Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

<<

Anoniem298

Bericht 01 Jul 2018 09:17

Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

Mijn vriendin is na vijf jaar eindelijk in verwachting van haar eerste kind. Ze heeft twee weken geleden een goede echo gehad, komende week heeft ze de termijnecho. Ze is nu 9+3 ongeveer. Morgen zie ik haar en ik wil haar heel graag een cadeautje geven. Ik heb een pakketje bedacht met een lief kaartje, twee shirtjes voor de baby, een lekkere crème voor haar en wat chocolade. Alleen ben ik (ik vermoed door mijn eigen ervaring een paar jaar geleden) heel bang dat het alsnog misgaat bij haar (bij mij ging het met precies deze termijn mis) en ben ik bang dat het te snel is om het cadeautje te geven, twijfel ik of ik niet beter de echo van komende week af kan wachten. Maar ik wil ook niet doen alsof het er niet is, ze is tenslotte wel zwanger (eindelijk) en daar wil ik wel bij stilstaan. Wat vinden jullie?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 01 Jul 2018 09:22

Re: Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

Het is altijd leuk om cadeautjes te krijgen toch? En als het mis gaat is dat ontzettend naar, en zal het ook even confronterend zijn als ze je cadeautje dan weer ziet. Maar de situatie is dan gewoon ontzettend moeilijk, en je cadeautje zal dat niet moeilijker maken. Ik zou het dus gewoon geven.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Jul 2018 09:26

Re: Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

Ik zou het geven. Je bent blij voor haar en ze heeft het je laten weten, het is geen geheim meer toch?
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 01 Jul 2018 12:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Jul 2018 09:27

Re: Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

Ik zou het zeker wel geven. Lief juist.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Jul 2018 09:48

Re: Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

Ik zou het ook geven. Heel lief juist.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jul 2018 10:20

Re: Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

Ik zou het juist geven. Mocht dit misgaan dan heeft ze na al die tijd zo’n moment met kadootjes enzo iig mooi wél gehad :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem298

Bericht 01 Jul 2018 11:38

Re: Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

Jullie hebben gelijk, ik ga het gewoon geven. Bedankt!
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 01 Jul 2018 16:55

Re: Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

Ik zou het ook geven. Juist hartstikke lief!

Zelf kreeg ik van mijn moeder een babymutsje na de eerste goede echo (nadat het al eens was misgegaan). Die zwangerschap eindige ook in een miskraam, maar juist dat mutsje is me enorm dierbaar.
<<

Anoniem294

Bericht 01 Jul 2018 19:25

Re: Zwangere vriendin: wanneer cadeautje geven?

Mijn vriendin heeft ook nog geen echo gehad, die heeft ze as week maar ik heb haar direct na de test een cadeautje gegeven. Van die mijlpunt kaarten en een draagdoek van ByKay. Is ook zo weer opgeborgen als het toch mis gaat en te confronterend is maar vooralsnog gaan we van het positieve uit.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers