Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoofdbonken

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 06 Apr 2018 12:51

Hoofdbonken

Deed jullie kind aan hoofdbonken en zo ja tot wanneer deed hij of zij dat?

V doet het in haar slaap/in slaap vallen sinds ze een maand of 8 is en doet het nog vol op. Thuis hebben we nu een stootrand van aerosleep. Daardoor slapen we allemaal weer ipv tig keer eruit om haar naar beneden te trekken.

Ik hoop dat ze er snel mee stopt.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem231

Bericht 06 Apr 2018 12:52

Re: Hoofdbonken

Deed zoon ook. Is er vanzelf mee gestopt, weet alleen niet meer wanneer. Kan geen kwaad.
<<

Anoniem321

Bericht 06 Apr 2018 14:05

Re: Hoofdbonken

Onze zoon heeft dat ook gedaan ja! Ik was het alweer bijna vergeten. Hij deed het vooral 's ochtends vroeg, dan bonkte hij zichzelf wakker.
Wij hebben hem op een gegeven moment in een campingbedje gelegd (wel met de matras van het ledikant). Daar slaapt hij nu nog in..
Bij ons begon het denk ik met een maand of 9/10.
<<

Anoniem280

Bericht 09 Apr 2018 19:10

Re: Hoofdbonken

Mijn neefje heeft dit heel lang gedaan, zeker tot de leeftijd van 8 jaar.
Hij gaf toen aan, ik moet wel bonken, anders kom ik niet in slaap, zo ook voor 's nachts.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 09 Apr 2018 19:20

Re: Hoofdbonken

Oef. Ik hoop toch wel dat het over is wanneer ze naar een groot bed gaat.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem243

Bericht 10 Apr 2018 10:00

Re: Hoofdbonken

Ja dat deed J ook. Weet niet meer exact hoe lang, in ieder geval tot zijn 2e, minstens. Niet erg hoopvol dus, sorry, haha. Het werd later wel minder vaak, in fases zeg maar. Zelfs toen hij overging naar zijn grote bed met 2,5 hoorden we hem daarna nog regelmatig op handen en knieën heen en weer wiegen, maar niet meer met zijn hoofd tegen het hoofdbord. Het was voor hem echt een manier om te 'ontladen' en zichzelf in slaap te krijgen. Waarom wil je dat het stopt? VWorden jullie er wakker van? Dat hadden wij wel, dat we 's avonds of 's nachts of 's ochtends vroeg wakker werden van het gebonk als hij niet zo diep meer in slaap was (ook niet helemaal wakker) en opnieuw in slaap probeerde te vallen. Hebben toen wel eens gedacht iets te fabriceren om tegen het hoofdeind te doen zodat het niet meer zo hard zou klinken, maar uiteindelijk nooit gedaan eigenlijk.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 10 Apr 2018 10:05

Re: Hoofdbonken

We hebben nu een stootrand van aerosleep om bij haar hoofdeinde gedaan, omdat we 5/6x per nacht eruit gingen om haar beneden terug in haar bedje te leggen, maar nog voor we in bed lagen lag ze alweer te bonken. We hebben er nu ook maar eentje besteld voor als ze uit logeren gaat bij opa en oma.

Op handen en knieen zelfs wiegen...dat lijkt me er raar uit zien?

In een groot bed zou ik niet weten hoe ik iets kan fabriceren tegen het bonken. Daarom hoop ik dat het dan gestopt is.
Plus dat ik zelf maar 4/5uur per nacht slaap en als ik dan ook nog wakker lig van haar gebonk dan trek ik dat echt niet meer.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem243

Bericht 10 Apr 2018 10:26

Re: Hoofdbonken

Ja, een gek gezicht is het wel, haha. Zo bonkte hij dus ook. Op handen en knieën heen en weer en dan helemaal boven in zijn bed zodat hij met zijn hoofd tegen het hoofdbord bonkte.

Handig, zo'n stootrand! Helpt dat al voldoende dat je niet wakker wordt? Snap dat je graag wilt dat het stopt met zo weinig slaap en zo vaak wakker worden ervan!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 10 Apr 2018 10:32

Re: Hoofdbonken

Dat helpt heel goed! We wilden het laatst weer weghalen, maar toen sliep ze een nacht bij opa en oma en die moesten er 5x uit door het bonken. V. ligt en schudt met haar hoofd heen en weer al bonkend.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers