Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontwikkelingssprongen en gedrag

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Mei 2018 19:31

Ontwikkelingssprongen en gedrag

Dat kindjes zich anders kunnen gaan gedragen wanneer ze door een sprong heen gaan is bekend. Nu dacht ik eigenlijk dat dat vooral in de baby/peuter leeftijd was. Maar nu ik mijn zesjarige dochter eens bekijk, lijkt het alsof zij er ook nog wel last van heeft.
De hele week is ze al niet te har-den. Elke nee die ze te horen krijgt staat garant voor een dikke driftbui, het is de hele dag IK WIL en IK WIL het vooral NU en als het niet op haar manier gaat, gaat het luchtalarm zo ongeveer af.

Maar sinds afgelopen weekend kan ze met zwemmen ineens op haar buik en rug drijven, en mocht ze gisteren door naar badje 2. En sinds gistermiddag kan ze ineens fietsen (en dat heeft echt veeeeel bloed, zweet en tranen gekost). Kortom: motorisch maakt ze een flinke sprong...
Zou dat haar gedrag verklaren?
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 20 Mei 2018 19:35

Re: Ontwikkelingssprongen en gedrag

Ik herken wat je schrijft hoor Lejow, hier gaat het ook zo :yes:


Wat knap van haar trouwens!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Mei 2018 19:37

Re: Ontwikkelingssprongen en gedrag

Druifje schreef:Ik herken wat je schrijft hoor Lejow, hier gaat het ook zo :yes:


Wat knap van haar trouwens!


Man man ik ben zo trots!!! Het was ZO'N groot ding, en ineens *plop* weg is ze.
Wel een B-dingetje trouwens.. ze doet t niet, gewoon niet, helemaal niet... niet eens een beetje.. en dan ineens doet ze het 1 keer en dan doet ze niet anders meer.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 20 Mei 2018 19:40

Re: Ontwikkelingssprongen en gedrag

Lejow schreef:
Druifje schreef:Ik herken wat je schrijft hoor Lejow, hier gaat het ook zo :yes:


Wat knap van haar trouwens!


Man man ik ben zo trots!!! Het was ZO'N groot ding, en ineens *plop* weg is ze.
Wel een B-dingetje trouwens.. ze doet t niet, gewoon niet, helemaal niet... niet eens een beetje.. en dan ineens doet ze het 1 keer en dan doet ze niet anders meer.



Ook dat herken in enorm! Gaat hier ook met alles zo.. mijn oudste leerde zichzelf lezen.. nooit wat gehoord en ineens las hij hele zinnen.. heeft zelf in bed geoefend, alleen.. en pas toen hij het kon liet hij het horen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers