Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop ik reuze wasknijpers?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jul 2018 09:15

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

Zodat al die Chinezen er niet gaan zitten zeker :smile: (sorry CBL haha)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem244

Bericht 05 Jul 2018 09:29

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

:good: :lol:
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jul 2018 12:58

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

Marin schreef:Zodat al die Chinezen er niet gaan zitten zeker :smile: (sorry CBL haha)


Geeft niet kan dit hebben en van jou zeker. Kan er ook om lachen. Nog geen idee welke, maar die chinezen is wel een ding idd.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 07 Jul 2018 14:55

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

ChiQ schreef:Mamsie hooked me up! Ze heeft zo lief al die knijpers van kruitvat voor me gekocht!


Hahaha als een kind zo blij jij!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Aug 2018 13:01

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

Heb ze net binnen. Wat een kleine kutdingen zeg! Zijn net wasknijpers. Heel raar dat deze voor badlakens zijn. Ze moeten nl wel aan een bed kunnen die verschillen in diktes.

Deze zijn het.

https://nl.aliexpress.com/item/32847105 ... sstype=600
<<

Anoniem239

Bericht 04 Aug 2018 18:29

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

Werkt prima hoor. Gewoon je handdoek over de rugleuning ineenslaan en de knijper er op.
<<

Anoniem248

Bericht 04 Aug 2018 18:34

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

Nou gelukkig kon je je aan 78 cent (x5) geen buil vallen.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 04 Aug 2018 18:36

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

Bij de beoordelingen staat al dat ze klein zijn. Je had beter die van Kruidvat kunnen kopen denk ik ;)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2018 19:03

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

ah dat is minder cbl. Toen wij laatst op kreta waren zag ik ook die van jou overal maar die waren wel groter dan een gewone knijper. Vond die dingen echt ideaal trouwens. De rest zat steeds te ruziën met hun handdoek
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2018 00:24

Re: Waar koop ik reuze wasknijpers?

Rayna schreef:Bij de beoordelingen staat al dat ze klein zijn. Je had beter die van Kruidvat kunnen kopen denk ik ;)


Heb ik niet gezien. Het valt wel mee, want heb ze getest op de houten eetkamerstoelen en daar passen ze prima op.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers