Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Traktatie peuter met armbandje

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Mrt 2018 08:57

Traktatie peuter met armbandje

Volgende week ik m’n jongste jarig, hij wordt 2. Hij mag donderdag trakteren op zn opvang. Vorig jaar had ik exotische plastic bakjes met fruit er in en een parasolletje. Dat is ongeveer mijn level van creativiteit.

Ik heb nu kleine plastic armbandjes gekocht, met gekleurde sterretjes. Nu nog iets (gezonds) te eten erbij. Ik dacht aan een mandarijn, dan kan ik dat armbandje er omheen doen. Evt nog plastic oogjes er op plakken.

Maar misschien heeft iemand hier nog wel een leuker idee?
Het gaat mij er vooral om dat ik het armbandje er leuk in kwijt kan.
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Mrt 2018 09:10

Re: Traktatie peuter met armbandje

Ik zou het cadeautje en de traktatie geloof ik gewoon samen in een stukje cellofaan doen, kekke strik erom en klaar.
Als je het armbandje om een mandarijntje doet kun je er misschien een veertje bij stoppen zodat je een indiaantje hebt?
Wisselt hij ook van groep nu? Anders kun je er misschien een peer bij doen en dan kaartjes mer “ik peer hem naar de peuters” ofzo. Lekker fout :wink:

♥♥
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Mrt 2018 09:18

Re: Traktatie peuter met armbandje

Oh leuk idee met de veer idd!
Wat dat cellofaantje betreft: ik zit dan vooruit te denken en zie al voor me hoe die arme leidsters dat er direct weer af moeten knippen en er een berg plastic voor niks in de prullenbak ligt. Vandaar m’n losse mandarijn-idee :)

Ik ga eens even verder nadenken over het verenverhaal. En bedenken waar ik die nog vandaan kan toveren. En of dit nog wel kan in de huidige tijd, qua rassencliche’s :laughcry:
#teammaple🍁
<<

Anoniem229

Bericht 25 Mrt 2018 09:19

Re: Traktatie peuter met armbandje

Bij Pipoos hebben ze sowieso veertjes.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Mrt 2018 09:24

Re: Traktatie peuter met armbandje

Bij ons op het kdv geven de leidsters de traktaties altijd gewoon mee. Ze halen het snackje eruit en de verpakking mag mee naar huis. Maar goed, of het nou thuis in de prullenbak wordt gegooid of daar, dat maakt ook niet echt uit natuurlijk.
Die rassencliche’s schoten ook door mijn hoofd maar ik verwacht dat peuters er niet zo zwaar aan tillen.

♥♥
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 25 Mrt 2018 09:31

Re: Traktatie peuter met armbandje

Bij de action heb ik laatst gekleurde veren gekocht.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 25 Mrt 2018 09:43

Re: Traktatie peuter met armbandje

https://zokleurig.nl/images/2015/11/manderijn.png
Hartstikke leuk dat idee van Elliot.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Mrt 2018 10:32

Re: Traktatie peuter met armbandje

Oh perfect ja! Ik kom niet meer in de winkels deze week dus ik ga even online naar veren zoeken. Tnx!
#teammaple🍁
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Mrt 2018 10:42

Re: Traktatie peuter met armbandje

Bij de Wibra hebben ze altijd heel leuke cadeauverpakkingen, die koop ik tegenwoordig altijd voor de traktaties. Vorig jaar had ik voor Y een soort van die Amerikaanse Chinese Takeaway bakjes en voor E transparante doosjes waar gekleurde snoepjes in zaten. Dit jaar had ik voor Y kleine luchtpostdoosjes en voor E gewoon geschenktasjes. Ze hebben heel veel keus.

In cellofaan heb ik ook wel gedaan, maar dat is wel veel gepruts. Vroeger hadden ze bij Jamin kant-en-klare cellofaanzakjes waar alleen nog een lintje om moest, daar moet je even om vragen bij de kassa want ze liggen niet in de winkel. Ik weet niet of ze dat nog hebben. Zijn van die hoge, smalle zakjes, met zo'n armbandje en iets lekkers past dat makkelijk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Mrt 2018 10:44

Re: Traktatie peuter met armbandje

Ik lees nu dat je geen plastic wil. Dan is zo'n Indiaantje een leuk idee. Maar als je in de toekomst nog eens iets zoekt: Wibra heeft dus veel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 25 Mrt 2018 11:12

Re: Traktatie peuter met armbandje

Wat een leuk idee!
Ik ben ook al een beetje aan het rondkijken.
Heb je de armbandjes zelf gemaakt?
<<

Anoniem315

Bericht 25 Mrt 2018 11:37

Re: Traktatie peuter met armbandje

Je kunt i.p.v. een veer er ook konijnenoren of poezen-/honden-/ezelsoren aan maken. Dat is niet heel racistisch. De kans dat je De Partij Van De Dieren op je dak krijgt, lijkt me minimaal.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Mrt 2018 12:14

Re: Traktatie peuter met armbandje

Thanks Susan! Ik kom niet meer in fysieke winkels dus wellicht voor een andere keer idd.
Exo, ook een leuk idee! Maar dan moet ik toch knutselen en ik heb mijn energie nodig voor andere zaken in mijn leven op dit moment :) Partij vd Dieren zou niet mogen piepen, ze hebben m’n stem al.

Bazinga: zelf armbandjes geknutseld? Als je ze voor een knaak en een bos wortels bij Hema kunt kopen? Ha!
Afbeelding
16 armbandjes voor €2 geloof ik. Hoppa!
#teammaple🍁
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 25 Mrt 2018 12:17

Re: Traktatie peuter met armbandje

Oh leuk zeg! Goed idee met die mandarijntjes.
2016
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 25 Mrt 2018 12:19

Re: Traktatie peuter met armbandje

Laatst kreeg m'n zoontje ook een traktatie waar zo'n armbandje bij zat.
Dat was een bekertje waar met rietjes en een ballon een luchtballon van was gemaakt. Het armbandje zat geloof ik om het bekertje heen als versiering.

In het bekertje kan je natuurlijk doen wat je wilt.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Mrt 2018 12:32

Re: Traktatie peuter met armbandje

Gooi zo'n mandarijn op een ijshoorntje (je hebt ook van die vierkantje ijskoekbakjes, die blijven staan) armbandje erin of eromheen, ijsparasolletje erin en je bent klaar.
<<

Anoniem281

Bericht 25 Mrt 2018 12:34

Re: Traktatie peuter met armbandje

Ik vroeg niks... Dat was Gekkie! Tobias begint wel voor z'n verjaardag op een KDV maar we gaan 't daar nog niet vieren. Wil wel uitdeelzakjes maken voor z'n feestje, gewoon omdat ik 't leuk vind :nerd: En ga daar de armbandjes wel voor onthouden! Een bellenblaas is ook makkelijk, maar we hebben veel meisjes in de familie/omgeving en die zouden de armbandjes wel heel leuk vinden.

OT: Ik vind Indiaantjes leuk!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 25 Mrt 2018 12:41

Re: Traktatie peuter met armbandje

Tof! Nu wil ik ook armbandjes trakteren (m’n dochter dan). Alleen in juni zijn er geen mandarijnen. Toch? Alternatief anyone?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Mrt 2018 12:42

Re: Traktatie peuter met armbandje

Appels.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 25 Mrt 2018 12:51

Re: Traktatie peuter met armbandje

SophieZMY schreef:Tof! Nu wil ik ook armbandjes trakteren (m’n dochter dan). Alleen in juni zijn er geen mandarijnen. Toch? Alternatief anyone?


Serieus?? :shock: Ik dacht dat die het hele jaar te koop waren... Weer wat geleerd vandaag!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 25 Mrt 2018 13:21

Re: Traktatie peuter met armbandje

Dat was ik idd, Bazinga!
Ze zijn erg leuk en misschien doe ik je stiekem wel gewoon na. Ze is maandag jarig, dan trakteert ze ook op het kdv. We vieren het zondag met familie, dus zoek iets simpels. Had eerst het idee koekjes te bakken in de vorm van een 2, maar daar hebben we helemaal geen tijd voor!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 25 Mrt 2018 13:41

Re: Traktatie peuter met armbandje

Even een aanvulling op mijn eerdere bericht: die gekleurde snoepjes had ik zelf dus in die transparante doosjes gedaan, die zaten er niet bij, dat stond er een beetje onduidelijk. Het waren volgens mij officieel doosjes om bruidssuikers in te doen als bedankje voor een huwelijk. Ik had er M&M's in gedaan, en speciale snoepjes voor een allergisch jongetje. Cadeautje erbij (doe ik ook altijd - iets te snoepen en iets te bewaren) en klaar, het was heel leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 25 Mrt 2018 16:57

Re: Traktatie peuter met armbandje

MissBitchy schreef:
SophieZMY schreef:Tof! Nu wil ik ook armbandjes trakteren (m’n dochter dan). Alleen in juni zijn er geen mandarijnen. Toch? Alternatief anyone?


Serieus?? :shock: Ik dacht dat die het hele jaar te koop waren... Weer wat geleerd vandaag!


Mandarijntjes zijn wel het hele jaar verkrijgbaar hoor :) .

Ik vind de mandarijnen-indiaantjes leuk!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Mrt 2018 17:03

Re: Traktatie peuter met armbandje

Haha bazinga en gekkie, ik denk dat 1 van jullie maar even een andere kleur ava moet nemen speciaal voor mij :D

Ik heb veertjes besteld! Op bol.com. Woensdagavond een netje mandarijnen halen, plakoogjes er op, veertje en armbandje er op en klaar! Ik moet donderdag altijd vroeg op m’n werk zijn dus ga dan om 7.30 met hem de deur uit naar de kdv.
#teammaple🍁
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 25 Mrt 2018 17:53

Re: Traktatie peuter met armbandje

Oja zijn ze er wel? Ik zal er eens op letten.
Zijn ze dan ook lekker? Tis toch totaal niet t seizoen voor mandarijnen in de zomer? Ik vind ze op dit moment al niet meer erg lekker zelfs. Laatste 2 netjes hier zijn niet eens meer op gegaan (in de winter kopen we ze per krat haha).

Leuk dat t gelukt is UN! Bol.com to the rescue. En well ff foto laten zien he!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers