Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Personal Trainer (sporten)

<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:07

Bericht 02 Sep 2013 12:55

Personal Trainer (sporten)

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 15:02, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:41

Bericht 02 Sep 2013 18:45

Re: Personal Trainer (sporten)

Waarom heb je gekozen voor een Personal Trainer? Ik wilde graag wat meer oefeningen voor bepaalde gebieden. In de les is het zo algemeen.
Wie heeft een Personal Trainer (gehad)?
Wat betaal(de) je daarvoor per uur? 60 euro
Hoe vaak trainde je met die Personal Trainer? Nu 1 keer per week 12 weken lang. Daarna moet ik even kijken hoe ik verder ga. Ik denk 1 keer per maand ofzo. En dan verder een keer per week zelf aan de slag.
Wat vond je van de trainingen? Ik ben erg tevreden. Ben gesloopt na een uur. Je gaat echt een uur vol aan de slag. Je kan niet smokkelen zoals in de les. Erg motiverend vind ik. Ik merk ook dat mn conditie echt beter wordt.
Ging je daarnaast ook zelf nog sporten? Ja daarnaast sport ik een keer per week zelf, groepslessen.
Krijg je ook begeleiding in je voedingspatroon? Nee niet nodig. Ik hoef niet af te vallen. Doe het echt puur om strakker te worden.
Indien je al klaar bent of al een periode een Personal Trainer hebt gehad: in hoeverre heb je je doel bereikt? Ik merk het aan mijn conditie die is echt beter. Moet alleen nog even kijken of ik zelfstandig een uur vol kan maken.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 04 Sep 2013 09:53

Re: Personal Trainer (sporten)

SunnyFlower schreef:Ik ben me aan het oriënteren op een Personal Trainer. Ik hoop daar oefeningen te krijgen die specifiek op mij zijn gericht waardoor ik betere resultaten zal halen (blijvend afvallen, meer spieren en een betere conditie).

Aangezien het best prijzig is twijfel ik over hoe vaak ik een Personal Trainer zal willen. Daarnaast wil ik sowieso zelf blijven sporten, het liefst dan met die aangepaste oefeningen / doelen.

Ik ben benieuwd of andere meiden hier ervaring mee hebben.

Wie heeft een Personal Trainer (gehad)? Ik heb er momenteel een
Waarom heb je gekozen voor een Personal Trainer? Verschillende afvalpogingen die tot niets uitliepen, te lui om te sporten. Nu doe ik wel mijn best,
Wat betaal(de) je daarvoor per uur? 12 keer/uur voor 685 euro
Hoe vaak trainde je met die Personal Trainer? ik train 2 keer per week, daarnaast nog een keer per week zelf
Wat vond je van de trainingen? Heel zwaar, zowel mentaal als fysiek. Maar iedere keer houd ik er wel een goed gevoel aan over.
Ging je daarnaast ook zelf nog sporten? Ja, een keer sport ik zelf.
Krijg je ook begeleiding in je voedingspatroon? Een beetje. Niet structureel maar mijn PT werkt met het boek van Amber Alberda. Voor vragen kan ik altijd bij hem terecht.
Indien je al klaar bent of al een periode een Personal Trainer hebt gehad: in hoeverre heb je je doel bereikt? Ik ben nu ruim 9 kilo kwijt na 24 lessen. Lijkt niet veel maar ik zit zoveel strakker in mijn vel, ben ook veel gespierder. Na 12 lessen was ik rondom mijn middel al 12,5 cm kwijt.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers