Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix #2

<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 09 Feb 2022 19:38

Re: Netflix #2

Zora schreef:Jongens ik vind Archive81 echt te spooky voor ‘s avonds hoor! Toch even weer een andere serie zoeken.


Mijn man haakte na aflevering 1 ook af, hij vond het te eng 😜 En dan vervolgens vanuit de stoel in de hoek wel half mee blijven kijken en mij maar steeds vragen stellen over wie, wat, waar 😂
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Feb 2022 20:32

Re: Netflix #2

Haha Ja ik snap hem wel. Ik wil wel graag weten hoe het afloopt maar ik vind dit soort spanning tegenwoordig echt te heftig ofzo. Zo gek, vroeger kon het me niet eng genoeg zijn allemaal.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 09 Feb 2022 20:51

Re: Netflix #2

Overdag kijken is denk ik niet heel handig, met de kinderen? Ik heb ‘m toen in een weekend gebinged, voornamelijk overdag ook. Dan is alles minder eng 😅
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Feb 2022 21:55

Re: Netflix #2

Nee overdag weinig tijd en zeker niet als de kids er bij zijn maar je brengt me wel op een idee voor als de jongste straks ook op school zit!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 09 Feb 2022 23:20

Re: Netflix #2

Zora schreef:Haha Ja ik snap hem wel. Ik wil wel graag weten hoe het afloopt maar ik vind dit soort spanning tegenwoordig echt te heftig ofzo. Zo gek, vroeger kon het me niet eng genoeg zijn allemaal.


Heb ik ook ja! Heel gek. Op m’n tiende midden in de nacht IT kijken en Scream en The Excorsist en zonder nachtmerries slapen, nu durf ik na een spannende aflevering van Masha’s spookverhalen amper alleen naar de wc 🤣
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 13 Feb 2022 22:24

Re: Netflix #2

- The Clapper
- Love Wedding Repeat
- The woman in the window
- Voor ik doodga (Now is good)
- The Princess Switch 3: Romancing the star
- Gone Girl
- De familie Claus 2
- You get me
- A simple favor

Ik heb nog twaalf films die ik eerst wil kijken, schoont net wat sneller mn lijst op dan series kijken. Daar heb ik er overigens ook twaalf van in mn lijst, dus voorlopig heb ik genoeg te kijken 😅
<<

Anoniem327

Bericht 13 Feb 2022 23:29

Re: Netflix #2

Giselle schreef:Holden, ik vond The woman in the window (film) een beetje verwarrend. Op zich hoort dat ook wel bij een psychologische thriller. Wel leuk voor tussendoor, je moet wel opletten om het te kunnen volgen.

De serie The woman in the house across the street from the girl in the window heb ik nog niet gezien, maar staat wel op mijn lijst.


Oh, dan haalde ik die 2 door elkaar!

Ik heb inmiddels Ozark uit, was echt weer supergoed. Nu even iets luchtigers na alle dark en violent dingen: Inventing Anna. Ik vind het leuke wegkijk TV en het helpt ook dat de hoofdpersoon ook in Ozark speelt 😅
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 13 Feb 2022 23:34

Re: Netflix #2

Ik kijk precies hetzelfde in dezelfde volgorde maar ik moet even wennen aan ‘Ruth’ die nu ‘Anna’ is. Jij niet?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem327

Bericht 13 Feb 2022 23:37

Re: Netflix #2

Marsy31 schreef:Ik kijk precies hetzelfde in dezelfde volgorde maar ik moet even wennen aan ‘Ruth’ die nu ‘Anna’ is. Jij niet?


Haha, ja. Wel compleet andere personages! En hoe stom is haar accent in Inventing Anna?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 13 Feb 2022 23:40

Re: Netflix #2

Ja! Maar dat is omdat de echte Anna Russisch is (tenminste, dat denk ik).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem327

Bericht 13 Feb 2022 23:49

Re: Netflix #2

Uiteraard, ik vind haar accent alleen heel slecht uitgevoerd.
Ben nog maar bij de tweede episode, ben benieuwd hoe lang het leuk genoeg blijft.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Feb 2022 23:57

Re: Netflix #2

Gotta love Ruth en haar accent, in Ozark dus! 😍
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Feb 2022 05:06

Re: Netflix #2

Ik heb Downton Abbey inmiddels afgekeken.
Nu weer op zoek naar wat anders! Iemand tips voor een serie die niet te ingewikkeld is? Helft van de tijd de aandachtsspanne van een goudvis, dus anders krijg ik de helft niet mee 😅
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Feb 2022 08:16

Re: Netflix #2

Ik heb 1 afl gekeken en vond het accent ook mega slecht. Maar ze heeft blijkbaar ter voorbereiding van de serie wel de echte Anna in de gevangenis opgezocht om het accent te oefenen 🤷🏼‍♀️ Dus of ze klinkt echt zo gek, of dat oefenen is niet gelukt.

Hebben jullie de podcast hiervan ook geluisterd?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Feb 2022 08:20

Re: Netflix #2

Arwyn schreef:Ik heb Downton Abbey inmiddels afgekeken.
Nu weer op zoek naar wat anders! Iemand tips voor een serie die niet te ingewikkeld is? Helft van de tijd de aandachtsspanne van een goudvis, dus anders krijg ik de helft niet mee 😅


Sex Education al gezien? Zooo leuk!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem327

Bericht 14 Feb 2022 10:17

Re: Netflix #2

Arwyn schreef:Ik heb Downton Abbey inmiddels afgekeken.
Nu weer op zoek naar wat anders! Iemand tips voor een serie die niet te ingewikkeld is? Helft van de tijd de aandachtsspanne van een goudvis, dus anders krijg ik de helft niet mee 😅


Inventing Anna! Heel entertaining en totaal niet ingewikkeld.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 14 Feb 2022 12:08

Re: Netflix #2

Holden schreef:
Giselle schreef:Holden, ik vond The woman in the window (film) een beetje verwarrend. Op zich hoort dat ook wel bij een psychologische thriller. Wel leuk voor tussendoor, je moet wel opletten om het te kunnen volgen.

De serie The woman in the house across the street from the girl in the window heb ik nog niet gezien, maar staat wel op mijn lijst.


Oh, dan haalde ik die 2 door elkaar!


Dacht ik al!

Inventing Anna trekt me niet erg, maar als jij zegt dat het heel entertaining is kan ik het wel een kans geven. Oh en ik heb net trouwens The Sinner aan mijn lijst toegevoegd. Is dat wat?
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 14 Feb 2022 12:20

Re: Netflix #2

- The Clapper
- Love Wedding Repeat
- The woman in the window
- Voor ik doodga (Now is good)
- The Princess Switch 3: Romancing the star
- Gone Girl
- De familie Claus 2
- You get me
- A simple favor
- Love Hard
<<

Anoniem327

Bericht 14 Feb 2022 12:47

Re: Netflix #2

Giselle schreef:
Inventing Anna trekt me niet erg, maar als jij zegt dat het heel entertaining is kan ik het wel een kans geven. Oh en ik heb net trouwens The Sinner aan mijn lijst toegevoegd. Is dat wat?


Op de blz hiervoor bespraken we The Sinner. Kort gezegd: de eerste twee seizoenen zijn in mijn ogen top, de derde vond ik al iets minder maar nog steeds de moeite waard, en bij seizoen 4 was ik er helemaal klaar mee. Als je er nog niets van hebt gezien, zeker mee beginnen dus!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 14 Feb 2022 13:43

Re: Netflix #2

Oh ja, ik zie het nu, had alles wat vluchtig doorgelezen. Gelukkig begint de serie bij seizoen 1 en 2, ga ik die sowieso kijken en kijk ik wel wat ik van het derde en vierde seizoen vind.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 15 Feb 2022 10:54

Re: Netflix #2

- The Clapper
- Love Wedding Repeat
- The woman in the window
- Voor ik doodga (Now is good)
- The Princess Switch 3: Romancing the star
- Gone Girl
- De familie Claus 2
- You get me
- A simple favor
- Love Hard
- The best of me

Janken die laatste film! Stond ik dan te snikken op m’n crosstrainer. Gelukkig sport ik thuis 🤣
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 15 Feb 2022 20:58

Re: Netflix #2

Ik ben met inventing Anna begonnen en ik vind hem fijn! Bedankt voor de tip! Dat accent, ik dacht dat dat bewust niet zo goed was, omdat het dan later nep blijkt te zijn of zo😅
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 18 Feb 2022 11:46

Re: Netflix #2

- The Clapper
- Love Wedding Repeat
- The woman in the window
- Voor ik doodga (Now is good)
- The Princess Switch 3: Romancing the star
- Gone Girl
- De familie Claus 2
- You get me
- A simple favor
- Love Hard
- The best of me
- Zwaar Verliefd 2
- The Tinder Swindler

Ik moet zeggen dat ik er bij The Tinder Swindler ook nogal veroordelend instond. Hoezo ga je na een uur daten met iemand al mee in zijn privéjet? Hoezo ga je na een maand al samenwonen? Hoezo maak je dan al zoveel geld naar iemand over, sluit je daar zelfs leningen voor af? Maar dat zal ook wel een gevalletje 'als het je zelf niet overkomt weet je niet hoe het is' zijn ofzo? Hoewel ik me niet voor kan stellen dat ik zo naïef zou zijn.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 18 Feb 2022 12:12

Re: Netflix #2

Soleil schreef:Ik ben met inventing Anna begonnen en ik vind hem fijn! Bedankt voor de tip! Dat accent, ik dacht dat dat bewust niet zo goed was, omdat het dan later nep blijkt te zijn of zo😅


Ik ben nu ook aan deze begonnen met dank aan de tip en vind het ook leuk!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Feb 2022 13:09

Re: Netflix #2

Holden schreef:
Arwyn schreef:Ik heb Downton Abbey inmiddels afgekeken.
Nu weer op zoek naar wat anders! Iemand tips voor een serie die niet te ingewikkeld is? Helft van de tijd de aandachtsspanne van een goudvis, dus anders krijg ik de helft niet mee 😅


Inventing Anna! Heel entertaining en totaal niet ingewikkeld.


Hier nu aan begonnen. Al wel 10 minuten gezien, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers