Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Must see in Nederland

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 30 Mei 2018 22:33

Re: Must see in Nederland

En in welke periode ga je? Ik google graag op evenementen, gewoon ook kleine streekdingen die net wat extra's geven aan je dagje uit. Ze zijn vaak verrassend leuk.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 31 Mei 2018 09:49

Re: Must see in Nederland

Die mummies zijn ook vrij interessant daar in Friesland. Wij waren in het buitenseizoen daar en er was niemand. We moesten op een bel drukken en evenlater kwam er iemand speciaal voor ons het kerkje open maken, zodat we ze konden zien. Erg bijzonder!

Wij hebben dat toen gecombineerd met oa Sneek dacht ik en zelfs Urk.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 31 Mei 2018 17:15

Re: Must see in Nederland

Ik ga met een Franse vriendin naar en dag Maastricht en een ochtend naar Breda en d middag den haag / Scheveningen

Kinderdijk is ook leuk om te doen. Giethoorn denk ik ook.

Volgens mij is Pampus nog niet genoemd. Is ook leuk om een keer te doen
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers