Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar verblijf je het liefst?

In een

Hotel
17
47%
Hostel
0
Geen stemmen
Appartement
9
25%
Air bnb
6
17%
Maakt niet uit
2
6%
Anders
2
6%
 
Aantal stemmen : 36
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 13 Jul 2018 09:10

Re: Waar verblijf je het liefst?

Zonder kinderen geeft een hotel me een heerlijk gevoel van luxe maar met kinderen liever een appartement omdat je dan vaak meer ruimte hebt en ik vind het handig om zelf te kunnen koken en zo.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 13 Jul 2018 09:15

Re: Waar verblijf je het liefst?

Wij gaan vaak op vakantie naar Duitsland. Dan huren we een huisje met hotelfunctie, inclusief half pension. Dat is dus mijn ideale verblijf: ruimte genoeg met kinderen erbij, niet zelf moeten koken etc.
2012 & 2016
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 13 Jul 2018 15:55

Re: Waar verblijf je het liefst?

Mijn favoriet is absoluut een hotel. Ik hou van de luxe van een hotel en ik besteed er toch niet heel veel tijd. Het voelt ook altijd goed geregeld en dat vind ik fijn.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers