Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


D.I.Y topic verzorging

<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2013 09:53

D.I.Y topic verzorging

Als er al een was, dan kan deze weg.

De bedoeling is dat je hier ideeen plaatst van jezelf of anderen eventueel in de vorm van filmpjes.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 24 Okt 2013 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2013 09:57

Re: D.I.Y topic

http://www.youtube.com/watch?v=gj4mAFwg5e8

Deze vind ik leuk, alleen kan ik dat mens niet uitstaan (sorry Carrie). Ze begint echt elk filmpje met ''hai iedereen'' arghhh!
<<

Anoniem301

Bericht 24 Okt 2013 10:29

Re: D.I.Y topic

caribbeanlover schreef:


Deze vind ik leuk, alleen kan ik dat mens niet uitstaan (sorry Carrie). Ze begint echt elk filmpje met ''hai iedereen'' arghhh!


Haha! Geeft niks hoor :) Je moet wel iets verzinnen om constant mee te openen. Dat meisje van Misslipgloss zegt steeds 'hey'. Ik ben zelf ook iets aan het verzinnen (ga namelijk ook een beautyblog beginnen) maar denk dat het gewoon 'hallo' wordt. Of heb jij nog tips voor een opening?
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2013 11:11

Re: D.I.Y topic

Hey wat leuk zeg vind dat echt wat voor jou en dacht laatst waarom je die nog niet had.

Opening ''Yo bitches'' :P . Nee, grapje ehhhhh ''hoi creatievelingen, hoi meiden/dames/jongedames, hoi........leuk dat jullie weer kijken, gezellig dat jullie weer kijken, hoi ik heb weer een leuke idee ditmaal voor/met......., ''

Verder even geen ideeen.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2013 11:13

Re: D.I.Y topic

http://www.youtube.com/watch?v=bEq0b6e3AVw

Weet iemand waar je deze leuke gekleurde bolletjes koopt? Ik zie ze veel op DIY's waar meiden hun zelfgemaakte lipbalms (of is het balmen ?) in doen. Of is dat echt iets uit Amerika. Ze doen me denken aan al die gekleurde magneetballetjes die ik vroeger had.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2013 11:16

Re: D.I.Y topic

http://www.alicejo.com/nl/merk/2639/eos

Gevonden, alleen online en mij te duur. Hopelijk komt het gauw hier in de winkels.
Ze hebben Balmi's lijkt erop bij de Douglas.
<<

Anoniem7

Bericht 24 Okt 2013 11:21

Re: D.I.Y topic

Ik dacht een diy-topic met gepimpte meubels enzo, ik dacht al, CBL, ben je nieuwe wegen gaan ontdekken? :lol:
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2013 11:25

Re: D.I.Y topic

Meubels? Kan ook, want DIY kan met alles, zelf jezelf diyen.
<<

Anoniem7

Bericht 24 Okt 2013 11:40

Re: D.I.Y topic

Daar is al een topic van. Je zou ook je topictitel aan kunnen passen, want ik begrijp hieruit dat het jou voornamelijk om make up gaat? Dan is het natuurlijk wel zo leuk als het topic één richting op blijft gaan en er niet ineens een servieskast of klusbrommer tussen de lipglossjes verschijnt ofzo :wink:
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2013 12:04

Re: D.I.Y topic

Hoe kan ik het aanpassen?
<<

Anoniem7

Bericht 24 Okt 2013 12:21

Re: D.I.Y topic

In je openingspost rechtsonderin de hoek op 'edit' klikken en dan de titel aanpassen in de titelbalk.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Okt 2013 15:00

Re: D.I.Y topic verzorging

Dank je
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Okt 2013 17:17

Re: D.I.Y topic verzorging

Ik maak soms een scrub/masker van kokosolie, honing en rietsuiker. Eerst scrub ik m'n gezicht er mee en dan laat ik het nog 5 minuten zitten.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Okt 2013 20:42

Re: D.I.Y topic verzorging

Da's ook een leuk idee zeg, maar ik ben niet zo van de scrub eigenlijk.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers