Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor niks moeite doen.

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 27 Jul 2018 09:59

Re: Voor niks moeite doen.

Ik zou het ook wel netjes vinden als iemand de moeite neemt om even 'ziet er leuk uit' of iets dergelijks terug te sturen, maar ik zou er niet wakker van liggen als dat niet gebeurt.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2018 11:35

Re: Voor niks moeite doen.

Derpy schreef:Ik zou het ook wel netjes vinden als iemand de moeite neemt om even 'ziet er leuk uit' of iets dergelijks terug te sturen, maar ik zou er niet wakker van liggen als dat niet gebeurt.


Een reactie zou wel zo netjes zijn idd nu weet ik niet of het wel is aangekomen, maar neem aan van wel. Lig er ook niet wakker van, lig wel wakker van de warmte. Als ik er al naar zou vragen zegt ze doodleuk.....ja heb ik gehad ziet er leuk uit hoor. Dan denk ik, dan had je dat toch ook kunnen zeggen per mail!
Ze gaat geheid vragen of ik weer mijn bekende salade wil maken voor als zij een bbq geven. Weet niet zo goed of ik dat wel doe zal wel denk ik. Toch jammer waarom zou ik wat doen als iemand niet even de moeite neemt ivm die mail.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 27 Jul 2018 13:41

Re: Voor niks moeite doen.

Ik zou die salade niet maken! Had ze maar terug moeten mailen.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jul 2018 14:32

Re: Voor niks moeite doen.

Reva schreef:Ik zou die salade niet maken! Had ze maar terug moeten mailen.


Is dat sarcastisch bedoeld of niet?
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers