Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ogen laseren

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 09 Nov 2021 20:27

Re: Ogen laseren

Heeft iemand van jullie lasek gehad? Ik begin me inmiddels toch wel erg te storen aan mijn rechteroog (links is wel goed), het lijkt wel of het nog slechter is geworden.
Omdat ik relex smile heb gehad, is lasek de enige optie voor herbehandeling. Dit schijnt wel een vervelende behandeling te zijn (Ofja het herstel) en ik ben ook erg bang dat het weer/nog steeds niet goed is dan. Dus ik twijfel erg of ik het nog eens ga doen, of toch maar weer een lens ga dragen. Wat ik dan weer zonde vind van die hele behandeling.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 10 Nov 2021 09:06

Re: Ogen laseren

Ik heb m'n ogen niet laten laseren Alexis (wel aan gedacht) maar wat vervelend dat het niet gelukt is. Lijkt me heel frustrerend en teleurstellend.
Misschien kun je bij een paar verschillende klinieken langs voor advies? Als ze dan allemaal hetzelfde zeggen geeft dat misschien wat meer vertrouwen in je keuze.

Succes en sterkte!
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 10 Nov 2021 11:07

Re: Ogen laseren

Ik heb in september trans PRK gedaan incl een crosslinking behandeling. Ik denk een van de behandelingen met het vervelendste herstel. De eerste dagen zag ik bijna niets want ik kon geen licht verdragen. Daarna steeds wat beter. Daarna is het met de dag beter geworden. Nu zijn we 2 maanden verder en gaat het heel goed. Ik kan alles helder zien en ben erg blij dat ik het gedaan heb. Er staat voor deze behandeling 3 maanden voor om weer helemaal stabiel te staan.

Ik had de eerste week wel mijn moeder in huis, dat was echt heel prettig!

Ik was 3200 euro kwijt voor beide behandelingen. En vorige week kreeg ik mijn eigen risico nog even ivm alle oogdruppels :thumbdown:
<<

Anoniem334

Bericht 10 Nov 2021 21:04

Re: Ogen laseren

Ik ben er ook over aan het twijfelen. Had vlak voor de coronacrisis een afspraak met vooronderzoeken gehad in Eindhoven en een datum gepland. Ook voor trans PRK (waar ik eigenlijk niet blij mee was ivm langer herstel terwijl ik een jong kind had), omdat dit volgens hen de enige optie voor mij was. Was ook meteen het duurste.
Toen de coronacrisis opkwam moest ik plots de geplande datum, twee dagen voor de meivakantie, alsnog werken omdat we alle taken van fysiek naar online moesten overzetten. Daardoor kon ik die dag niet gelaserd worden en belde ik voor uitstel naar de zomervakantie. Ik wilde het per se in een vakantie omdat ik anders ook gewoon voor onbepaalde tijd niet kon werken natuurlijk én ivm het autorijden wat niet kon en een kind wat naar de opvang moest.
Toen ik belde werd ik eigenlijk een beetje afgesnauwd dat ik dan nog een keer apart langs moest komen om alle vooronderzoeken opnieuw te doen (het werd maar 2/3 maanden verzet ofzoiets en mijn ogen zijn al 10 jaar stabiel?). Ik woon op 1,5 uur reisafstand dus dat is gewoon een volledige dag vrij die ik weer extra moest regelen. Oh en in de zomervakantie hadden ze 'sowieso geen tijd'. Ik denk dat er daar ook wat frustratie was omdat mensen vanalles afzeiden ivm de corona die toen opkwam. Maar ik ben toen dus zo onjuist aan de telefoon behandeld dat ik nooit meer heb terug gebeld. Ik voelde me echt niet meer veilig en welkom daar.

Dat is nu dus 1,5 jaar geleden en ik heb in de tussentijd me er niet meer mee bezig gehouden, maar ik wil dus eigenlijk nog steeds. Ben er alleen nog niet over uit waar ik het wil laten doen. Ik wil er best voor reizen, maar ik wil gewoon vooal dat ze heel correct en vriendelijk zijn na de eerste vervelende ervaring die ik heb gehad met zo'n kliniek.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]