Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendcafé

<<

Anoniem246

Bericht 12 Mei 2018 10:34

Re: Weekendcafé

Joey schreef:Waarom heeft je vriend dat liever? Als je alleen gaat, lijkt het me een prima moment om te doen wat jezelf wilt :D


Omdat hij de auto niet vertrouwd en Haren dichterbij is. Scheelt maar vijf km, maar ach. Het is toch weer vijf km. De automonteur heeft gezegd dat er niets aan de hand is met de auto, maar mijn man kan dat niet geloven. Hij hoort wat hij hoort. Hij is geen automonteur, heeft geen affiniteit met auto's, dus moet gewoon niet zeuren. Ik ga naar Aschendörf! :smile:
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Mei 2018 10:35

Re: Weekendcafé

Ah ja om 5km zou ik het niet laten. Veel plezier!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 12 Mei 2018 10:40

Re: Weekendcafé

Gewoon doen wat jij wilt, RS. Je gaat immers alleen. Veel plezier! Ga je winkelen? Ik ben fan van de Real en DM daar.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem246

Bericht 12 Mei 2018 10:49

Re: Weekendcafé

Sayhtia schreef:Gewoon doen wat jij wilt, RS. Je gaat immers alleen. Veel plezier! Ga je winkelen? Ik ben fan van de Real en DM daar.


Heel klein beetje shoppen. Ik wil cola light halen bij Aldi, verzorgingsproducten bij Rossmann (soort DM) en even kijken of ze sale hebben bij Kik Maar... De kans is aanwezig dat ik een afslag mis en alsnog in Papenburg terecht kom. Dan wordt het Kaufland (of Marktkauf, kan die twee amper uit elkaar houden), DM en Mc Donalds voor een Döppel chili cheese haha! :D
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 12 Mei 2018 11:42

Re: Weekendcafé

Veel plezier :D Ben benieuwd waar je uiteindelijk terecht komt. Is de cola light goedkoper bij de Aldi? Rossmann ken ik niet, de volgende keer ook eens in de gaten houden. Kik staat nog steeds op m'n lijstje om eens heen te gaan, haha. Jullie wonen dan ook niet zo ver van de grens? Ideaal!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem246

Bericht 12 Mei 2018 13:27

Re: Weekendcafé

En daar ben ik alweer! :D Het is toch Aschendorf geworden. Rossmann vind ik niet zo leuk als DM, maar het scheelt wel veel geld. Heb nu alleen maar shampoo voor mij en man gehaald, dat lukt me bij DM absoluut niet. De cola light is echt vele malen goedkoper dan in Nederland. Aldi, Lidl en Marktkauf/Kaufland verkopen het voor € 0.95 per 1.25 liter. Hier in Nederland kost 1.5l € 2.04 bij de Jumbo. Liter € 1.38 of € 1.54. Scheelt teveel om niet zo nu en dan te rijden. En ik vind rijden heel erg leuk. Dus zelfs als ik niet veel nodig heb, rij ik er graag even heen.

Ik wilde eigenlijk ook, toch nog, even tanken, ook al was de tank niet leeg. Maar het is weekend en literprijs benzine was € 1.499. Dat is alsnog goedkoper dan in Nederland, maar tien cent duurder dan doordeweeks. Tanken doe ik dan maar even een andere keer.

Baal er wel van dat ik moest omrijden. Heel V.eelerveen was afgezet vanwege één of andere activiteit. Ik ben nu teruggekomen via plaatsen waar ik lang niet of nog nooit ben geweest. Nou ja...
<<

Anoniem315

Bericht 20 Mei 2018 20:18

Re: Weekendcafé

Jo! Wijntje, theetje, iemand?

Wat hebben jullie vandaag gedaan? En zijn er nog spannende zaken gepland voor morgen?

Ik heb net paardgereden en gefietst en zit nu aan een witte droge. Morgen op kraamvisite in Utrecht.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Mei 2018 20:25

Re: Weekendcafé

Doe maar een cola malibu!

Vandaag geBBQd bij vrienden, was erg gezellig. Ben nu moe.

Morgen nog geen plannen. Ligt eraan of N. nog moet werken of niet.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 20 Mei 2018 20:44

Re: Weekendcafé

Een wijntje zou heerlijk zijn! Maar nog wat lastig met de borstvoeding. Mijn doel is om volgend weekend naar het nieuwe Van der Valk hotel hier vlakbij te lopen en daar samen met mijn man mijn eerste wijntje weer te drinken. Dan kolf ik van te voren een of twee voedingen af. Dus voor nu houd ik het even bij thee.

Wij doen het nog rustig aan. Vandaag heb ik een blokje door de wijk kunnen lopen achter de wandelwagen. Genieten! Morgen ga ik dat weer doen en morgen ga ik met hulp van de kraamverzorgster (die morgen voor het laatst is :() samen met J douchen. Dat wordt ook genieten!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Jun 2018 11:24

Re: Weekendcafé

Hallo allemaal! Wat is het stil hier.
Gaan jullie nog iets leuks doen? Ik moet eigenlijk aan het huishouden maar ik kan me er niet toe zetten.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jun 2018 12:10

Re: Weekendcafé

Ik heb net al het huishouden gedaan. :D
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Jun 2018 12:11

Re: Weekendcafé

Ik zit nog :smile:
Heb alleen mijn wasmachine even aangezet.
<<

Anoniem245

Bericht 02 Jun 2018 13:56

Re: Weekendcafé

Mijn zoon is vanaf vanmorgen 11u toto morgenmiddag ergernis weg, dus heb heerlijk alles voor me alleen! Heb gewandeld, beetje huishouden gedaan, beetje gewerkt en zit nu heerlijk met de laptop op schoot. Straks bij m'n ouders eten en vanavond lekker Netflix!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 02 Jun 2018 16:35

Re: Weekendcafé

Klinkt heerlijk relaxed, Kira!

We hebben vanochtend een nieuwe fiets gehaald voor onze oudste. Ze had nog een 12 inch fietsje, maar nu het fietsen zo goed gaat toch maar een grotere gekocht. Gelijk een 18 inch, haha! Vanmiddag ben ik samen met haar bijna 3 uur op pad geweest met de fiets, zo leuk! Onderweg eerst even gespeeld bij de grote speeltuin, later kwamen we bij ons in de wijk een springkussen tegen, dus even lekker gesprongen. Daarna verder gefietst naar de tante van mijn man die in een dorpje hier vlakbij woont, daar lekker thee gedronken en even bij de kippen gekeken. En toen weer naar huis gefietst, zo fijn dat ze nu zo goed zelf fietst :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jun 2018 17:56

Re: Weekendcafé

suus wat goed van je dochter een nieuwe fiets is als kind altijd zo leuk.Die moet je aan iedereen showen

kira lekker relaxt

Ik heb vandaag beneden wat schoongemaakt. Ging niet van harte want extreem duizelig bij elke stap die ik doe. Zo naar gevoel. Gelukkig hielp mijn man goed en ging de ramen binnen en buiten doen en stofzuigen en dweilen en toen ik boven was heeft hij beneden slingers en ballonnen opgehangen ik ben as donderdag jarig en dan kan die niet vroeg in de ochtend versieren en hij vond dat ik het nu al verdiende omdat het een rot week word. Krijg donderdag op mijn verjaardag een ijzerinfuus. En daar kan je goed ziek van worden.

Ben nu bezig met een boekje maken van mijn afval jaar. Het is bijna een jaar geleden en heb per maand foto's en een verhaaltje. En die laat ik dan straks in augustus drukken
Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 03 Jun 2018 09:50

Re: Weekendcafé

Lekker is dat soms hè Kira, even het huis voor jezelf :)
Wat gezellig Suus!
Sarah, ik vind het zo knap van je! Zal leuk zijn om alles achter elkaar te zetten in zo’n boekje. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Wij gaan vandaag onze agenda’s naast elkaar leggen. Ik heb geen idee wat mijn vriend allemaal op de planning heeft staan, hij werkt als zzper. Even de zomervakantie plannen en nog een weekend weg, zin in!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers