Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Flesvoeding topic

<<

Geel

Bericht 28 Feb 2019 16:12

Re: Flesvoeding topic

Ik zou dat pas doen als je stelselmatig merkt dat de flessen van 150 te weinig zijn.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 28 Feb 2019 18:53

Re: Flesvoeding topic

Ik ben van 120 naar 150 gegaan toen ik een aantal keer merkte dat hij bij het boertje laten op de schouder bijna mijn schouder op vrat haha. Dat hij dus telkens nog aan het zoeken was. Voor mijn gevoel is hij dan niet verzadigd en zoekt dus naar meer. Dat leek mij het moment te verhogen.

Hier gaat het een stuk beter. Gisteren terug naar huisarts geweest. Ze zei dat ik toch gelijk had als hij het er zo goed op doet. Fles kunnen verhogen. Beter kunnen weg leggen. Hij geeft nu soms een mondje terug als het hem niet lekker valt i.p.v. telkens terug slikken. Heb liever dat hij dan terug op geeft. Dan is hij er vanaf. Ze heeft nog 28 zakjes voor geschreven(moest vorige en deze wel zelf betalen wat is dat duur spul zeg. Wel krom 5 zakjes waren €22 en een doos met 28 zakjes was €38) ze zei nog 1/2 weken te proberen en dan te stoppen. Maar ik overweeg het te gebruiken tot hij 3 maanden is omdat dan zijn maagklepje wat beter te volgroeid zou moeten zijn. Vanmorgen wel ff meteen na de fles krijsen. Maar hij gaf een redelijk mondje terug en over was het. Morgen wil ik zijn medicijn een uur voor zijn eerste voeding gaan geven. Misschien dat dat beter is dan werkt het al. I.p.v. eerst medicijn en meteen eerste fles er achter aan.
D. 💙14-01-2019💙
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers