Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje over Mirena plaatsen

<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 22 Okt 2013 15:34

Vraagje over Mirena plaatsen

Ik heb vanmiddag een mirena laten plaatsen, behalve dat het erg pijnlijk was,.bloedde het ook behoorlijk. Nu lijkt het al iets minder te worden.
Voor de meiden die een Mirena hebben (gehad) bloedden jullie ook tijdens het plaatsen? Heb je toen nog lang gebloed? Ik was overigens niet ongesteld tijdens het plaatsen en ben 8 weken geleden bevallen, dus daar is het niet van.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 22 Okt 2013 18:35

Re: Vraagje over Mirena plaatsen

Ik heb mijn mirena ook 8 weken na de bevalling laten plaatsen. Ik verloor toen een klein beetje bloed. Dit heeft 3 dagen geduurd en toen is het gestopt, maar na 2 dagen begon het opnieuw en dat doet het nu na 3 weken nog steeds helaas. Volgens de huisarts kan dit geen kwaad. Ik moet deze week op controle of hij goed zit. Ik hoop wel dat het bloeden nu snel stopt.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 22 Okt 2013 19:25

Re: Vraagje over Mirena plaatsen

Ik heb 6 weken lichtelijk bloedverlies gehad..zo goed als dagelijks maar dat is per persoon verschillend! Mijn zusje heeft bijv maar 2 dagen bloedverlies gehad. Tegenwoordig verlies ik om de 6/7 maand heel iets, ik vind het ideaal :)
Wat als het lukt
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Okt 2013 20:26

Re: Vraagje over Mirena plaatsen

Ik bloedde tijdens het plaatsen (niet ongesteld) zo erg dat ze zei, kijk het even aan als het vanmiddag nog zo is dan branden we het wondje dicht :shock:

Gelukkig werd het toen anderhalve dag minder en daarna heb ik ongeveer 2 maanden bloedverlies gehad...
De ene dag minder dan de andere dag, maar wel maandverband waardig :(
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 22 Okt 2013 21:08

Re: Vraagje over Mirena plaatsen

Oh het is dus wel normaal. Ik heb er nu ook klontjes bloed bij,maar dat zal er ook wel bij horen en anders bel ik morgen de ha ff voor de zekerheid. Ze zei tegen mij dat ik maar een paar druppels bloed mocht verliezen, maar het is een stuk meer :-( Bedankt voor de reacties. Meer ervaringen zijn welkom.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Okt 2013 09:46

Re: Vraagje over Mirena plaatsen

Er zijn al wat topics over waar ervaringen in staan.. Misschien heb je daar nog iets aan.

Mijn ervaring tot nu toe is nog niet heel positief. Heb 'm 2 maanden geleden laten plaatsen en verlies sindsdien elke dag behoorlijk wat bloed. Hoop dat het niet 8 maanden gaat duren want dan verpest het m'n reis behoorlijk. De pijn is er af en toe nog maar dat gaat over het algemeen wel goed.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers