Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat staat er op jouw bucket list?

<<

Anoniem249

Bericht 08 Apr 2018 19:57

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem249 op 15 Apr 2018 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem246

Bericht 08 Apr 2018 19:57

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Caulfield schreef:
Raphanus Sativus schreef:
Marin schreef:Je weet dat je niet zelf beslist dat het een sterrenrestaurant wordt hè?

Klopt, ik weet wel dat ik een sterrenchef als broertje heb. :) In dit geval heb ik geen absurde of onrealistische droom.


Maar waar kookt ie dan? In Zuidlaren? Ik ken verder niet zoveel sterrenrestaurants in jouw regio.


Het restaurant waarvoor hij heeft gewerkt is opgeheven. Maar het heette G.reen Meats of Meets. Dat hij nu niet werkt voor een sterrenrestaurant zegt niet dat hij het niet kan. Met kerst kregen we een bietenspons met 'troepjes'. En dat was heerlijk!
<<

Anoniem249

Bericht 08 Apr 2018 20:05

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Maar vriendin omdat je broertje lekker kan koken en in een restaurantje heeft gewerkt, betekent dat nog niet dat je een sterren restaurant kan openen met hem. Om sterren te ontvangen moet een chef vele stappen maken en op steeds hoger niveau gaan koken. Dat is hetzelfde als zeggen dat je vanuit het niets minister president gaat worden. Daarvoor moet je eerst een carrierepad afleggen.
<<

Anoniem249

Bericht 08 Apr 2018 20:06

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Ik bedenk me net dat in het licht van Trump dit niet de beste vergelijking was. :palm:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Apr 2018 20:08

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Claire**** schreef:Ik bedenk me net dat in het licht van Trump dit niet de beste vergelijking was. :palm:


Hahaha hier moest ik hardop om lachen. Helaas eigenlijk ja.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem246

Bericht 08 Apr 2018 20:10

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Claire**** schreef:Maar vriendin omdat je broertje lekker kan koken en in een restaurantje heeft gewerkt, betekent dat nog niet dat je een sterren restaurant kan openen met hem. Om sterren te ontvangen moet een chef vele stappen maken en op steeds hoger niveau gaan koken. Dat is hetzelfde als zeggen dat je vanuit het niets minister president gaat worden. Daarvoor moet je eerst een carrierepad afleggen.


Doe dat niet bij mij. En daarnaast weet ik wat mijn broer kan. En ik laat het jullie in de komende jaren zien. :) Maar noem me nooit meer vriendin, want ik heb alleen om je sterretjes al een hekel aan je.
<<

Anoniem232

Bericht 08 Apr 2018 20:11

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Here we go again :palm:
<<

Anoniem246

Bericht 08 Apr 2018 20:12

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Robin Sparkles schreef:Here we go again :palm:


We zijn nog niet eens gestart. Wel een beetje blijven opletten hè. ;)
<<

Anoniem249

Bericht 08 Apr 2018 20:15

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Even een oprechte vraag: gaat alles goed met je? Je maakt echt hele rare opmerkingen namelijk. Ook in dat andere topic waar je volhoudt dat je jezelf niet tegenspreekt, terwijl je dat overduidelijk op meerdere vlakken wel doet. Nu schiet je compleet uit je slof over iets heel kleins. Hoop dat je in het dagelijks leven wat beter in je vel zit.
<<

Anoniem232

Bericht 08 Apr 2018 20:21

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Raphanus Sativus schreef:
Robin Sparkles schreef:Here we go again :palm:


We zijn nog niet eens gestart. Wel een beetje blijven opletten hè. ;)


Ik doelde op het onnodig sneren uitdelen en onaardig doen zonder duidelijk reden.
Dus ja, ik vind dat jij al wel bent begonnen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Apr 2018 20:37

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Raphanus Sativus schreef:
Claire**** schreef:Maar vriendin omdat je broertje lekker kan koken en in een restaurantje heeft gewerkt, betekent dat nog niet dat je een sterren restaurant kan openen met hem. Om sterren te ontvangen moet een chef vele stappen maken en op steeds hoger niveau gaan koken. Dat is hetzelfde als zeggen dat je vanuit het niets minister president gaat worden. Daarvoor moet je eerst een carrierepad afleggen.


Doe dat niet bij mij. En daarnaast weet ik wat mijn broer kan. En ik laat het jullie in de komende jaren zien. :) Maar noem me nooit meer vriendin, want ik heb alleen om je sterretjes al een hekel aan je.


Haha toch gek dat je een hekel aan die sterren hebt en wel een sterrenrestaurant wilt openen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Apr 2018 20:38

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Als jullie het voor elkaar boksen, kom ik eten bij jullie hoor.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Apr 2018 21:01

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Marin schreef:Als jullie het voor elkaar boksen, kom ik eten bij jullie hoor.


Ga ik mee!
<<

Anoniem246

Bericht 09 Apr 2018 13:24

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Jullie zijn welkom hoor. We zullen zien wat er in de toekomst allemaal staat te gebeuren.

Mijn broertje is trouwens chefkok in een resort in Drenthe. Googlen staat vrij, maar het lijkt mij niet slim om hier de naam te noemen.
<<

Anoniem306

Bericht 09 Apr 2018 20:40

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Wat ik nog heel graag zou willen doen:

Reis maken naar Japan (ik ben al druk aan het sparen).
Japans leren.
Met het hele gezin naar IJsland, om het aan de kinderen te laten zien.
Het noorderlicht zien.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Apr 2018 21:55

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Claire**** schreef:Even een oprechte vraag: gaat alles goed met je? Je maakt echt hele rare opmerkingen namelijk. Ook in dat andere topic waar je volhoudt dat je jezelf niet tegenspreekt, terwijl je dat overduidelijk op meerdere vlakken wel doet. Nu schiet je compleet uit je slof over iets heel kleins. Hoop dat je in het dagelijks leven wat beter in je vel zit.


Oeps lees dus nu dit topic pas en vroeg me ergens anders precies hetzelfde af
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Apr 2018 22:03

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Op mijn lijst:

Een kind opvoeden
Naar New York
Leren drummen
Verhuizen (over één à twee jaar)
Afvallen
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Apr 2018 22:44

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Een huis kopen
Naar Afrika
Opleiding afronden


Verder heb ik heel veel dingen al bereikt
2015 💙
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Apr 2018 07:45

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Een beetje hetzelfde als Claire, ik heb ook niet echt een bucketlist, ik kijk niet zo ver vooruit. Ik zie het allemaal wel.
<<

Anoniem244

Bericht 10 Apr 2018 09:02

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Met een camper door America (de westkust)
Terug naar afrika + safari
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 26 Apr 2018 09:48

Re: Wat staat er op jouw bucket list?

Lang over nagedacht, maar er staan toch wel een paar dingen op:

- After-wedding shoot in het buitenland
- Eigen (m.b.v. architect) ontworpen huis laten bouwen
- Op cruise met kind(eren)
A 06-11-2017
M 23-03-2020
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron