Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoolgaande kinderen, werkende ouders en opvang

<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 01 Apr 2018 14:45

Re: Schoolgaande kinderen, werkende ouders en opvang

Onze kinderen gaan drie dagen per week naar de opvang. Voor de oudste betekent dat drie dagen voorschoolse opvang en naschoolse opvang. De school heeft een continurooster, dus tussen de middag zit ze gewoon in de klas. Het eerste half jaar heeft dochter er wel moeite mee gehad. Ze vond vooral de voorschoolse opvang niet zo leuk, daar zitten ook oudere kinderen bij. Nu vind ze het prima op de VSO en BSO. Zo’n beetje al haar vriendjes en vriendinnetjes gaan ook, dus als ze een keer niet gaat, dan vindt ze dat eerst leuk, totdat ze zich realiseert dat ze dan dus ook niet met haar vriendinnen kan spelen.

In de vakanties werken man en ik altijd 1 dag thuis, dan hoeft ze per week maar 1 dag naar de vakantieopvang.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Apr 2018 21:28

Re: Schoolgaande kinderen, werkende ouders en opvang

Ik werk onregelmatig. De gastouder zal de kinderen brengen en halen als ik aan het werk ben. Ze zullen vast ook wel eens door schoonouders of mijn ouders gehaald worden.
2014 2016
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 02 Apr 2018 11:14

Re: Schoolgaande kinderen, werkende ouders en opvang

Hier zijn de kinderen de helft van de week bij hun vader.
Ik heb het op mijn werk nu zo kunnen regelen dat ik vrij ben op de dagen dat ze hier zijn.
Ik werk nu elke ma en di en om de week de za en zo.

De jongste werd de afgelopen maanden wel door mijn ouders opgevangen na school op ma en di en dan kwam haar vader haar daar weer ophalen na zijn werk. Kon ze ook daar al eten.
Maar hij en zijn vriendin hebben nu ook kunnen schuiven zodat dat niet meer nodig is.

Bso ging hier ook niet lukken. Die is tot 18.30 open en hij zou haar pas om 18.45 op kunnen halen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Apr 2018 12:02

Re: Schoolgaande kinderen, werkende ouders en opvang

Ik werk onregelmatig, net als mijn vriend. Dat komt er op neer dat dochter een x of 4 per maand naar de vso en/of bso gaat. Ik denk dat ze een x of 3 na school bij oma is
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers