Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bikini of badpak (met poll)

Bikini of badpak

Bikini
45
42%
Badpak
42
40%
Tankini
14
13%
Monokini
1
1%
Niets
2
2%
Iets anders
2
2%
 
Aantal stemmen : 106
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 04 Jul 2018 10:41

Re: Bikini of badpak (met poll)

Tankini. Bij badpakken heb ik hetzelfde probleem als Bliss, m'n bovenlijf is te lang dus badpakken zijn altijd te kort. Bikini is m'n buik niet geschikt voor.
2010 2012
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 04 Jul 2018 10:46

Re: Bikini of badpak (met poll)

Ik droeg altijd bikini’s, dat ik wat kilo’s te veel had kon me nooit schelen. Striae en het litteken van 8 cm op mijn buik deert me eigenlijk ook niets, maar sinds de zwangerschap van mijn zoontje ‘hangt’ mijn buik een beetje en dat vind ik dus wel echt lelijk in bikini. Dat je buik een beetje over het broekje hangt zeg maar (valt echt wel mee hoor, maar toch).
Sindsdien draag ik eigenlijk bijna altijd een badpak. Ik zwem ook vooral sportief.
Wat ik wel lastig vind ik een badpak wat ook lekker zit bij mijn borsten. Ik heb een speedo en een ‘mooi’ badpak en zo’n badpak moet ik dan echt met cupmaat kopen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Jul 2018 10:50

Re: Bikini of badpak (met poll)

ChiQ schreef:Ik heb beide maar voel me ineens sexier in mijn badpak.. ik heb er een met leopardprint, deze:
https://www.debijenkorf.nl/love-stories ... 8084070003

Het is van heel fijn materiaal, zit echt prettig en krijg veel complimentjes als ik m draag!


Ik wist al welke het was voordat ik op de link had geklikt. Die heb ik ook bijna gekocht :smile: . Het wordt nu wel eng he!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Jul 2018 10:53

Re: Bikini of badpak (met poll)

Ik draag altijd een bikini. Als ik buk is dat niet zo fraai maar met mijn cup min A lijk ik net een man in een badpak.
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 04 Jul 2018 10:55

Re: Bikini of badpak (met poll)

Spencer schreef:Ik draag altijd een bikini. Als ik buk is dat niet zo fraai maar met mijn cup min A lijk ik net een man in een badpak.


Haha ravi heeft het echt van jou, zo grappig. Mannen dragen geen badpak wil ik opmerken.
<<

ChiQ

Bericht 04 Jul 2018 10:56

Re: Bikini of badpak (met poll)

Caro schreef:
ChiQ schreef:Ik heb beide maar voel me ineens sexier in mijn badpak.. ik heb er een met leopardprint, deze:
https://www.debijenkorf.nl/love-stories ... 8084070003

Het is van heel fijn materiaal, zit echt prettig en krijg veel complimentjes als ik m draag!


Ik wist al welke het was voordat ik op de link had geklikt. Die heb ik ook bijna gekocht :smile: . Het wordt nu wel eng he!



Haha leuk! Kan m echt aanraden!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 04 Jul 2018 11:35

Re: Bikini of badpak (met poll)

Gaaf badpak Chiq!

Ik draag altijd een bikini.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 04 Jul 2018 11:38

Re: Bikini of badpak (met poll)

Lexi schreef:Tankini. Bij badpakken heb ik hetzelfde probleem als Bliss, m'n bovenlijf is te lang dus badpakken zijn altijd te kort. Bikini is m'n buik niet geschikt voor.


Dit precies. Ik heb een tankini gekocht tijdens mijn zwangerschap en die heeft een fijn lang hemdje, dus die draag ik nog steeds.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Jul 2018 11:40

Re: Bikini of badpak (met poll)

ChiQ schreef:
Spencer schreef:Ik draag altijd een bikini. Als ik buk is dat niet zo fraai maar met mijn cup min A lijk ik net een man in een badpak.


Haha ravi heeft het echt van jou, zo grappig. Mannen dragen geen badpak wil ik opmerken.

:smile:
R. 2013
D. 2016
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 04 Jul 2018 11:59

Re: Bikini of badpak (met poll)

Ik ben best wat aangekomen en mijn vel/vetrol hangt dus over m'n broekje als ik zit of buk. Voorheen was dit minder en was alles nog strakker. Een goede kont heb ik altijd al wel gehad maar deze slappere variant in combinatie met m'n buikje maakt me niet gelukkig in een bikini.
Helaas kan ik door m'n spieren (fibromyalgie) niet genoeg trainen om strak te worden/blijven (Ok en ik moet minder eten).

Wat vinden we trouwens van de high waist broekjes? Ik vind het lastig, sommigen zijn heel leuk en anderen weer zo vreemd.

Ik heb dit badpak nu besteld: ben benieuwd
https://www.zalando.nl/river-island-bad ... h-q11.html
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 04 Jul 2018 12:03

Re: Bikini of badpak (met poll)

Ik droeg altijd bikini's, maar daar voel ik me nu niet prettig meer in. Ik heb een behoorlijk litteken rond mijn navel en draag standaard een pleister op mijn navel (om mijn stoma ingang af te dekken). Daarom nu een tankini, dat is een stuk makkelijker met naar het toilet gaan, maar mijn buik is wel bedekt.

Sauna heb ik dan weer geen moeite mee, maar dat is vooral doordat er toch een ander publiek komt dan in een gemiddeld zwembad of strand. In de sauna is het 'koeienkeuringsgehalte' voor mijn gevoel een stuk minder.

Ik heb deze top overigens, gecombineerd met een high waiste donkerblauw broekje. Ik vind dit broekje echt perfect.

https://www.protest.eu/nl/shop/product/ ... _color=932



Mamsie, ik zie jou nog steeds als een ultraslanke vrouw, ik kan me bij jou echt geen vetrol voorstellen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jul 2018 12:05

Re: Bikini of badpak (met poll)

Lookie schreef:
Lexi schreef:Tankini. Bij badpakken heb ik hetzelfde probleem als Bliss, m'n bovenlijf is te lang dus badpakken zijn altijd te kort. Bikini is m'n buik niet geschikt voor.


Dit precies. Ik heb een tankini gekocht tijdens mijn zwangerschap en die heeft een fijn lang hemdje, dus die draag ik nog steeds.


Misschien moet ik ook eens naar een tankini kijken inderdaad, is wel makkelijker met naar de wc gaan ook! Al denk ik dat ik volgend jaar pas weer voor iets nieuws ga kijken.
❤ 7 juni 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 04 Jul 2018 12:12

Re: Bikini of badpak (met poll)

Tip: Als ik naar de wc moet met badpak dan trek ik de onderkant opzij. :smile:
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Jul 2018 12:32

Re: Bikini of badpak (met poll)

Bliss, de shaping badpakken van de Hennes hebben van die verstelbare schouderbandjes. Misschien is dat net wat je nodig hebt. Ik vind ze fijn! Hoewel een heel gevecht om aan te krijgen :laughcry:

Hier in NL draag ik meestal dat badpak, ook met zwemmen met de oudste vanwege trekken en sjorren enzo haha. Op vakantie had ik lekker mb bikini aan. Anders gaat m’n straie er ook nooit beter uit zien :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Jul 2018 12:33

Re: Bikini of badpak (met poll)

Jip schreef:Tip: Als ik naar de wc moet met badpak dan trek ik de onderkant opzij. :smile:


Ohhh slim!!

Ik heb trouwens nog nooit een mooie, sexy, of hippe tankini gezien. Zijn die er wel?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Jul 2018 12:44

Re: Bikini of badpak (met poll)

Ik heb badpakken en bikini's maar meestal draag ik ze geen van allen, ik ga niet vaak het water in. Maar als ik toch ga, dan meestal een bikini, dat vind ik handiger.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 04 Jul 2018 12:50

Re: Bikini of badpak (met poll)

Jip schreef:Tip: Als ik naar de wc moet met badpak dan trek ik de onderkant opzij. :smile:

Ja dit! Zo handig.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jul 2018 13:35

Re: Bikini of badpak (met poll)

Zora schreef:Bliss, de shaping badpakken van de Hennes hebben van die verstelbare schouderbandjes. Misschien is dat net wat je nodig hebt. Ik vind ze fijn! Hoewel een heel gevecht om aan te krijgen :laughcry:

Hier in NL draag ik meestal dat badpak, ook met zwemmen met de oudste vanwege trekken en sjorren enzo haha. Op vakantie had ik lekker mb bikini aan. Anders gaat m’n straie er ook nooit beter uit zien :D


Hmm vrees dat ik daar nog niet mee geholpen ben, want dan zitten de cups voor m'n borsten doorgaans in m'n taille. :P Maar zal me er eens in verdiepen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 04 Jul 2018 14:51

Re: Bikini of badpak (met poll)

Jip schreef:Tip: Als ik naar de wc moet met badpak dan trek ik de onderkant opzij. :smile:


Dat deed ik met mijn badpak ook, maar dat gaat nu niet meer. Vandaar de tankini :smile:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem317

Bericht 04 Jul 2018 15:50

Re: Bikini of badpak (met poll)

Ik heb 3 bikini’s. Ik ben wat afgevallen en vind ze nu mooier zitten dan voorheen.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 04 Jul 2018 16:09

Re: Bikini of badpak (met poll)

Ik heb dezelfde als Chiq, heel blij mee.

En deze http://i65.tinypic.com/24fhidg.jpg

Draag helemaal geen bikinis meer.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 04 Jul 2018 16:32

Re: Bikini of badpak (met poll)

Spencer schreef:Ik draag altijd een bikini. Als ik buk is dat niet zo fraai maar met mijn cup min A lijk ik net een man in een badpak.


Dan koop je niet het goede badpak. Ik heb ook een A cup en lijk zeker niet op een man.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 04 Jul 2018 18:20

Re: Bikini of badpak (met poll)

Ik heb alleen bikini's. Al passen ze geen van alle nu. Denk dus dat ik deze zomer nog minder badkleding aan heb dan normaal.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 04 Jul 2018 18:50

Re: Bikini of badpak (met poll)

Oh ik had niet verwacht dat er 'zoveel' voor een badpak gaan. Ik ben vandeweek gaan zwemmen met dochter en toen viel t me ook op dat er meerdere met badpak waren.
Ik heb zelf een bikini met soort high waist, zodat mn hangend buikje minder hangt. Heb voor mn werk een badpak voor als ik ooit moet mee zwemmen, maar voel me daar niet beter in, voel me alsof mn buik dat wat uitsteekt
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem286

Bericht 04 Jul 2018 18:53

Re: Bikini of badpak (met poll)

Ik heb juist weer een bikini gekocht, na jaren alleen badpakken te hebben gedragen. Ivm mijn overgewicht deed ik dat maar ik bedacht me dit jaar dat ik daar gewoon schijt aan heb.
Ik heb deze gekocht en ben heel blij ermee.
https://www.junarose.com/nl/nl/jr/pluss ... uty_604303
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers