Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kijk jij naar uit?

<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2018 22:19

Waar kijk jij naar uit?

Nou als 1e voor nu dan dat ik eindelijk eens ophoud met dat achterlijke gehoest wat nog 5 wkn kan aanhouden................blegh!

Ik kijk enorm uit naar warm weer en als het lente is ben ik al gelukkig, want dat betekend dat de zomer erna komt. CBL zou CBL niet zijn als ze niet naar de vakantie uit kijkt dus dat doe ik ook.
<<

Anoniem250

Bericht 02 Mrt 2018 22:26

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik hoop met je mee dat je hoest snel weggaat. Ik kijk net als jij uit naar zon en warmte en veel buiten zijn, zonder jas en drie lagen kleding. Ik kijk uit naar mijn aangelegde tuin. Pasen. En naar nieuwe kleren. Het is wel mooi geweest met die shopstop (totdat de offerte van de tuinman komt, dus dat winkelen moet snel gebeuren).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mrt 2018 22:28

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar de zomer, ben zo benieuwd hoe dat nu is zonder zoveel kilo’s aangezien in het nu elke keer mega koud heb normaal nooit met die extra kilo’s. En daardoor heb ik ook zin in de twee vliegvakanties. Maar daar zie ik ook weet wat tegenop


CBL wa naar al zo lang hoesten dat is vermoeiend
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2018 22:57

Re: Waar kijk jij naar uit?

Dank jullie wel. De longen heb ik inmiddels uit mijn lijf gehoest.

Sarah, hoeveel kg ben je afgevallen? Knap hoor dat wil ik ook wel, maar ben erg lui daarin!
Waar gaan de reizen heen?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 02 Mrt 2018 22:58

Re: Waar kijk jij naar uit?

Dat ik zo kan slapen, ben zo moe maar m'n dochter huilt al de hele avond.
En naar mooi weer. Onze zomervakantie.
Juli 2015
Maart 2017
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2018 23:07

Re: Waar kijk jij naar uit?

Pure* schreef:Dat ik zo kan slapen, ben zo moe maar m'n dochter huilt al de hele avond.
En naar mooi weer. Onze zomervakantie.


Wat vervelend zeg. Is ze nier zo lekker ofzo? Nou hopelijk houd ze gauw op zodat jij gewoon door kan slapen.
Ik heb dan wel geen kind, maar dat achterlijke gehoest houd ons beide wakker althans we worden er wakker van.

Morgen wel uit eten wat gepland stond voor vorige week zaterdag wat ik af heb gezegd en verplaatst naar afgelopen woensdag. Toen werd ik 2x opgehangen. Er is iets met hun telefoon dus ik zei dat beter konden repareren omdat het dan zo blijft. Die ook weer afgebeld, maar ze wisten er niks van! Mijn god heb nog nooit zo'n moeite gehad om een reservering te maken. Moest zeker 3x mijn naam noemen en dat terwijl het echt een standaard achternaam is.
Nou hopelijk is het eten wel wat de recensies zijn iig wel goed!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Mrt 2018 00:26

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar onze verhuizing in mei. We hebben dan nog wel geen huis maar dat is hier niet zo lastig en er is onwijs veel nieuwbouw en huizen vrij op het moment. Een nieuwe start voor ons allemaal. Ook kijk in uit naar mijn vakantie naar Nederland in september, ik moet spreken op een congres, maar ik maak me wel beetje zorgen dat zoon en man door financien niet meekunnen, alleen neem ik zoon niet mee en als ze beide niet meekunnen ga ik natuurlijk ook niet te lang weg. Ook kijk ik uit naar de dag dat mijn zoon eens niet duizend keer per nacht wakker wordt.
Afbeelding
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Mrt 2018 09:02

Re: Waar kijk jij naar uit?

caribbeanlover schreef:Dank jullie wel. De longen heb ik inmiddels uit mijn lijf gehoest.

Sarah, hoeveel kg ben je afgevallen? Knap hoor dat wil ik ook wel, maar ben erg lui daarin!
Waar gaan de reizen heen?


Ik ben 51.5 kilo afgevallen. Wij gaan in juni met mijn ouders broers en schoonzus en nichtje een week naar Kreta. En in augustus met mijn man naar Rome
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Mrt 2018 09:17

Re: Waar kijk jij naar uit?

Sarah ik vind het nog steeds knap dat je die stap hebt gezet en dat je zo beloont wordt. Al die jaren van frustratie betalen zich nu uit lijkt wel.

Ik kijk uit naar het einde van mijn studie, maar ja dat duurt nog wel ruim een jaar. Ik blijf door bikkelen, maar ik ben er zo klaar mee.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 03 Mrt 2018 09:21

Re: Waar kijk jij naar uit?

Oh CBL hoesten is zo vervelend, beterschap!
Marsy, ik hoop voor je dat je snel door kan slapen.
Sarah, wow wat een kilo’s! Heel knap van je. Rome is echt heel leuk :thumbup:
Silly, heel herkenbaar! Ik volg ook een studie en kan het aan de ene kant niet opbrengen er iets aan te doen maar ik wil er vanaf dus ik ga zo maar weer aan de slag.

Ik kijk uit naar ons weekendje weg in mei, onze vakantie in september en naar een positieve zwangerschapstest.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 03 Mrt 2018 10:59

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar het moment dat mn baby minder gaat huilen. Bluh!

En naar mooier weer, zodat we veel kunnen wandelen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem249

Bericht 03 Mrt 2018 11:02

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar zon en warmte. Dat we weer lekker kunnen zwemmen in de grachten.
<<

Anoniem236

Bericht 03 Mrt 2018 12:11

Re: Waar kijk jij naar uit?

De zomer, ben zo klaar met de winter.
Nog een maand en dan is het april. We hebben in april weleens erg warme dagen gehad
<<

Geel

Bericht 03 Mrt 2018 12:42

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar de lente. En naar een nieuwe zwangerschap.

Sarah, zo knap joh, wát een getal!
Sterkte Burn, niet leuk. Weet je ook waarom je baby huilt?
<<

Anoniem316

Bericht 03 Mrt 2018 13:10

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar zonder jas naar buiten gaan, de borrels op onze tuinbank, een zwangerschap, de zomervakantie.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 03 Mrt 2018 14:27

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar de lente!
Ik wil de tuindeur weer open kunnen gooien.
2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Mrt 2018 17:18

Re: Waar kijk jij naar uit?

Momenteel vooral naar warmer weer, heb het ZO KOUD vandaag. En de hele week al. Bahhh. Lente, come to me!
Verder naar een weekendje weg met m'n vriend en een week later onze 'babymoon' naar Texel, lekker uitwaaien (hopelijk met een lekker zonnetje erbij).
Dan naar mijn verlof en natuurlijk de geboorte van de baby, ook al vind ik het allemaal nog steeds ontzettend spannend. Ik ben zo benieuwd hoe ze is en hoe ze eruitziet en alles!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem244

Bericht 04 Mrt 2018 00:00

Re: Waar kijk jij naar uit?

rust
Lente / zomer (zon, warmte)
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 05 Mrt 2018 12:15

Re: Waar kijk jij naar uit?

helemaal griep vrij zijn dus zonder akelig hoestje en snel vermoeid zijn.
een middagdutje
mn nieuwe baan waar ik hopelijk na de meivakantie kan gaan starten
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 05 Mrt 2018 12:22

Re: Waar kijk jij naar uit?

Vooral naar lekker weer! Zon, terrasjes pakken, lekker in de tuin zitten.

Verder de reisjes die ik op het programma heb staan en alle leuke theaterbezoeken die al gepland zijn.

En alle leuke en gezellige momenten samen met mijn vriend.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 05 Mrt 2018 13:18

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar een heleboel dingen:
Sowieso naar de lente en lekker, warm weer. En verder kijk ik uit naar:
- komende zaterdag: lekker uit eten en naar de bios met vriendinnen
- onze vakantie naar Marrakech in april
- een vriendinnenweekend met vriendinnen naar Kopenhagen in mei
- naar Marco Borsato in het Sportpaleis in mei (als verrassing voor mijn man)
- de familiedag in juni
- een dagje weg met vriendinnen half juni
- en uiteraard het allermeeste naar de geboorte van ons kindje in augustus of misschien september!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 05 Mrt 2018 13:21

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar de baby-lifestyle-shoot aanstaande zaterdag.
Naar het moment dat alle klusjes m.b.t. onze verhuizing zijn afgerond (spullen een plek geven / dingen ophangen, etc.)
Naar onze vakantie eind juni.
Naar heerlijk weer, zodat we kunnen genieten van onze tuin en dochter lekker in de tuin kan spelen!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Mrt 2018 13:42

Re: Waar kijk jij naar uit?

Wat een leuke dingen lees ik hier! Ik voeg ee nog wat dingen aan toe:
- de high tea meeting volgende week
- de verjaardag van m’n oma en stiefvader volgende week
- onze derde trouwdag, ik wil m’n man verrassen met een nachtje weg
- vakantie in juli naar Engeland
- mijn verjaardag tijdens onze vakantie
- vakantie in oktober naar Spanje
- hopelijk eind van het jaar een nieuwe zwangerschap

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 05 Mrt 2018 14:10

Re: Waar kijk jij naar uit?

Oh ja de lente... Na zo'n mooie dag als gister, wordt 't alleen maar erger! Kijk er zó naar uit!

Verder kijk k uit naar;

- De tweede verjaardag van m'n zoon vieren eind april.
- Het Pinksterweekend, dan gaan we met m'n schoonfamilie naar het Hof van Saksen en daar hebben we ook een fotoshoot met z'n allen, als cadeau voor m'n schoonouders.
- Weekje vrij in juli, wil m'n man verrassen met een midweekje weg, als ik iets leuks (geprijsd) kan vinden.
- vakantie naar Spanje, waar 't hopelijk nog lekker weer is en, doordat we 'pas' in oktober gaan, het zeewater ook aangenaam is!
- Voor 't eerst in tijden kijk ik uit naar m'n verjaardag vieren. Ik doe 't buitenshuis en vind 't niet leuk om 30 te worden (meh) maar wel leuk om het lekker op locatie te vieren en er zelf dus geen omkijken naar te hebben. Da's pas in november trouwens, gelukkig...
- Kerst, nog maar 294 nachtjes :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Mrt 2018 14:20

Re: Waar kijk jij naar uit?

OMG Bazinga, hou op met je 'kerst' hoor! Haha daar wil ik echt nog laaang niet aan denken!
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers