Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oriflame

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Okt 2013 09:30

Oriflame

wie van jullie is er wel eens bij een Oriflame party geweest?

Heeft er iemand tips voor producten van Oriflame die heel goed zijn of juist niet?
Ik heb vanavond zo'n feestje, maar koop nooit echt wat bij dat sport dingen.... maar misschien hebben jullie tips?
<<

Anoniem237

Bericht 22 Okt 2013 09:58

Re: Oriflame

Ik koop standaard het "wonderpotje" want die is bijna altijd in de aanbieding. Verder vind ik de producten voor de voeten erg fijn. Make-up, parfum en shampoo, heb ik liever van andere merken.
<<

Anoniem12

Bericht 22 Okt 2013 09:59

Re: Oriflame

Het wonderpotje is inderdaad echt een wonderpotje.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 22 Okt 2013 10:00

Re: Oriflame

ze hebben wel goed spul hoor, gewoon kijken en proberen...
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 22 Okt 2013 10:00

Re: Oriflame

Rush schreef:Het wonderpotje is inderdaad echt een wonderpotje.


dat kleine ronde roze potje zeker?
<<

Anoniem12

Bericht 22 Okt 2013 10:03

Re: Oriflame

expressob schreef:
Rush schreef:Het wonderpotje is inderdaad echt een wonderpotje.


dat kleine ronde roze potje zeker?

Ja klopt!
<<

Anoniem237

Bericht 22 Okt 2013 10:04

Re: Oriflame

expressob schreef:
Rush schreef:Het wonderpotje is inderdaad echt een wonderpotje.


dat kleine ronde roze potje zeker?
Ja, en er zijn nu verschillende kleuren en geuren/smaken. Ik vind het ook wonderspul, smeer het overal op.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 22 Okt 2013 10:14

Re: Oriflame

Forumster schreef:
expressob schreef:
Rush schreef:Het wonderpotje is inderdaad echt een wonderpotje.


dat kleine ronde roze potje zeker?
Ja, en er zijn nu verschillende kleuren en geuren/smaken. Ik vind het ook wonderspul, smeer het overal op.


Dat wonderpotje gebruikte mam ook, echt dat hielp goed! Door diverse bijwerkingen van de chemo, tabletten, bestraling, lagere weerstand etc, waren vooral haar lippen erg gevoelig.. En zodra ze zo'n potje gebruikt had, ging het stukken beter of zelfs over. Pap gebruikt het nu als hij koortslip krijgt, werkt veeeeeel beter dan die koortslipspullen. Geen idee hoe, maar topspul! Haha! :cheering:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 22 Okt 2013 10:18

Re: Oriflame

heb het zelf nooit gebruikt maar wel positieve verhalen over gehoord
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Okt 2013 12:11

Re: Oriflame

Dat wonderpotje kun je dus overal voor gebruiken ofzo?

Ik vind sommige dingen best prijzig, en wil dan niet "zomaar" wat kopen. Dan hoor ik liever eerst van mensen om me heen dat het ook echt goed werkt...zoals nu met dat wonderpotje.

Ik heb ooit eens zo'n feestje gehad, jaaaaaren terug, en toen heb ik van die bronzing balletjes gekocht... mijn god wat een ramp waren die dingen. Ze glitterden zó erg, ik was eén en al glitter als ik het opdeed. Het was nog behoorlijk aan de prijs weet ik nog, dus dat vond ik achteraf zo zonde.

Ik ga er eigenlijk heen met de instelling dat ik toch niks koop, ga voor de gezelligheid, maar wie weet kom ik nog ergens mee thuis.
<<

Anoniem237

Bericht 22 Okt 2013 12:59

Re: Oriflame

JaneDoe schreef:Dat wonderpotje kun je dus overal voor gebruiken ofzo?

Ik gebruik het voor droge en ruwe plekjes op mijn hele lichaam, voor m'n lippen, na het wenkbrauwen harsen, bij een koortslip... :thumbup:
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Okt 2013 14:12

Re: Oriflame

Oke, nou dan ga ik eens even kijken of ik dat wonderlijke wonderpotje kan uitproberen vanavond :thumbup:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 22 Okt 2013 16:50

Re: Oriflame

ja die balletjes..hahaha ik zag er niet uit! zooo fout vies bruin
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Okt 2013 17:01

Re: Oriflame

jaaaa erg he!! Nepbruin en een en al glitter.
Die gaat het dus vanavond in ieder geval niét worden.
<<

Anoniem122

Bericht 22 Okt 2013 21:11

Re: Oriflame

Op de website kan je ook reviews bij de verschillende producten lezen, weet niet of je dat al gezien had?

Ik heb járen geleden een geweldige creme gehad van Oriflame (10 jaar geleden ofzo), maar kan hem nu niet meer vinden, alle verpakkingen zijn veranderd en geen idee meer hoe het heette..
<<

Anoniem166

Bericht 22 Okt 2013 21:30

Re: Oriflame

Als ik vroeger gevallen was, dan was de pijn met het wonderpotje ineens over haha.
Ik wist alleen niet dat de term wonderpotje algemeen bekend was, dacht dat het een verzinsel van mijn moeder was.
<<

Anoniem6

Bericht 22 Okt 2013 22:21

Re: Oriflame

Ik heb de parels ook en vind ze juist erg fijn. Maar je hebt daar verschillende varianten in mijne glittert niet. Ik heb er ook de foundation van die vind ik ook fijn. De oogschaduw vind ik wel tegenvallen!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 22 Okt 2013 23:57

Re: Oriflame

oh dat van die reviews op de website wist ik niet, en ik lees het nu pas, jammer!

Ik wilde niks kopen, maar heb uiteindelijk toch een soort wenkbrauwpotlood/kwast/verf iets gekocht en een dagcreme....
En ik heb me nog een party bij mij thuis laten aansmeren ook haha!

Ik vond het leuk, maar sommige dingen wel aardig aan de prijs
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 23 Okt 2013 14:50

Re: Oriflame

geen wonderpotje gescoord?! haha
<<

Maris82

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 69

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 23 Okt 2013 20:46

Re: Oriflame

Ik gebruik al jaren de oogpotloden van Oriflame, erg fijn en blijft goed zitten!
En uiteraard het wonderpotje, en dan het liefst vanille of caramel! :yes:
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 23 Okt 2013 23:01

Re: Oriflame

Nee geen wonderpotje,

Je kon ze los kopen voor 10,00, of een set van 4 voor 17,50. Alleen vond ik die geuren echt zo smerig.... kokos en iets van bessen ofzo. Dus die hoefde ik niet, en vond 10 euro voor dat potje net teveel bovenop de dingen die ik al had.

Vond t wel erg leuk, stap voor stap reinigen, opmaken etc. Dat wenkbrauwen ding was echt een uitkomst. Ik heb mijn haar nu donker, maar omdat ik van mezelf blond ben heb ik superlichte wenkbrauwen. Nu met dit ding had ik opeens supermooie wenkbrauwen, dus die heb ik meteen gekocht :)

Misschien dat ik volgend jaar ook wel eens zo'n party geef, want je krijgt als gastvrouw ook van alles als er een bepaald bedrag besteed wordt.... toch mooi meegenomen :^^:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers