Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waterpokken of toch iets anders?

<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 10 Feb 2019 20:56

Re: Waterpokken of toch iets anders?

Amandine schreef:Gelet op de plekken waar het zit is het vermoedelijk hand-, mond- en voetziekte.

https://www.thuisarts.nl/hand-voet-en-m ... mondziekte



Dat was ook mijn eerste ingeving.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 10 Feb 2019 20:56

Re: Waterpokken of toch iets anders?

Ziet eruit als de hand mond en voet ziekte vind ik, niet zozeer waterpokken (zoals ik het ken).
Edit: wat m’n voorgangers zeggen dus.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem308

Bericht 10 Feb 2019 21:00

Re: Waterpokken of toch iets anders?

Ja was mijn idee ook! Maar de huisarts was van de week vrij stellig. Dat moet in de mond en juist op de handpalmen en voetzolen zitten
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 10 Feb 2019 21:06

Re: Waterpokken of toch iets anders?

Oh wat gek, bij ons verwijzen ze altijd naar thuisart en die zeggen niks over voetzolen of binnenkant hand.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 10 Feb 2019 21:24

Re: Waterpokken of toch iets anders?

Ik denk inderdaad ook hand- mond- en voetziekte. Heel besmettelijk maar je krijgt er niets voor. Dochter en ik hebben het ook gehad. Begon ook met hoge koorts bij ons.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem308

Bericht 10 Feb 2019 21:24

Re: Waterpokken of toch iets anders?

Het maakt uiteindelijk niet veel uit natuurlijk. Ze heeft het nu al haha. Maar ik vind het vaak wel fijn om te weten of ze iets heeft gehad ja of nee.
<<

Anoniem316

Bericht 10 Feb 2019 22:41

Re: Waterpokken of toch iets anders?

Hand mond voet ziekte inderdaad. Gaat rond schijnt. Dochter had het vorige week ook. Rond de mond en bovenop de handjes en voetjes. Niet aan de binnenkant. Ze had ook wat plekjes in haar mond. Later kreeg mijn man het ook, maar die kreeg het juist aan de binnenkant van zijn handen gecombineerd met enorme pijn. Die was ervoorafgaand niet ziek van. Heel vreemd.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 11 Feb 2019 10:14

Re: Waterpokken of toch iets anders?

Ik ben op dit moment ook gezegend met een paar plekjes in mijn mond, terwijl ik bij dochter niks gemerkt heb. Die heeft wel een paar weken geleden koorts gehad, maar geen enkel plekje.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem328

Bericht 11 Feb 2019 12:32

Re: Waterpokken of toch iets anders?

Hier heerst het ook. Ging pas nog een e-mail uit van onze psz dat veel kindjes het momenteel hebben.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers