Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw boek Lowie van Gorp / Kanjerguusje

<<

Anoniem238

Bericht 02 Sep 2013 13:00

Nieuw boek Lowie van Gorp / Kanjerguusje

Half november komt het nieuwe boek uit van Lowie van Gorp (vader van Guusje), oprichter van KanjerGuusje.
Guusje is een paar jaar overleden op 10-jarige leeftijd aan neuroblastoom.

Het boek 'We houden je vast' bestaat uit negen delen.
Elk deel behandelt een periode uit het leven van het gezin van Gorp na het overlijden van Guusje.
De opbrengst van het boek gaat naar KanjerGuusje, een stichting die de zorg voor kinderen met kanker en hun naasten ondersteunt.

Ik heb met tranen in mijn ogen het eerste boek gelezen en de weblog gevolgd.

Misschien een aanrader voor die mensen die het eerste deel / de weblog ook gelezen hebben?
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Sep 2013 13:47

Re: Nieuw boek Lowie van Gorp / Kanjerguusje

Ik zag het ook op Twitter gister. Ik denk dat het boek er hier ook wel komt.
<<

Snirp

Bericht 02 Sep 2013 14:05

Re: Nieuw boek Lowie van Gorp / Kanjerguusje

Ja, ik las het op de site vandaag!
Ben benieuwd :)
<<

applestar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:57

Woonplaats: Ergens in het Westland

Bericht 02 Sep 2013 14:35

Re: Nieuw boek Lowie van Gorp / Kanjerguusje

Ik heb het ook gelezen!

Het eerste boek heb ik ook in huis, en toen heb ik het ook niet drooggehouden!
Het vervolg komt hier zeker ook in huis.
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers