Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

<<

Anoniem247

Bericht 23 Jul 2018 11:54

PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Mijn oudste zoon heeft voor een PlayStation gespaard en we willen ‘m binnenkort gaan kopen. Hij wil graag oa het spel Fortnite en nu zag ik deze aanbieding bij de Wehkamp. Maar is dit het originele spel zonder dat je daarna nog extra maandelijkse online kosten erbij hebt of kan ik het spel beter los kopen? Want zo kan je het dan ook nog spelen toch? Iemand die het deze nitwit mama kan uitleggen :laughcry:

https://www.wehkamp.nl/speelgoed-games/ ... duct_image
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 23 Jul 2018 12:25

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Dit is het spel fortnite Save the world (dit is met zombies) je kunt dan online met vrienden spelen. Met deze game heb je ook toegang tot Battle Royal (de gratis variant zonder zombies).

Mijn advies, koop een PlayStation met een andere game en download Battle Royal gratis. Laat hem daar eerst maar eens mee proberen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 23 Jul 2018 12:34

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Enige nadeel is wel dat je zoon bij Battle royal meteen tegen mensen speelt die waarschijnlijk een stuk beter zijn. Bij save the world kan hij zeg maar eerst oefenen.
Bekijk anders even op YouTube of de zombies te eng zijn.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jul 2018 12:37

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Bedankt voor de uitleg Mamsie! Als ik het zo dus lees heb je dus eigenlijk niks extra’s wbt dat spel. Alleen daarna dus maandelijks gaan betalen.

Hij speelt dit spel soms bij vriendjes en hij heeft het spel ook op de iPad staan. Voor hem is zoiets al prima. Hij is natuurlijk ook maar 8. ofja hij wordt vrijdag 8.

Wat spelen jouw jongens voor spelletjes wat een beetje ‘netjes’ is voor die leeftijd? Mijn zoon speelt ook wel eens Minecraft bij vriendjes. En ik zag dat er ook Lego spellen waren.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 23 Jul 2018 12:47

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Het spel heeft wel voordelen maar dat is eigenlijk alleen als hij echt online gaat spelen. Als je online wilt spelen heb je een PS+ account nodig en dat kost geld (maar dat geldt voor alle online games). Fortnite Save the world kan je offline spelen en Battle Royal niet.

Mijn jongens zijn al wat ouder en onze jongste (ook bijna 8) is wel een geoefende gamer. Hij speelt dus wel wat moeilijkere games. De Lego games zijn echt leuk, raymen legends en crash badicoot ook. Die laatste is wel moeilijker.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 23 Jul 2018 12:48

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Ik vind het aanbod geschikte PS4 spellen voor 8 jarigen zeer karig.
Mijn zoon mag nu alleen minecraft en little big planet erop spelen. Omdat hij graag meer spellen wil kunnen doen, koopt hij binnenkort van zijn spaargeld een ninento switch.
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jul 2018 13:01

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Ik vind zelf een Nintendo Switch ook leuker. Tenminste als ik al die spelletjes zie. En Mario is natuurlijk altijd leuk!
Maar meneer wil echt een PlayStation en is echt niet van zijn gedachte af te brengen helaas!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 23 Jul 2018 13:03

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Dat is zeker waar Misoe, wij hebben ook een Switch. Maar anderzijds zijn de Switch spellen behoorlijk prijzig en komen er wel steeds meer leuke games op de PS. En ps biedt vaak gratis games en demo's.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 23 Jul 2018 13:04

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Een PS is ook leuk hoor, zeker nu hij wat ouder wordt.
Onze Switch is al stuk trouwens, bekend probleem dus gelukkig wel garantie.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 23 Jul 2018 14:05

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Mamsie, Hoe komt je bij de gratis games? En kun je daar ook een leeftijd op instellen?
De PS is van mijn broer geweest en blijkbaar kan zoon GTA erop spelen, maar zonder CD zegt hij, kan dat kloppen?
<<

Anoniem257

Bericht 23 Jul 2018 14:32

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Als je online wilt met ps4 moet je ook PS Plus hebben.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 23 Jul 2018 14:50

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Dat kan inderdaad. Als je een ps plus account hebt (wat voor alle online games en online aankopen nodig is) kun je in de PlayStation store aankopen doen. In het begin van de maand zijn er altijd paar gratis games in de PlayStation store.

Als jouw broer GTA online heeft gekocht kan je dat inderdaad spelen zonder cd.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 23 Jul 2018 14:51

Re: PlayStation 4 - Fortnite, vraag..

Misoe, of je een leeftijdsgrens kunt instellen weet ik niet.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers