Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe doen jullie dat?

<<

Anoniem231

Bericht 04 Mei 2018 14:14

Hoe doen jullie dat?

Ik ben vanmorgen met de kinderen naar de dierentuin geweest. Daar heb je heel veel speelplekjes.
Maar zoon heeft af en toe hulp nodig of wil iets samen met mij doen.
Ik heb mijn dochter bij (in de kinderwagen) dus dat kan niet altijd. Ik wil zicht houden op mijn dochter dus ik kan niet altijd mee naar boven of met de kabelbaan helpen.
Vond het wel zielig voor zoon en heb gezegd dat hij dat weer mag als papa erbij is.
Of bijvoorbeeld even naar de wc gaan (waar niet veel ruimte is). Het was vandaag ook nog eens heel druk.
Wil niet altijd iemand meenemen.

Hoe doen jullie dat?
<<

Pitty

Bericht 04 Mei 2018 14:18

Re: Hoe doen jullie dat?

Baby in de draagdoek doen of even een onbekende vragen om op je baby te passen.
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 796

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 04 Mei 2018 14:19

Re: Hoe doen jullie dat?

Ik heb nooit een kinderwagen gebruikt, alleen maar een draagdoek of draagzak. Dan kun je overal komen. Ik ging dan ook mee de speeltuin in indien nodig. Is dat een oplossing voor je?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Mei 2018 14:23

Re: Hoe doen jullie dat?

Inderdaad, de jongste in een draagdoek of draagzak :) Ik vind het nu soms lastiger, haha, mijn zoon is altijd net lekker aan het spelen als mijn dochter naar de wc moet en ik kan hem echt nog niet alleen achterlaten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem231

Bericht 04 Mei 2018 14:25

Re: Hoe doen jullie dat?

Mijn dochter is 1,5 en te zwaar om te tillen. En draagdoek vond ik niet fijn.
En een onbekende vragen vind ik dan weer niet zo prettig.
<<

Anoniem236

Bericht 04 Mei 2018 15:21

Re: Hoe doen jullie dat?

Maar met de kabelbaan helpen kan toch wel? Zet je de wagen naast de opstap?
Ik kan mij zo geen situaties herinneren alleen een keer dat oudste net zindelijk was en moest poepen in de Hema. Toen dacht ik even hoe doe ik dit met de baby, maar toen zei een ouder echtpaar ik let wel even op.
Ik zou mijn kind in een kinderwagen best hele korte tijd oud het zicht kunnen hebben in een speeltuin. Dan heb ik het over korter dan twee minuten. (Omheinde sleeltuin, zoals bij een dierentuin)

Oh ja een keer heeft iemand mijn baby vastgehouden bij de wc s toen ik de oudste moest helpen. Ben niet zo bang dat ze er mee weg lopen
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 04 Mei 2018 17:00

Re: Hoe doen jullie dat?

Ik zette de wagen dichtbij of deed ze in de draagzak
<<

Anoniem231

Bericht 04 Mei 2018 17:42

Re: Hoe doen jullie dat?

Ja maar dat was midden in het zand en ik moet dan meelopen.
Ik weet niet, ik durf het gewoon nog niet.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 04 Mei 2018 20:59

Re: Hoe doen jullie dat?

Ik ga overal alleen heen met mn drie kinderen, ben twee jaar geleden een dag naar de efteling geweest met ze, toen waren ze net 1, 4 en 6 jaar. moest ervoor 1,5 uur met de auto rijden.

Neem altijd een drager mee en of een buggy/wagen maar die drager gaat altijd mee.
bij naar t toilet gaat iedereen mee, voor de deur wachten of mee naar binnen bij bijv het invalide toilet.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 04 Mei 2018 20:59

Re: Hoe doen jullie dat?

hoe oud is je jongste pollepel?
<<

Anoniem231

Bericht 04 Mei 2018 21:06

Re: Hoe doen jullie dat?

1,5 jaar en loopt nog niet dus sleep altijd de wagen mee want ze is zo zwaar!
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 04 Mei 2018 21:43

Re: Hoe doen jullie dat?

Pollepel schreef:1,5 jaar en loopt nog niet dus sleep altijd de wagen mee want ze is zo zwaar!

ah ja dat is lastig! en op de rug?
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 04 Mei 2018 21:44

Re: Hoe doen jullie dat?

Of even naast je in het gras/zand zetten?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem231

Bericht 05 Mei 2018 05:23

Re: Hoe doen jullie dat?

Gijs. schreef:Of even naast je in het gras/zand zetten?


Dan is het huilen! Ze vindt het prima om met zand te spelen maar erin is echt drama.

Op mijn rug kan ik niet. Heb rugklachten dus dragen is eigenlijk geen optie voor mij.

Het wordt wel beter als ze kan blijven staan los maar voor nu vraag ik maar iemand mee of zoon blijft bij mij.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers