Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meerijdplankje

<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Jul 2018 17:43

Re: Meerijdplankje

Ik heb het plankje overigens wel pas gebruikt toen de jongste in het wandelwagengedeelte zat. In de bak wilde hij absoluut niet dus toen alleen maar gedragen
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 30 Jul 2018 20:22

Re: Meerijdplankje

Elro schreef:Vanaf welke leeftijd zou zo'n plankje kunnen?
Zoon zal 17 mnd zijn als de baby komt, dan is hij te jong?


Mijn zoon van bijna 18 maanden kan er al best goed op staan, ook al met 17 maanden. Voor dochter hebben we hem gekocht toen zij 20 maanden was, wij vinden ‘t plankje echt een uitkomst en zijn geld wel waard. Dochter staat er inmiddels alleen nog op als wij snel willen kunnen doorlopen, zoon in principe niet, maar vindt ‘t wel interessant om erop te gaan staan als hij zelf loopt.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 31 Jul 2018 10:54

Re: Meerijdplankje

Ja wij hebben hem even gehad toen mijn 3e werd geboren en mijn zoon net 2 was.
Afentoe gebruikt, zeker om de oudste even uit school te halen en een enkele keer naar de dierentuin ofzo.
Ik lipe er niet fijn achter omdat ik vindt dat hij toch best wat uitsteekt.

Ik had hem overigens via marktplaats gekocht. Een universeel ding.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 31 Jul 2018 10:58

Re: Meerijdplankje

Ik heb ook zo'n universele gekocht, van Lascal geloof ik. Zoon was wel al ruim 3 toen mijn jongste geboren werd, maar als je met hem lange stukken moest lopen, was het nogal snel zeuren dat zijn benen moe waren. Wij hebben hem dus wel regelmatig gebruikt het eerste halfjaar/jaar.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers