoor toch weer een beetje labiel en heb m’n emoties niet meer goed onder controle. Ik wil het graag een plekje geven, maar merk dat dat echt tijd nodig heeft.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers