Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dekbed

<<

Tommie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 11 Mrt 2014 19:57

Bericht 02 Mei 2018 20:33

Dekbed

Hoi,

Mijn peuter slaapt op een behoorlijk warme kamer, daarnaast heeft ze het zelf ook altijd warm. We hebben sinds vorig jaar een peuterdekbed met een winter en zomerlaag, van 100% katoen. We gebruiken in de winter de zomerlaag, maar nu de zomer eraan komt is deze alsnog veel te warm. Ze ligt nu al te zweten, we trekken haar wel altijd een pyjamajasje van dun katoen met lange mouwen aan omdat ze altijd half boven de deken ligt.

Wat gebruiken jullie als koel dekbed/deken? De afmeting is ook nog eens apart, namelijk 120x150. Hebben jullie tips?
<<

Tommie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 11 Mrt 2014 19:57

Bericht 02 Mei 2018 20:34

Re: Dekbed

Oja en alleen de dekbedhoes doen we ook, maar ik zoek dus echt een deken die ik in de dekbedhoes kan doen (alleen de hoes is dan weer te weinig warmte voor nu).
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 02 Mei 2018 20:57

Re: Dekbed

Ledikantdeken er in? Die heb je ook wel mooi dun.
2016
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 02 Mei 2018 21:38

Re: Dekbed

Je kunt ook een goedkoop fleece dekentje op maat knippen en die erin doen?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem231

Bericht 03 Mei 2018 05:47

Re: Dekbed

Fleece zou ik niet doen, dat ademt niet.

Is een sprei misschien een idee? Die krijgt zoon binnenkort van oma als ze klaar is.
Zoon slaapt om die reden met alleen een shirt. Zijn kamer is zo klein dat het meteen heel warm wordt. Hij slaapt met het raam op kiepstand en de deur open.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 03 Mei 2018 07:41

Re: Dekbed

Ik doe bij onze oudste dan een ledikantdekentje in zijn peuterdekbedhoes, geen ramp dat het niet precies past maar volgens mij komen de maten die je noemt aardig overeen met een standaard ledikant dekentje.
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers