Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ziekjes, toch wegbrengen?

<<

Anoniem186

Bericht 23 Okt 2013 05:57

Ziekjes, toch wegbrengen?

Mijn zoon logeert meestal op woensdag bij m'n moeder. Hij slaapt nogal slecht en wij zijn erg moe. Deze nachten zijn zo'n beetje de enige reden dat ik nog enigszins rechtop kan lopen.

Afgelopen nacht was zoon weer bezig. Hij bleek een beetje koorts te hebben.

Nou twijfel ik. Zal ik hem thuislaten vannacht of toch wegbrengen?

Het klinkt misschien een beetje ontaard, maar ik had me zo op komende nacht verheugd. Ik ben zelf ruim 2 weken terug ziek geweest en ik voel me nog steeds niet fit (keelpijn, hoesten, piepende ademhaling).

M'n moeder maakt het denk ik niet zo uit. Zij stelt zich sowieso in op een nacht niet slapen.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 23 Okt 2013 06:14

Re: Ziekjes, toch wegbrengen?

Hier ook een ziek meisje! :( Flinke rode billen, koorts en beginnende oorontsteking. Ik ben dan wel thuisblijf moeder, dus hier is ze gewoon lekker thuis.

Je moeder heeft toch ook voor jou gezorgd toen je ziek was? Dus ik denk dat het geen probleem zal zijn als je je zoontje naar haar toe zal brengen. Beterschap met je mannetje!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 23 Okt 2013 06:37

Re: Ziekjes, toch wegbrengen?

Als je zoontje zich ook getroost etc voelt bij oma, dan zou ik hem wegbrengen. Heb je het idee dat als hij ziek is dat hij zich beter bij jou voelt dan dan thuis laten. Aan de andere kant moet je natuurlijk ook aan jezelf denken en doen wat ook voor jou goed is. Lastig.
Ik zelf zou hem thuishouden denk ik en lekker bij me in bed nemen.
<<

Anoniem16

Bericht 23 Okt 2013 07:20

Re: Ziekjes, toch wegbrengen?

Gewoon brengen joh, je hebt het nodig. Geef wat zetpilletjes mee en dan moet het wel goedkomen toch.
<<

Anoniem97

Bericht 23 Okt 2013 07:25

Re: Ziekjes, toch wegbrengen?

Als je zoon getroost wil worden door oma, dan zou ik het wel doen.
Maar anders dus niet.
<<

Anoniem16

Bericht 23 Okt 2013 07:27

Re: Ziekjes, toch wegbrengen?

Maar als je had moeten werken had hij ook bij oma moeten blijven toch?

Ik kan zelf ook niet zomaar thuisblijven wanneer de kinderen ziek zijn en ik moet werken. Dan komt ook oma.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Okt 2013 07:33

Re: Ziekjes, toch wegbrengen?

Ik moet morgen inderdaad ook gewoon werken.

M'n moeder is bekend voor hem. Ze past momenteel 2 dagen in de week op. Hij slaapt bij haar op de kamer en ze geeft hem net zoveel liefde en aandacht als wij. Denk dat ik het dan toch maar gewoon doe.

Ik heb hem trouwens nog geen zetpil gegeven. Ik wilde eerst even weten of de koorts doorzet, maar hij had net 38 graden, dus dat valt mee.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Okt 2013 09:56

Re: Ziekjes, toch wegbrengen?

Als hij niet heel erg ziek is zou ik hem gewoon brengen en eventueel zetpil mee geven. Je moet ook aan jezelf denken.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 23 Okt 2013 10:00

Re: Ziekjes, toch wegbrengen?

Hier gaat de oudste héél graag naar oma. Toen ze ziek werd als ik moest werken was het ook vaak oma dat ging oppassen, vond ze heerlijk. Dus als hij goed bekend is met oma, zou ik hem laten gaan.
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers