Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Editors ZiggoDome

<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 24 Okt 2013 04:22

Editors ZiggoDome

Wie gaat er vanavond nog meer naar Editors?
Wij (man en ik) hebben ze een paar jaar geleden gezien als voorprogramma bij Muse en zeiden gelijk tegen elkaar, als ze naar Nederland komen gaan we erheen! Vanavond is het dan zo ver :cheering:
Kan bijna niet wachten!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zero

Bericht 24 Okt 2013 08:48

Re: Editors ZiggoDome

Goffertpark? ;)


Ik ga niet, ik heb ze op Lowlands al gezien dit jaar en het komt me nu ook niet uit maar ben wel benieuwd naar hoe het was!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 24 Okt 2013 09:45

Re: Editors ZiggoDome

Ja goffertpark, Juni 2010 om precies te zijn.

Ik laat het wel even weten hoe het was!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 24 Okt 2013 10:07

Re: Editors ZiggoDome

Veel plezier! Ik ben in juli in de Gasfabriek geweest. Ik heb ze in 2006 al op Werchter gezien. Ik vond het concert best leuk, maar het nieuwe album kan ik echt niet aan wennen helaas. En daar speelden ze natuurlijk erg veel nummers van.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 24 Okt 2013 14:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 24 Okt 2013 13:38

Re: Editors ZiggoDome

Aziraphale schreef:Vel plezier! Ik ben in juli in de Gasfabriek geweest. Ik heb ze in 2006 al op Werchter gezien. Ik vond het concert best leuk, maar het nieuwe album kan ik echt niet aan wennen helaas. En daar speelden ze natuurlijk erg veel nummers van.


Dank je wel! Haha ik draai die cd grijzer dan grijs dus ik krijg een topavond :thumbup:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 25 Okt 2013 06:04

Re: Editors ZiggoDome

Ik vond het echt geweldig! Heb echt een ontzettend leuke avond gehad. Was alleen beetje jammer dat ik knallende hoofdpijn had voordat het concert begon haha.
En wat is Tom leuk! Hij is nog leuker dan ik dacht, hij zei heel vaak dank je wel als ze applaus kregen :thumbup:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers