Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stomme vragen topic

<<

Anoniem124

Bericht 23 Okt 2013 18:34

Stomme vragen topic

Was die er al?

Ik vind m niet.

Ik heb een stomme vraag. Krijgen jullie liga ook zo slecht uit kleding? Soms haal ik dingen uit de was en de liga zit er nog net zo aan als voor de was lijkt het wel. Heb ik met andere dingen niet zo en de wasmachine is een goede.
<<

Anoniem144

Bericht 23 Okt 2013 22:39

Re: Stomme vragen topic

Nee, nog nooit gehad. Liga kwam er hier trouwens na 1 keer kopen niet meer in. Plak zooi! Al ging het er in de machine dus wel uit bij ons.
<<

Anoniem16

Bericht 23 Okt 2013 22:41

Re: Stomme vragen topic

Waarom ALTIJD maar dan ook ALTIJD sokken kwijt raken in de wasmachine??? niet alleen van ons maar ook vd kinderen ben ik met grote regelmaat sokken kwijt... en waar ze zijn?????? als jij het weet ;)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Okt 2013 22:44

Re: Stomme vragen topic

Jep. Ik haat Liga. N.'s boxkleed is helaas verpest, kan ik niet meer voor een tweede gebruiken. Er zit een grote Liga-met-fruit-vlek in die ik er nooit meer uitkrijg. Met name de Liga.
<<

Anoniem5

Bericht 24 Okt 2013 07:34

Re: Stomme vragen topic

Liga hebben ze maar een pak van leeg gegeten, vind het echt een vieze plakzooi en het ging er in de was ook niet af inderdaad. De volgende dag heb ik de plekjes waar liga zat nat gemaakt en met een tandenborstel eraf geborsteld voor ik het in de was deed.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 24 Okt 2013 08:35

Re: Stomme vragen topic

Printje schreef:Waarom ALTIJD maar dan ook ALTIJD sokken kwijt raken in de wasmachine??? niet alleen van ons maar ook vd kinderen ben ik met grote regelmaat sokken kwijt... en waar ze zijn?????? als jij het weet ;)


Ik ook! Echt aaaaltijd!!!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 24 Okt 2013 09:10

Re: Stomme vragen topic

Printje schreef:Waarom ALTIJD maar dan ook ALTIJD sokken kwijt raken in de wasmachine??? niet alleen van ons maar ook vd kinderen ben ik met grote regelmaat sokken kwijt... en waar ze zijn?????? als jij het weet ;)


Je kunt ze evt. in een bhzakje in de wasmachine doen. Dat deed ik toen Bjorn nog van die minisokjes had als klein babietje.
2012 2014
<<

Patsy

Bericht 24 Okt 2013 09:22

Re: Stomme vragen topic

Kleine babysokjes zou ik in en waszakje doen, maar van onszelf ben ik ook regelmatig een sok kwijt.

Ik heb ook een domme vraag: Waarin slaapt een baby 's nachts in het begin? In wat voor "kleding" bedoel ik dan. Gewoon in een romper ofzo? Nog niet in pyjama's toch?
<<

Anoniem75

Bericht 24 Okt 2013 09:27

Re: Stomme vragen topic

Katrien S. lag helemaal in het begin gewoon in de kleertjes die hij overdag ook aan had. Gewoon zachte kleding zonder frutseltjes, knoopjes en ritsjes. Hij kreeg iedere dag schone kleertjes aan. De eerste 10 weken lag hij bij ons op de kamer in een klein wiegje. Daarna ging hij naar een ledikantje en kreeg hij later toen het kouder begon te worden ook een pyjama en slaapzakje aan. Toen was hij 3-4 maanden oud.
<<

Patsy

Bericht 24 Okt 2013 09:30

Re: Stomme vragen topic

Razz schreef:Katrien S. lag helemaal in het begin gewoon in de kleertjes die hij overdag ook aan had. Gewoon zachte kleding zonder frutseltjes, knoopjes en ritsjes. Hij kreeg iedere dag schone kleertjes aan. De eerste 10 weken lag hij bij ons op de kamer in een klein wiegje. Daarna ging hij naar een ledikantje en kreeg hij later toen het kouder begon te worden ook een pyjama en slaapzakje aan. Toen was hij 3-4 maanden oud.


Thank you! Ik ga uit van een mooie zomer, zodat dat slaapzakje pas na een lange tijd nodig is.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 24 Okt 2013 11:39

Re: Stomme vragen topic

Hier ook het sokkenprobleem :-(
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 24 Okt 2013 14:26

Re: Stomme vragen topic

Dat van die sokken vraag ik me ook af, echt waar blijven die dingen? Het is toch niet zo dat ze door de gaatjes van de trommel in de afvoer kunnen komen? En toch heb ik tig halve paren.
<<

Anoniem238

Bericht 24 Okt 2013 14:53

Re: Stomme vragen topic

Afgelopen week zag ik in een folder een soort systeempje waaraan je sokjes kunt vastzetten en dat kan ook in de wasmachine.

In welke folder zag ik dat nou alweer... :nopompom:
<<

Anoniem85

Bericht 24 Okt 2013 14:56

Re: Stomme vragen topic

Ja waar blijven de sokken toch? Dat is geen stomme vraag, maar een goede vraag haha.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 24 Okt 2013 19:44

Re: Stomme vragen topic

Ik vraag me serieus af wat er met al jullie gebeurd? Ik ben nog nooit sokken kwijt geraakt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 24 Okt 2013 19:49

Re: Stomme vragen topic

Thunder schreef:Ik vraag me serieus af wat er met al jullie gebeurd? Ik ben nog nooit sokken kwijt geraakt.



:D ik ook niet. En zowel, dan ligt de ander gewoon nog in de wasmand..
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 24 Okt 2013 19:56

Re: Stomme vragen topic

Zenna schreef:
Thunder schreef:Ik vraag me serieus af wat er met al jullie gebeurd? Ik ben nog nooit sokken kwijt geraakt.



:D ik ook niet. En zowel, dan ligt de ander gewoon nog in de wasmand..

Ik heb 5 wasmanden... En een hoop propere manden die nog in de kasten moeten geraken :'') In welke mand ligt die ene sok dan? :p
AfbeeldingAfbeelding
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Okt 2013 09:51

Re: Stomme vragen topic

Hoe lang moet een baby van acht maanden ongeveer over de fles doen?

Mikey krijgt nog steeds de difrax s speen, maar merk dat hij daar nu onrustig van word. Hij doet zo'n 20 minuten over de fles. Als ik hem de fles aanbied met de m speen dan is hij binnen 10 minuten klaar. Wat te doen?
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem12

Bericht 25 Okt 2013 09:52

Re: Stomme vragen topic

Thunder schreef:Ik vraag me serieus af wat er met al jullie gebeurd? Ik ben nog nooit sokken kwijt geraakt.

Ik wel, maar dan liggen ze onder het bed. :drunken:
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 25 Okt 2013 09:56

Re: Stomme vragen topic

Venzje, word hij onrustig omdat het hem te lang duurt? En als hij de fles via de m speen binnen 10min leeg heeft is hij dan tevreden?
Luuk kreeg denk ik vanaf een maand om 6 al de m-speen van de difrax. Hij kan zijn fles in 5 minuten leeg hebben maar dat gaat prima.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 25 Okt 2013 10:03

Re: Stomme vragen topic

Dat probleem hebben wij ook Venzje! Met de dr brown 1 doet ze tegenwoordig wel een half uur over de fles en is ze heel onrustig tijdens het drinken. Met de dr brown 2 heeft ze de fles met 10 minuten op en is ze na de fles heel onrustig.

Voorlopig kiezen we dus toch nog voor de nr 1 speen.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Okt 2013 10:04

Re: Stomme vragen topic

Ik heb inderdaad wel het idee dat het hem te lang duurt. Hij gaat met zijn handen op de fles slaan of gaat op de speen kauwen. Dit deed hij niet bij de m speen, maar die heb ik eigenlijk nog maar 1 keer geprobeerd. Misschien toch maar proberen met zijn fles van half 1 straks.
A.K.A Slaatje

]
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Okt 2013 10:05

Re: Stomme vragen topic

Jade, zij is dus na het drinken onrustig? Bij Mikey is hij echt tijdens het drinken met de s speen onrustig. Ik heb er eigenlijk niet op gelet hoe hij na het drinken met de m speen was.
A.K.A Slaatje

]
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 25 Okt 2013 10:07

Re: Stomme vragen topic

Venzje schreef:Jade, zij is dus na het drinken onrustig? Bij Mikey is hij echt tijdens het drinken met de s speen onrustig. Ik heb er eigenlijk niet op gelet hoe hij na het drinken met de m speen was.


Nee tijdens het drinken met de kleine speen! Ze ligt dan echt te draaien en woelen, speen uit de mond, speen in de mond.. weg duwen, terug pakken etc. soms echt vervelend!

Maar als ik haar een grotere speen geef (nr 2.) is ze na de fles heel huilerig, veel spugen etc. Dus ik denk dat de grotere speen dus weer net te snel gaat :laughcry:.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Okt 2013 10:08

Re: Stomme vragen topic

Ja, dat denk ik dan inderdaad ook. Mikey heeft niet gespuugd toen ik het probeerde, volgens mij was hij gewoon hetzelfde achteraf als met de s speen.
A.K.A Slaatje

]
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers