Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 07 Jul 2018 08:10

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Mijn dochter in haar pyama op de trampoline swingend en dansend :het is vakantie!!!! Ik ga in de te t bij pap en mama!! En lekker zwemmen!!!!! Lalalala!!

Ze was echt helemaal in de jubel en juich!
<<

Anoniem246

Bericht 07 Jul 2018 08:40

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

De dagjes uit met mijn moeder. Vroeger gingen we wekelijks naar de markt, maar de laatste jaren deden we nog weinig samen. Ja, probleempjes bespreken en dat was weinig fun. Nu bel ik haar soms op of ze meegaat of ze belt mij of ik met haar meega. Dan lunchen we en hebben we het over gezellige dingen. :)

En mijn mini-nichtje. Het is zo'n lief dropje. Het is zo mooi om haar in het afgelopen jaar te hebben zien groeien. Ze loopt, ze zegt mama en ze is vooral een heel erg blij kind. Het is zo leuk dat ze me nu herkent. Ze zal geen idee hebben dat ik haar tante ben, maar volgens mij vindt ze me wel aardig. :D
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 08 Jul 2018 18:02

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Dat ik een opalen ring van mijn vader heb gekregen.

Deze opaal heeft hij in 1989 in mijn geboorteland gekocht. En nu heeft hij een ring van zichzelf om laten smelten en dus samen met de opaal een ring voor me laten maken. Super super super lief!
<<

Linvi

Bericht 09 Jul 2018 08:29

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Ons nieuwe huis en tuin maakt mij nu heel gelukkig.
Met heel veel pijn en verdriet besloten we 2jaar geleden dat we moesten gaan verhuizen ivm de spierziekte van mijn man. Het heeft even geduurd eer er een geschikte woning was, maar we hebben het er zo fijn.
Al met al heeft het ons een godsvermogen gekost om het naar onze zin te krijgen maar het is elke cent waard.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Jul 2018 09:14

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Wat een onwijs tof cadeau Nina! Echt superlief en attent! Mijn oudhuisgenootje heet Opal :)

Fijn dat je je zo thuis voelt op jullie nieuwe plek Linvi!

Ik had vorige week een enorme breakdown na een (onterechte) uitval van een collega, zelfs zo erg dat een vriendin me op is komen halen van werk want ik kon niet meer stoppen met huilen. (slecht nieuws over gezondheid gehad en dat nog niet kunnen verwerken). Zij en haar man hebben me meegenomen naar het strand en een duik in de zee werkte enorm goed. En nu is iedereen zo lief voor me! Goede vriend uit Australië heeft me al 2x gebeld en een ander vriend heeft wat vrienden bij elkaar geroepen en komen binnenkort een avondje met me op stap. En heb afgelopen 2 dagen alleen maar gefietst en gezwommen en dat was zo relaxt. Vandaag dus even een goede dag :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 09 Jul 2018 11:24

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Wat fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt, Feline!

Heerlijk dat het zo goed heeft uitgepakt, Linvi!

Lief en bijzonder cadeau, Nina!

Hier niks bijzonders, maar had gisteren gewoon een heel fijne dag met mijn man, terwijl de kinderen zich vermaakten bij opa en oma. Lekker op een terrasje gezeten en naar een foodtruckfestival in het plantsoen geweest.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 09 Jul 2018 18:33

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

De geboorte van mijn kleine meisje. Zij heeft me voor het eerst in het afgelopen jaar weer oprecht gelukkig gemaakt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jul 2018 18:34

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Gefeliciteerd Surya! Wanneer is ze geboren? En hoe heet ze? Veel geluk samen!
❤ 7 juni 2018
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 09 Jul 2018 18:43

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Dank je wel. Ze is 19 juni geboren en ze heet G.eraldine (naar mijn vader) en haar roepnaam is D.ientje.
Niet quoten aub, haar naam komt niet zo vaak voor ;-)
<<

Patsy

Bericht 09 Jul 2018 18:53

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Gefeliciteerd Surya, wat een mooie en bijzondere naam. Met welke termijn ben je uiteindelijk bevallen?
<<

Anoniem316

Bericht 09 Jul 2018 19:05

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Hey wat leuk Surya. Ik wist niet dat je zwanger was. Van harte met de geboorte van jullie dochter.

HIer werd ik gelukkig van de knuffel-stoei tijd met mijn dochter in het grote bed. Dat doen we elke avond voor het slapen gaan, en dan giert ze het altijd uit. Zo grappig.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 09 Jul 2018 19:39

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Dank jullie wel. Ik ben met 38+3 bevallen, maar ze woog maar 2700 gram, dat is nog iets lichter dan mijn jongste zoon. Ik denk dat ze geluk heeft gehad dag ze een meisje is en dus kleiner en daarom langer is blijven zitten. Maar het gaat gelukkig helemaal goed met haar.

Een derde was absoluut niet gepland. Ik ben immers gescheiden en heb een andere relatie.
Maar rond het overlijden van mijn vader verloor ik mijn spiraal en daar heb ik niet heel adequaat op gereageerd.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2018 19:53

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Gefeliciteerd Surya, wat mooi! Ik vind haar naam geweldig. Daar hou ik wel van.
<<

Patsy

Bericht 09 Jul 2018 20:46

Re: Wat heeft jou recentelijk gelukkig gemaakt?

Wat fijn dat het goed gaat Surya. Wat was ze licht, goed dat ze nog tot ruim 38 weken is blijven zitten. Heel veel geluk met elkaar.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers