Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix #2

<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2021 18:36

Re: Netflix #2

Soleil schreef:Zora, dat was mijn favoriete serie❤️ Ik was gewoon verdrietig toen hij af was gelopen.

Ik kijk de handmaids tail op Videoland ook, op Netflix nu even niet zo veel. Evil genius heb ik net uit en ik zoek weer een nieuwe van zo’n soort docu

Sorry. Ik doe dit eigenlijk nooit, maar het is tale (sprookje/verhaal). Een tail is een staart.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 29 Mrt 2021 18:37

Re: Netflix #2

Ja echt fijn Soleil! Het is geen serie die ik met mijn vriend kijk dus ik ga er lekker langzaam doorheen hehe maar het is echt een mooie serie. En ook echt afgelopen na de 3 seizoenen geloof ik.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 29 Mrt 2021 18:46

Re: Netflix #2

Savi schreef:
Soleil schreef:Zora, dat was mijn favoriete serie❤️ Ik was gewoon verdrietig toen hij af was gelopen.

Ik kijk de handmaids tail op Videoland ook, op Netflix nu even niet zo veel. Evil genius heb ik net uit en ik zoek weer een nieuwe van zo’n soort docu

Sorry. Ik doe dit eigenlijk nooit, maar het is tale (sprookje/verhaal). Een tail is een staart.

:12:
Deze opmerking krijgt wel een staartje zo :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2021 18:52

Re: Netflix #2

Ghahaha.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 29 Mrt 2021 19:32

Re: Netflix #2

Oooo die is zo leuk Zora! En idd echt afgelopen na de 3 seizoenen, dikke baal! Heerlijke serie vond ik dat!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mrt 2021 20:02

Re: Netflix #2

JaneDoe schreef:Ohh Debra, die vond ik ook echt vreselijk!
Blies, kijk je the Handmaids Tale op Videoland? Want daar heeft de actrice van je foto ook een grote rol in🤗



Ik vind Debra wel leuk! Die sponsor van Dexter vind ik tot nu toe stom.
<<

Anoniem326

Bericht 29 Mrt 2021 20:10

Re: Netflix #2

Ik wilde iets luchtigs. Ik kijk the bold type. Het spreekt me niet echt aan, omdat het werken bij een vrouwen magazine door 25-jarige meisjes met bijbehorend liefdesleven nu niet echt tot mijn verbeelding spreekt. Maar sommige maatschappelijke thema’s, ondanks behoorlijk ongeloofwaardige setting, wel goed aangestipt. Zoals white privilege, lhbt, diversiteit, emancipatie, discriminatie.

Ik was moord, doodslag en andere zware thema’s al best een beetje beu. Dus dan is dit wel een oké afwisseling.

Hiervoor heb ik laatste seizoen homeland gekeken. Erg goed. En mooie afsluiter ook. Ik ga Carrie missen.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mrt 2021 20:12

Re: Netflix #2

Ah ja HG ik ga Carrie ook missen. Mooie laatste aflevering.
<<

Anoniem326

Bericht 29 Mrt 2021 20:18

Re: Netflix #2

Carrie schreef:Ah ja HG ik ga Carrie ook missen. Mooie laatste aflevering.


Heb jij bold type al gekeken? Misschien vind je het wel leuk. Geloofwaardiger dan SATC. Ze werken harder en hebben geen tijd om overdag uren uit te trekken voor lunch, koffie en cocktails. De kleren zijn mooi. De thema’s dus verfrissend. Maar de carrière/loopbaan en woning erg ongeloofwaardig.

Edit en erg jong dus.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mrt 2021 20:47

Re: Netflix #2

HollyGolightly schreef:
Carrie schreef:Ah ja HG ik ga Carrie ook missen. Mooie laatste aflevering.


Heb jij bold type al gekeken? Misschien vind je het wel leuk. Geloofwaardiger dan SATC. Ze werken harder en hebben geen tijd om overdag uren uit te trekken voor lunch, koffie en cocktails. De kleren zijn mooi. De thema’s dus verfrissend. Maar de carrière/loopbaan en woning erg ongeloofwaardig.

Edit en erg jong dus.

Nee nog niet gezien! Klinkt leuk. Al kan nog steeds niks tippen aan SATC voor mij ☺️
<<

Anoniem308

Bericht 29 Mrt 2021 20:49

Re: Netflix #2

@HGL heb je Videoland? Ik heb daar younger op gekeken. Ook een vergelijkbare serie, alleen dan over een bijna 40 jarige op een redactie. Vond ik erg vermakelijk en lekker wegkijken.
<<

Anoniem326

Bericht 29 Mrt 2021 20:50

Re: Netflix #2

Zo hoog wil ik de lat ook niet leggen. Dit is absoluut niet vergelijkbaar met SATC
<<

Anoniem326

Bericht 29 Mrt 2021 20:57

Re: Netflix #2

AMM schreef:@HGL heb je Videoland? Ik heb daar younger op gekeken. Ook een vergelijkbare serie, alleen dan over een bijna 40 jarige op een redactie. Vond ik erg vermakelijk en lekker wegkijken.


Nee, maar ik ga het onthouden. Misschien ruil ik Disney voor videoland
Laatst gewijzigd door Anoniem326 op 29 Mrt 2021 21:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Mrt 2021 21:00

Re: Netflix #2

HollyGolightly schreef:Zo hoog wil ik de lat ook niet leggen. Dit is absoluut niet vergelijkbaar met SATC

Haha ok. Ik zet ‘m op mijn lijstje!
<<

ChiQ

Bericht 05 Apr 2021 07:52

Re: Netflix #2

Late to the party meldt zich🙋🏼‍♀️ Omg ik heb in 1 dag tijd Bridgerton afgekeken. Ik wil ook naar 1813. En met Simon trouwen🥵
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Apr 2021 09:34

Re: Netflix #2

Nou ik word al benauwd als ik die strakke korsetten zie! Maar ja, Simon is ook echt mijn crush. Is het gek als ik zeg dat hij soms erg op mijn man lijkt? Qua uitspraken en bepaalde quirky gezichten. Hij is er niet bij in volgende seizoen :(
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 05 Apr 2021 10:37

Re: Netflix #2

AMM schreef:@HGL heb je Videoland? Ik heb daar younger op gekeken. Ook een vergelijkbare serie, alleen dan over een bijna 40 jarige op een redactie. Vond ik erg vermakelijk en lekker wegkijken.


Eens!! Heerlijke serie met zowel 40-jarigen als bijna 30'ers. Aanrader hoor!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 06 Apr 2021 13:56

Re: Netflix #2

Ik heb gisteren aflevering 2 van Firefly Lane gekeken. Ik weet het nog niet zo goed wat ik er van vindt. Ga het nog wel een kans geven, maar ben nog niet direct mega enthousiast.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Apr 2021 20:02

Re: Netflix #2

Ik ben zo blij met m’n nieuwste ontdekking! Het is niet nieuw. Maar ik kende het niet.

‘Dix pour cent’

Onwijs grappig en mooi, fantastische Franse acteurs. Interessante setting ook (een agentschap voor acteurs in Parijs).

M’n man zit nu in een online meeting en ik ben gewoon boos dat ik moet wachten tot we verder kunnen.
#teammaple🍁
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Apr 2021 20:21

Re: Netflix #2

Ik ga zo de laatste aflevering van The Serpent kijken, wat een goede serie is dat!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 11 Apr 2021 22:32

Re: Netflix #2

Ik ben ook bezig aan The Serpent maar vind ‘t nog niet heel denderend. Ik verlang naar het laatste seizoen van The queen of the south!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Apr 2021 10:25

Re: Netflix #2

Wij hebben The Restaurant ‘uit’ en ik heb nog geen nieuwe serie op het oog. Ik hoop dat binnenkort deel 2 van Lupin verschijnt 🐰.

Verder ga ik maar even wat trailers kijken denk ik.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Apr 2021 11:06

Re: Netflix #2

Teun schreef:Wij hebben The Restaurant ‘uit’ en ik heb nog geen nieuwe serie op het oog. Ik hoop dat binnenkort deel 2 van Lupin verschijnt 🐰.

Verder ga ik maar even wat trailers kijken denk ik.

Ga kijk naar Dix pour cent!
#teammaple🍁
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 14 Apr 2021 08:49

Re: Netflix #2

Winegum schreef:Ik heb gisteren aflevering 2 van Firefly Lane gekeken. Ik weet het nog niet zo goed wat ik er van vindt. Ga het nog wel een kans geven, maar ben nog niet direct mega enthousiast.

Inmiddels afgekeken. En ik vond het toch wel lekker doorkijken.

Ga binnenkort beginnen aan het laatste seizoen van Homeland denk ik.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Apr 2021 08:36

Re: Netflix #2

Urban Naked schreef:
Teun schreef:Wij hebben The Restaurant ‘uit’ en ik heb nog geen nieuwe serie op het oog. Ik hoop dat binnenkort deel 2 van Lupin verschijnt 🐰.

Verder ga ik maar even wat trailers kijken denk ik.

Ga kijk naar Dix pour cent!


Ik keek de trailer, leuk!

Het valt me op dat bij zowel The Restaurant als ok bij Dix pour cent wat minder aan het uiterlijk is gesleuteld door acteurs. Je ziet hier en daar een scheef gebit en een haakneus. Ik vind dat zoveel meer eigen en ook wel charmant. Het valt me zo op omdat in de meeste Amerikaanse series dat gewoon niet (meer) voorkomt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]