Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijwerkingen stoppen met de pil

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 29 Okt 2013 15:20

Re: Bijwerkingen stoppen met de pil

Ja, kan me voorstellen dat je erom kunt huilen. Had ik toen ook! Gelukkig bieden die clip-ins wel een oplossing al heb je natuurlijk liever je eigen haar gezond!

Ja, geen plekken meer. Alleen nu heel veel korte sprieten van nieuw haar wat aangroeit dus echt knap ben ik nog steeds niet :) Draag het eigenlijk altijd in een staart nu.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Okt 2013 15:34

Re: Bijwerkingen stoppen met de pil

Carra schreef:Haaruitval had ik ook. Het werd zó dun. Echt verschrikkelijk. :(

Na 3 maanden stopte het, en begon het langzaam weer te groeien. Ik heb steil haar en opeens begon het te krullen. Die krul is er inmiddels weer uitgegroeid.

Oh ja, en ik werd na het stoppen ruim 10 maanden niet ongesteld.


Hm, ik ben nu ruim een jaar gestopt, en heb nog steeds dat rare haar. Misschien moet het er ook uitgroeien ofzo, maar het gekke is dat de onderkant steil is, en bovenop krult het gewoon. En 10 maanden, wow! Ik zat op 70 dagen, dat vond ik al lang.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Okt 2013 15:35

Re: Bijwerkingen stoppen met de pil

Feline schreef:Ja, kan me voorstellen dat je erom kunt huilen. Had ik toen ook! Gelukkig bieden die clip-ins wel een oplossing al heb je natuurlijk liever je eigen haar gezond!

Ja, geen plekken meer. Alleen nu heel veel korte sprieten van nieuw haar wat aangroeit dus echt knap ben ik nog steeds niet :) Draag het eigenlijk altijd in een staart nu.

Haha :D Nou het is mij niet opgevallen hoor, toen ik je zag, dus knap ben je nog steeds.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 29 Okt 2013 16:04

Re: Bijwerkingen stoppen met de pil

Carrie schreef:
Carra schreef:Haaruitval had ik ook. Het werd zó dun. Echt verschrikkelijk. :(

Na 3 maanden stopte het, en begon het langzaam weer te groeien. Ik heb steil haar en opeens begon het te krullen. Die krul is er inmiddels weer uitgegroeid.

Oh ja, en ik werd na het stoppen ruim 10 maanden niet ongesteld.


Hm, ik ben nu ruim een jaar gestopt, en heb nog steeds dat rare haar. Misschien moet het er ook uitgroeien ofzo, maar het gekke is dat de onderkant steil is, en bovenop krult het gewoon. En 10 maanden, wow! Ik zat op 70 dagen, dat vond ik al lang.


Ja het scheelde heel erg dat ik geen kinderwens had op dat moment. Anders zou ik helemaal gek geworden zijn.

Dat het bij jou aan de onderkant steil is is inderdaad vreemd. Want daar is niks mee gebeurd en heeft dus eerst altijd wel gekruld. Raar!
Het duurde bij mij wel 1,5 jaar voordat alles er uit was gegroeid. Dus hopelijk wordt het bij jou ook snel weer normaal.
<<

Roos

Bericht 29 Okt 2013 18:17

Re: Bijwerkingen stoppen met de pil

Vriendin van me is ook gestopt en had die klachten ook.
Maar ik schrik er wel van wat voor klachten er nog maar bij komen. Daar zit ik niet echt op te wachten.. :redface:

Ik denk er zelf ook al tijdje over na om te stoppen, maar wat me tegen houdt is dat ik niet weet wat ik dan moet doen qua anticonceptie, want ik ben nog niet van plan om zwanger te worden eigenlijk.
<<

Anoniem 3

Bericht 29 Okt 2013 19:11

Re: Bijwerkingen stoppen met de pil

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 20 Nov 2013 22:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Nyx

Bericht 29 Okt 2013 22:53

Re: Bijwerkingen stoppen met de pil

Afgelopen december heb ik mijn laatste prikpil laten zetten en in maart heb ik ervoor gekozen om hem niet opnieuw te laten zetten. Op wat chagrijnig zijn verder geen bijwerkingen gehad. Zeven maanden heb ik moeten wachten en nu ben ik ongesteld.

Het enige wat ik me nu moet afvragen is of ik onder het mes wil i.v.m. cystes op mijn baarmoeder of dat ik toch terug aan de prikpil wil. En dan moet ik laten afwegen of ik een kinderwens heb of niet. Want nu ben ik wel vrijgezel, maar ik weet niet wat de toekomst brengt en als er dan wel een kinderwens ontstaat, dan moet ik weer stoppen en zo een jaar verder. En dan werkt mijn leeftijd niet echt mee.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Okt 2013 23:01

Re: Bijwerkingen stoppen met de pil

De enige nare bijwerking die ik had de eerste maanden was een vervelende hoofdpijn, maar verder merk ik alleen maar voordelen!! (waarover ik niet teveel in detail zal treden)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Okt 2013 23:04

Re: Bijwerkingen stoppen met de pil

Jeetje Carra, bij mij duurt/duurde het ook zolang. Heb je een idee hoe dat kwam? Is je cyclus nu weer wel in orde?

Vervelend van je haar Carrie. :hug:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers