Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Mrt 2021 14:31

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

AMM schreef:In het programma van de keuringsdienst van waarde zeiden ze trouwens dat je gewoon kan overstappen en het geen drol uitmaakt.


Ja idd. En toch denk ik dat dat echt kindafhankelijk is en niet zomaar altijd op gaat. Toen wij naar Spanje gingen toen zoontje 6 maanden was, zei ik ook vrij makkelijk ach dan krijgt hij toch even Hero (want we konden geen Nutrilon vinden bij de supermarkt, lag wel bij de apotheek). Maar hij ging daar zo van spugen. Toen toch maar gauw over op Nutrilon weer.

Zielig dat ze er toch anders op lijken te reageren Dee. Misschien toch nog een ander huismerk proberen en anders terug naar Nutrilon?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 02 Mrt 2021 22:50

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

Misschien dat het net samen valt met een sprongetje. We kijken het nog even een paar dagen aan.

AmM, klopt. Die hebben wij ook gezien. Maar de structuur is wel echt anders, daar reageren ze ook wel echt op. Waarschijnlijk door de hulpstoffen ofzo.
<<

Anoniem308

Bericht 02 Mrt 2021 23:33

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

Ja je weet het niet hè. Ik heb juist altijd geleerd dat je 2 weken voeding de tijd moet geven als je overstapt. En ook voorzichtig mengen. Itt wat ze in dat programma zeiden dus.
<<

Anoniem316

Bericht 02 Mrt 2021 23:36

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

Ja voorzichtig mengen doen we idd ook. Zitten nu op 3 schepjes kruidvat en 2 nutrilon. Vind het maar bijzonder 😅
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1705

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 02 Mrt 2021 23:42

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

Lastig is dat he Dee, nutrilon kost inderdaad een hoop, zeker als je er 2 te voeden hebt.
Maar de weg naar de juiste voeding kan vrij lastig zijn.
Sommige kinderen doen het prima op een ander merk.
Hier gestart met nutrilon en ook enkele keren poging gedaan om over te stappen naar een goedkoper merk. Ook dmv langzaamaan mengen en dit een periode aankijken. Maar ook in 1x Maar van beide ging ze van spugen.
Enige waarbij ze niet spuugt is nutrilon 🤷‍♀️
Terwijl het toch allemaal hoge kwaliteit is want het mag in Nederland verkocht worden, sommige zelfde fabriek etc.
Laatst gewijzigd door Radler op 03 Mrt 2021 19:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
Juli 2019
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mrt 2021 01:49

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

AMM schreef:Ja je weet het niet hè. Ik heb juist altijd geleerd dat je 2 weken voeding de tijd moet geven als je overstapt. En ook voorzichtig mengen. Itt wat ze in dat programma zeiden dus.

Onze kinderarts zei toen ook in 1x overstappen, dan hebben ze 1x ongemak en niet wekenlang.
Klonk wel logisch 😶
<<

Anoniem303

Bericht 03 Mrt 2021 07:12

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

Grappig van dat Kruidvat vs Nutrilon. Ik meen me te herinneren dat er zeker 10-12 jaar geleden ooit eens een rechtszaak is geweest tussen Nutricia en Kruidvat omdat Kruidvat letterlijk dezelfde voeding aanbood. Volgens mij was die rechtszaak gewonnen door het Kruidvat. Kennelijk hebben ze dan door de jaren heen toch hun voeding aangepast.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 03 Mrt 2021 09:52

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

Bij de jongste wilden wij ook kruidvat eigen merk voeding geven. Dit deden we dan ook de eerste 1,5 week. Hij groeide hier echter totaal niet op en viel veel af terwijl hij wel goed at. De kraamhulp zei toen dat dit vaker voorkomt bij kruidvat eigen merk. We zijn toen toch overgestapt op nutrilon en vanaf toen ging zijn groei als een speer.
<<

Anoniem316

Bericht 03 Mrt 2021 10:35

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

Bijzonder toch? Dan zou het toch liggen aan de hulpstoffen die er in zitten, zou je denken.
Ik twijfel nog een beetje.. de kindjes waren veel rustiger maar voor hetzelfde geld valt het samen met de sprong. Je weet het niet 🤷🏼‍♀️
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 03 Mrt 2021 13:52

Re: Eigen merk kunstvoeding tov Nutrilon

Grappig, ik zie nu pas dat ik dit topic zelf geopend heb, drie jaar geleden. Wat gaat de tijd snel, het lijkt al zo lang geleden dat ik me hier mee bezig hield!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers