Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen

<<

Anoniem12

Bericht 25 Okt 2013 16:31

Re: WEEKEND!

Het is nog geen weekend. :thumbdown:

*wel vrijmibo*
<<

Anoniem119

Bericht 25 Okt 2013 16:35

Re: WEEKEND!

Yeaaaahh.
Vanavond fotograferen, morgen kennismakingsgesprek met bruidspaar en zondag uiteten met vrienden.
Druk maar leuk.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 25 Okt 2013 16:49

Re: WEEKEND!

Yayyy weekend! :D
Ik heb echt geen plannen en vind het heerlijk! Morgen gaan we waarschijnlijk naar Blijdorp, kwamen daar vroeger heel vaak maar sinds ik verhuist ben natuurlijk niet meer. En verder lekker rustig chillen! Saai, maar ik hou van saai haha.
<<

Anoniem30

Bericht 25 Okt 2013 16:50

Re: WEEKEND!

Je loopt achter hoor :thumbup:

viewtopic.php?f=17&t=3048
<<

Anoniem238

Bericht 25 Okt 2013 16:50

Re: WEEKEND!

Eerst tot 17.15 uur werken.
Vanavond bij een oom en tante van mijn moeder op bezoek om het trouwalbum te laten zien. Daarvoor gaan we ze met z'n tweetjes uit eten.

Zaterdagochtend sporten en daarna met mijn man samen naar het Zuiderzeemuseum.

Zondagmiddag gaat mijn man met mijn vader naar een voetbalwedstrijd en ga ik naar mijn moeder toe. 's Avonds blijven we eten bij mijn ouders.

Gezellig druk weekend voor de boeg!

Geniet van het herfstweekend!!
<<

Anoniem9

Bericht 25 Okt 2013 16:52

Re: WEEKEND!

Weeeekend! :D Ben lekker 3 kwartier eerder naar huis gegaan. Ik had het helemaal gehad!

Morgenvroeg gaan we eerst naar de sportschool, daarna hebben we een slipcursus. Voor de rest voor de zaterdag geen idee. Zondag gaan we denk ik naar het bos. We hebben namelijk een hondje te logeren :)
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers