Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hartfilmpje laten maken

<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 24 Okt 2013 12:22

Hartfilmpje laten maken

Hallo,

Ik moet een deze dagen een hartfilmpje laten maken. Zijn er meiden hier die dat al een keer gedaan hebben en hoe ging dat dan in zijn werk?

Ik vraag het omdat ik het toch best wel spannend vind en niet echt durf te googlen hoe dat gedaan wordt.
<<

Anoniem321

Bericht 24 Okt 2013 12:26

Re: Hartfilmpje laten maken

Ik heb dat laten doen. Ik moest op mijn zij gaan liggen met ontbloot bovenlijf. Het werd op dezelfde manier gedaan als met een echo als je zwanger bent. Gel opsmeren en dan met zo'n ding ter hoogte van het hart. En dan was op een scherm mijn hart te zien.
Het is al weer een tijd gelezen, ik weet niet meer precies hoe het ging. Volgens mij moest ik ook van die plakkers op op verschillende plaatsen op mijn bovenlijf.
Het duurde ongeveer 10 minuten ofzo.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 24 Okt 2013 13:17

Re: Hartfilmpje laten maken

Wat jij beschrijft is een hart echo Ragazza. :wink:

Een hartfilmpje ook wel ECG genoemd doet geen pijn. Je krijgt meerdere plakkertjes/zuignapjes op je borst geplakt soms ook op je enkels en je polsen. Dan moet je even heel stil liggen en niet praten. Dan komt er een A4-tje uit het apparaat met daarop een grafiek van je hartritme.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem80

Bericht 24 Okt 2013 13:30

Re: Hartfilmpje laten maken

Inderdaad, hartecho is het ene en hartfilmpje het andere. Beide gehad, valt beide mee
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 24 Okt 2013 13:34

Re: Hartfilmpje laten maken

Zelfde ervaring als pinkel! Gaat vrij snel en valt enorm mee je voelt er niks van
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 24 Okt 2013 15:20

Re: Hartfilmpje laten maken

Pinkel schreef:Een hartfilmpje ook wel ECG genoemd doet geen pijn. Je krijgt meerdere plakkertjes/zuignapjes op je borst geplakt soms ook op je enkels en je polsen. Dan moet je even heel stil liggen en niet praten. Dan komt er een A4-tje uit het apparaat met daarop een grafiek van je hartritme.
Dit inderdaad, is ook zo weer voorbij.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 24 Okt 2013 15:58

Re: Hartfilmpje laten maken

Uitleg is al gegeven, het stelt echt niets voor
<<

Anoniem 49

Bericht 24 Okt 2013 16:57

Re: Hartfilmpje laten maken

Ik heb het gehad bij Lifelines destijds, ik vond het erg meevallen. Stelde inderdaad niet echt iets voor.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 24 Okt 2013 17:07

Re: Hartfilmpje laten maken

Ik heb het vanmiddag laten maken en het stelt idd vrij weinig voor. Dank jullie wel voor jullie reactie gaf me een goed gevoel
<<

Anoniem7

Bericht 24 Okt 2013 17:12

Re: Hartfilmpje laten maken

Fijn dat het filmpje zelf niets voorstelde, hopelijk is de uitslag ook goed?
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 24 Okt 2013 21:52

Re: Hartfilmpje laten maken

Maple schreef:Fijn dat het filmpje zelf niets voorstelde, hopelijk is de uitslag ook goed?

Krijg morgen pas de uitslag te horen.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 25 Okt 2013 12:48

Re: Hartfilmpje laten maken

Jordana schreef:
Maple schreef:Fijn dat het filmpje zelf niets voorstelde, hopelijk is de uitslag ook goed?

Krijg morgen pas de uitslag te horen.


Hartfilmpje is goed :)
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 25 Okt 2013 21:16

Re: Hartfilmpje laten maken

Fijn!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers