Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telefoonprovider

<<

Aniek

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 26 Jul 2018 15:24

Bericht 26 Jul 2018 15:35

Telefoonprovider

Hoi hoi,

Ik ben nieuw hier maar dat maakt vast niet zoveel uit:)
Ik zou graag jullie advies willen over telefoonproviders. Nu heb ik KPN, eigenlijk al jaren en dat bevalt mij prima. Echter kan ik nu verlengen en heel eerlijk gezegd vind ik de prijzen van KPN hoog. Ik wil graag een telefoon met abonnement omdat mijn huidige telefoon echt op zijn eind is en helaas heb ik niet het geld om een telefoon los te kopen. Tele2 bijv. is goedkoper dan KPN maar daar heb ik geen ervaring mee. Hebben jullie ervaring met Tele2, T-mobile, Simyo, Simpel, Youfone & Hollands nieuwe? Telfort en Vodafone heb ik hele slechte ervaringen mee dus die worden het sowieso niet. Het gaat mij er voornamelijk om dat het internet goed werkt, dat de klantenservice goed is en dat de rekeningen overeen komen met het maandbedrag.

ik hoor graag jullie mening!
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jul 2018 15:39

Re: Telefoonprovider

KPN hebben wij beide. Heel tevreden mee.

Ik heb Sim Only met heel weinig MB's en m'n vriend heeft er mega veel en die deelt hij met mij. En beide 5 euro korting op de rekening.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 26 Jul 2018 16:01

Re: Telefoonprovider

Ik kan je niet helpen met de telefoon providers. Ik zit al jarenlang bij Telfort dus heb geen ervaring met de providers waar jij naar vraagt.

Wel wil ik je wijzen op het feit dat als je een telefoon van meer als 250 euro bij je abonnement wil, je een bkr-registratie krijgt. Wellicht was je er al van op de hoogte hoor maar ik wou het toch even melden.
<<

Anoniem248

Bericht 26 Jul 2018 16:12

Re: Telefoonprovider

Wij hebben thuis alles van KPN: tv, internet, vast bellen en wij beiden een mobiel abonnement. Data wordt dus voor ons allebei verdubbeld, we kunnen onderling mb’s uitwisselen en gratis onderling bellen. Nu hebben we allebei een abbo met onbeperkt bellen en smsen dus dat hebben we noet nodig, maar toch. We hebben allebei een duur abonnement maar over een tijdje gaan we het waarschijnlijk doen zoals Cotton het ook aan geeft. Ik vind het een te fijne provider om te switchen. Absoluut prijzig, naar in elk geval overal goed bereik, zelfs heel veel beter dan Vodafone (had ik voorheen). De lowbudget providers durf ik vanwege het bereik niet aan.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 26 Jul 2018 16:47

Re: Telefoonprovider

Jada schreef:Ik kan je niet helpen met de telefoon providers. Ik zit al jarenlang bij Telfort dus heb geen ervaring met de providers waar jij naar vraagt.

Wel wil ik je wijzen op het feit dat als je een telefoon van meer als 250 euro bij je abonnement wil, je een bkr-registratie krijgt. Wellicht was je er al van op de hoogte hoor maar ik wou het toch even melden.



Dit ja. Ik heb sim only van Ben en ik ben heel erg tevreden. Lage prijzen en kan vaak mijn abonnement kosteloos bijstellen. Ben is van T mobile geloof ik.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 26 Jul 2018 17:07

Re: Telefoonprovider

Ik heb Sim only van t-mobile (en ook internet thuis enzo) ben er goed tevreden mee :) eigenlijk overal wel bereik enzo.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jul 2018 17:37

Re: Telefoonprovider

Maple wij hebben op het werk telefoons met budget sim kaarten erin. Hetzelfde netwerk als KPN maar veel slechter bereik. Na ietwat heel vaak bellen gaven ze ook toe dat te knijpen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 26 Jul 2018 17:56

Re: Telefoonprovider

Ik heb altijd bij KPN gezeten met volle tevredenheid. Toch ben ik een jaar geleden overgestapt naar Tele2. Dezelfde telefoon met hetzelfde abonnement was bij KPN gewoon €22,- per maand duurder. Dat verschil vond ik te groot, daarom nu dus over. Tele2 bevalt me ook heel goed, net zo goed als KPN.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 26 Jul 2018 21:47

Re: Telefoonprovider

Ik heb een abonnement met toestel via Ben. Ik ben er tevreden over, heb nooit problemen met het bereik.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Jul 2018 22:05

Re: Telefoonprovider

Ik ben overgestapt naar Tele2 vanaf T-Mobile en het bevalt mij prima!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jul 2018 05:45

Re: Telefoonprovider

Ik heb T-mobile en vind dat een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Hiervoor ook KPN gehad, maar inderdaad om de prijs daar weggegaan.
Nu bij T -mobile heb ik altijd goed bereik, als er iets is wordt ik netjes geholpen (ik was in de winkel, dus telefonische klantenservice weet ik niet) en ik heb nu een sim only abonnement, wat ik elk moment om kan zetten naar een met een nieuwe telefoon.
<<

Anoniem246

Bericht 27 Jul 2018 06:20

Re: Telefoonprovider

Wij hebben alles van KPN en dus ook veel voordelen, waardoor het allemaal goedkoper wordt door kortingen e.d. In de omgeving hoor ik goede dingen over T-mobile, Simonly en Telfort. Ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn dit ook de bedrijven die gebruik maken van de masten van KPN. Die man die ooit rijk was en nu arm? Is die van Telfort? Want dat is budget-KPN.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 27 Jul 2018 07:55

Re: Telefoonprovider

Ik zit bij Simyo, maakt gebruik van het KPN netwerk.
Ben er heel tevreden over. Altijd goed bereik.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jul 2018 08:21

Re: Telefoonprovider

Simyo heeft hier dus amper bereik.
<<

Anoniem281

Bericht 27 Jul 2018 08:53

Re: Telefoonprovider

Wij hebben ook KPN Compleet, met drie abonnementen. Eentje van 11,- met 200 belminuten of zo, eentje van 5,- (een heel oude, die verleng ik ook niet, want dan wordt-ie net zo duur als die van 11,-) en eentje van 33,50. Die laatste is de mijne, met onbeperkt bellen en 10.000 MB. Door het compleet verhaal, wordt dat verdubbeld en omdat ik via KPN mijn Spotify heb, krijg ik daar nog eens 1500 MB bovenop.

De MB's deel ik dus met de andere abonnementen. Onder de streep zijn we 't meest goedkoop uit zo en ik ben heel tevreden over het KPN netwerk, heb eigenlijk nooit geen bereik.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 27 Jul 2018 09:22

Re: Telefoonprovider

Simyo... Heel tevreden over! Elk jaar gaat de prijs omlaag en krijg je er MB's en belminuten bij. Met andere woorden een vast trouwe klant wordt daar beloond. Betaal nu dacht ik zo'n 10 euro.

Thuis hebben we glasvezel (in onze wijk ligt geen kabel), dus zijn we hierdoor sowieso duurder uit. Daar hebben we XS4ALL. Een van de duurste providers, maar als je gewoon elk half jaar/jaar belt en om korting vraagt geven ze dat wel. Zou ook wel moeten met al die welkomsaanbiedingen overal. Die wil je als vaste klant ook niet mislopen.
<<

Anoniem317

Bericht 27 Jul 2018 09:42

Re: Telefoonprovider

Ik heb T-mobile en ben daar heel tevreden over. Mijn vader en schoonmoeder hebben ook T-Mobile en daardoor krijgen we alle drie een extraatje (factuurkorting of meer MB’s). Ik heb goed bereik. Mijn vriend heeft Vodafone en zijn bereik is minder goed dan mijn bereik.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 29 Jul 2018 06:40

Re: Telefoonprovider

Ik had tele2, was op zich wel oké maar vooral in het buitenland altijd net minder dan Vodafone die mijn vriend heeft. In het buitenland vond ik het sowieso niet goed. Nu over naar Vodafone en vind ik echt veel beter. Volgens mij zijn kpn en Vodafone nog steeds de providers met het grootse netwerk/bereik?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 29 Jul 2018 16:43

Re: Telefoonprovider

Ik heb al jaren telfort, ben ik zeer tevreden over.
M:21072011
J :08012014
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1638

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 29 Jul 2018 20:05

Re: Telefoonprovider

Ik heb nu twee jaar Tele2, maar sinds ongeveer een halfjaar gaat mijn internetbundel heel erg snel leeg. Gek, want anders dan anders doe ik niet. Over een paar maanden stap ik over naar Simpel.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 29 Jul 2018 20:41

Re: Telefoonprovider

Ik had jaren tmobile en was eigenlijk heel tevreden. Mijn man stapte over naar vodafone want dat scheelde zo’n 5 euro per maand. Dat heb ik vervolgens ook gedaan maar ik heb er spijt van. Internet is veel trager en ook het bereik is minder. Krijg vaak kosten op mijn rekening die niet kloppen. Schrijven bijvoorbeeld zomaar een dagbundel af in het buitenland zonder hier bericht van te doen. Ik had 1 sms verstuurd maar moest een dagbundel betalen met 20 sms, belminuten en mb. Als ik dit had geweten dan had ik hier gebruik van kunnen maken. Ik ben er tegen in gegaan want ze hadden 4 bundels afgeschreven. Gaven ook toe dat dit een fout was. Er was een storing. Maar het verwerken van de teruggave duurde meer dan 2 maanden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Happier

Noob

Berichten: 20

Geregistreerd: 29 Jul 2018 21:33

Bericht 29 Jul 2018 21:58

Re: Telefoonprovider

Cotton schreef:Maple wij hebben op het werk telefoons met budget sim kaarten erin. Hetzelfde netwerk als KPN maar veel slechter bereik. Na ietwat heel vaak bellen gaven ze ook toe dat te knijpen.


Wij hebben hetzelfde (gehad) op het werk. Op mijn eigen telefoon met het "echte" KPN netwerk prima bereik, maar de simkaarten van de budget provider waren idd ook veel slechter.
<<

Zero

Bericht 30 Jul 2018 00:25

Re: Telefoonprovider

Ik heb de stap van KPN naar Tele2 gemaakt vanwege de prijzen. Bij KPN zou ik nog meer betalen voor 10 GB per maand waar ik bij Tele2 unlimited kreeg.
Echter valt de dekking van Tele2 me wel wat tegen. In het begin vooral, nu merk ik er niet zo heel veel meer van maar op sommige plekken waar ik werk heb ik geen bereik. En ik werk gewoon in Amsterdam.

Maar of ik terug ga naar KPN weet ik niet, want tijdens mijn transfer naar Tele2 hebben ze fouten gemaakt waardoor ik zonder er om te hebben gevraagd of te tekenen een nieuw abonnement heb gekregen van ze met een nieuw nummer. En dat moet ik 'helaas toch betalen', ook al hebben ze toegegeven dat het niet mijn schuld is. Dus ik storneer lekker iedere maand dat bedrag wat ze van me jatten. Nu krijg ik aanmaningen maar na 4 x uitleggen dat dit niet mijn probleem is, vind ik het wel mooi met ze. Altijd goede service gehad, maar ben er een beetje klaar mee nu :palm:

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers