Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je he-le-maal kriegel van?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Apr 2018 12:58

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Raven schreef:Voordringers waar dan ook. Als je bv op de lift staat te wachten. Want met een kinderwagen kan ik ook niet de trap op. Dat er dan van die oudjes komen die dan vinden dat ze eerst mogen en dan voor je gaan staan.
Die ruimte laat ik open zodat de mensen ook nog uit de lift kunnen.

Mensen die bij het transferium snel voordringen als ze de bus aan zien komen. En daardoor de mensen die slecht ter been zijn moeten gaan vragen of ze aub mogen zitten.
Toen ik zwanger was heb ik daar een paar vrouwen pissig op aangesproken. Want als je zo kan dringen en duwen kun je ook best wel staan in de bus.
Ik hoefde toen trouwens niet perse te zitten, maar een oude man die had echt wel een zitplek nodig wij stonden net die oude man vrij vooraan totdat iedereen begon te dringen.

Oude mensen die hijgen vaak bij ademen. Ik weet dat ze er vrij weinig aan kunnen doen, maar toch wordt ik daar kriegelig van.

Mensen die roken voor de ingang /uitgang van het ziekenhuis. Daar zijn speciale rookzones voor die ver genoeg van de ingang liggen.


Dat proppen bij een bus vond ik bij Disney ook altijd zo vervelend. Van die mensen die perse in de bus moeten, maar niet gewoon even wachten tot eerst iedereen er überhaupt uit is :palm:
<<

Anoniem316

Bericht 28 Apr 2018 13:39

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Raven schreef:
Joey schreef:Dat hijgen bij ademhalen, daar word ik altijd spontaan zelf benauwd van. Zo'n naar gezicht/gehoor is dat!

Ja idd. Ook al kunnen ze er helemaal niets aan doen.


Ooh dit ja! Ik heb 3 collega's die dat doen. Ja, de trappen bij ons werk zijn naar (want het is een onlogische traptrede voor je gevoel) maar sommigen blijven serieus 5 minuten zitten hijgen. Echt niet normaal.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 28 Apr 2018 15:27

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Beachgirl schreef:Mensen die achter je tegen je aan gaan staan als je moet pinnen, of nog erger... naast je gaan staan!
Mensen die uitgebreid gaan staan kletsen in smalle paden in de supermarkt, hun karretje breeduit en vaak ook nog met een bak koffie in de handen.


Als mensen te dicht bij komen staan als ik wil pinnen kijk ik eens boos naast me en dan hebben ze het meestal wel door.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43724

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Apr 2018 16:26

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Dat ik ineens zo verkouden ben geworden, inclusief zo'n verstopte neus dat de nachten zo vreselijk k*t maakt.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15975

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Apr 2018 19:34

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Marin schreef:Dat ik ineens zo verkouden ben geworden, inclusief zo'n verstopte neus dat de nachten zo vreselijk k*t maakt.


Daar hebben ze neusspray voor uitgevonden ;).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43724

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Apr 2018 07:23

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Zelfs dat helpt niet! Maar heb gelukkig een betere nacht gehad dan de vorige.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15975

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Apr 2018 09:13

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Marin schreef:Zelfs dat helpt niet! Maar heb gelukkig een betere nacht gehad dan de vorige.

Oh, dat is wel balen. Heb je wel xylo in plaats van zoutoplossing? Ik gebruik al een paar weken iedere nacht xylo, omdat door de zwelling mijn neus dicht gaat zitten op het moment dat ik plat ga liggen. Ik weet dat je het niet zo lang mag gebruiken maar ik vind het nu belangrijker om een relatief goede nachtrust te hebben. Afkicken doe ik na de bevalling wel. Bij D was dat ook geen enkel probleem. Ik gebruik trouwens een xylo voor kinderen. Daarin zit de helft minder werkzame stof maar het werkt voor mij net zo goed.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43724

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Apr 2018 09:20

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Ja ik gebruik ook xylo nu ondanks dat ik er overgevoelig voor ben en dus last krijg van m'n neus en tandvlees. Maar zelfs de xylo helpt bijna niet nu. Zo'n crime is dat he. Oh bah ik weet nog wel hoe erg dat was in m'n zwangerschap ja. Groot gelijk hoor dat je nu even deze gebruikt. En stel dat je nog dicht zit tijdens de bevalling, dan wil je ook een beetje kunnen ademen natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Apr 2018 10:27

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Dat J áltijd hard geluid moet maken als hij beweegt. Hij heeft 'een harde tred', gooit met deuren en als E net een minuut op bed ligt wilt hij even in de muur gaan spijkeren of glas klaarzetten voor de glasbak of iets anders waarmee hij veel geluid maakt.
Laat dat kind even goed in slaap vallen, daarna kun je doen en laten wat je wil maar geef haar even een kwartiertje.
30-04-2017
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Apr 2018 10:45

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Carrie schreef:Als mijn man niest maakt hij zoveel herrie alsof hij bijna ontploft ofzo.
Mijn man die smakt.
Als collega’s op maandagmorgen als ik net 1 seconde binnen ben en nog niet eens zit zeggen ‘goedemorgen Carrie, hoe was je weekend!’ Rustig.



Dit ja. Ik heb een collega die dat op dinsdagochtend doet als ik 10 voor 7 binnen kom en nog geen 2 stappen heb gezet. Laat me even.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Apr 2018 11:55

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Lady schreef:
Marin schreef:Zelfs dat helpt niet! Maar heb gelukkig een betere nacht gehad dan de vorige.

Oh, dat is wel balen. Heb je wel xylo in plaats van zoutoplossing? Ik gebruik al een paar weken iedere nacht xylo, omdat door de zwelling mijn neus dicht gaat zitten op het moment dat ik plat ga liggen. Ik weet dat je het niet zo lang mag gebruiken maar ik vind het nu belangrijker om een relatief goede nachtrust te hebben. Afkicken doe ik na de bevalling wel. Bij D was dat ook geen enkel probleem. Ik gebruik trouwens een xylo voor kinderen. Daarin zit de helft minder werkzame stof maar het werkt voor mij net zo goed.


Ja nog bedankt voor deze tip, ik gebruik nu ook de kinderneusspray.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem260

Bericht 29 Apr 2018 18:31

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Ik ook :smile:
Afkicken doe ik wel na de bevalling :angel:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 30 Apr 2018 00:03

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Van mijn verkouden vriend die met een apneu masker slaapt. Dat ding zit niet goed en blaast, piept en kraakt daardoor keihard. En daardoor snurkt hij nu ook nog eens loeihard. Ik wil slapen!
10.04.17
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11581

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Apr 2018 12:40

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Fluitende mensen

Liegende menden

Een van de management assistenten die de halve dag huilend aan haar bureau zit. Fouten maakt en een gigantische controledrang heeft. Super irritant want ze gaat dus rustig in discussie met je over dingen waar zij zich niet mee moet bemoeien.
2015 💙
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 30 Apr 2018 12:57

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

- langzame mensen. Waar dan ook. Geslenter in een winkelstraat bijvoorbeeld trek ik erg slecht:
- mensen die iets willen benadrukken door te zeggen met 110/150/200 procent. Zo suf vind ik dat:
- afspraken die op het laatste moment verzet worden:
- de regen buiten.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Apr 2018 13:01

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Luisa schreef:- langzame mensen. Waar dan ook. Geslenter in een winkelstraat bijvoorbeeld trek ik erg slecht:
- mensen die iets willen benadrukken door te zeggen met 110/150/200 procent. Zo suf vind ik dat:
- afspraken die op het laatste moment verzet worden:
- de regen buiten.


Hier hoor ik dan gelijk zo'n René Froger accent bij :P
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 30 Apr 2018 20:20

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

- Mensen de treuzelen en twijfelen waar ze heen moeten lopen, ineens stilstaan midden op straat staan draaien etc.
- Voordringende mensen die doen alsof ze het niet door hebben
- Mensen die anderen niet eerst uit laten stappen in het ov
- Mensen die bij een theaterzaal zonder besproken plaatsen niet opschuiven (of met een diepe diepe zucht) zodat je over 10 mensen heen moet struikelen voor een vrije stoel.
- Dat de bus hier altijd te laat is. En als dat niet zo is dat ie gewoon te vroeg doorrijdt
- Mensen die geen rekening houden met anderen, denk aan: boodschappen niet opruimen bij kassa, met zijn drieën naast elkaar blijven lopen terwijl jij erlangs wil, midden in de nacht op het balkon gaan lopen blèren etc
- Mensen die in je aura gaan staan terwijl er een heel perron leeg is om te gaan staan
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43724

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Mei 2018 08:37

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Week drie van het gehij aan de overkant.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 01 Mei 2018 09:12

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Van het woord kriegel :D.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 01 Mei 2018 10:45

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

M’n collega die net een stuk taart nam, vervolgens met z’n vork alle slagroom van de andere taart afschraapt om op z’n eigen stuk te doen. Het is potverdorie ‘build your own taart’ niet! Die andere taart zag er niet meer uit!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 01 Mei 2018 11:07

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

hahahaha Feline! Daar zou ik ook echt niet tegen kunnen en dus zelfs iets van zeggen. Dat is gewoon aso.

Gisteren deed J de achterdeur dicht toen we naar bed gingen (eerst open om te kijken of hij al op slot zat) en weer zo hard. Zo idioot hard! Ik snap dat gewoon niet, waarom moet je deuren hard dicht trekken en gebruik je niet gewoon de klink!?
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 01 Mei 2018 12:12

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Kees schreef:hahahaha Feline! Daar zou ik ook echt niet tegen kunnen en dus zelfs iets van zeggen. Dat is gewoon aso.

Gisteren deed J de achterdeur dicht toen we naar bed gingen (eerst open om te kijken of hij al op slot zat) en weer zo hard. Zo idioot hard! Ik snap dat gewoon niet, waarom moet je deuren hard dicht trekken en gebruik je niet gewoon de klink!?

Haha oh ik zou daar ook bloednerveus van worden, zeker met een slapend kind dat je eerder noemde.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3612

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 01 Mei 2018 12:17

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Wat asociaal van die collega, Feline.

Ik word kriegel van mijn collega die ontzettend hard op haar toetsenbord loopt te rammen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 01 Mei 2018 12:25

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Klinkt als mijn buurman Kees. Hij is ook een olifant op de trap.
Toen we hier net woonde werd ik er gewoon wakker van.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 01 Mei 2018 12:41

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Ik snap het ook gewoon oprecht niet. Ik kan echt als een ninja door het huis gaan, zelfs de (vreselijk) krakende trap hoor je niet als ik echt goed m'n best doe.
Maarja, vanmo moest ook de lamp aan omdat hij z'n vest (en 100 andere dingen) niet kon vinden voor z'n werk. Zorg gewoon dat alles klaar ligt als je weet dat er nog mensen slapen! Zo moeilijk is dat toch niet.
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers